Welk spel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kasteel 19 zuigt
Ken ik niet. De moeite waard?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crush the Castle
Mwah, als je handgranaten gooien in Worms leuk vindt welquote:
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, als je handgranaten gooien in Worms leuk vindt wel
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, als je handgranaten gooien in Worms leuk vindt wel
Wel makkelijk dat de familie Jair kan gaan halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Tevens laatste post van de dag hopelijk
Jair is lekker rustig vanavond, spulletjes voor morgen staan klaar, Tinuviel kletst nog even met DaviniaHR en gaat dan zo'n beetje op bed aan. Morgen haar eerste dag terug naar werk, dus ons schema is al klaar:
05:45 Tinuviel staat op en gaat Jair voeden
06:10 iamredleader staat op, doet even een plasje en gaat daarna Jair boeren en met hem kletsen ()
06:30 iamredleader gaat Jair verschonen en aankleden
06:40 Tinuviel gaat de deur uit naar werk (met aankomst rond 08:30)
07:00 iamredleader gaat zich aankleden en klaarmaken voor vertrek naar het kinderdagverblijf en werk
07:45 vertrek naar kdv+werk
08:00 aankomst op kdv, instructies afgeven en door naar werk
16:30 Tinuviel vertrekt van werk, verwachte aankomst thuis 18:30
17:00 iamredleader vertrekt van werk, verwachte aankomst thuis 18:00
17:00 "de ouders van iamredleader en de oom van Jair" halen Jair op van het kdv
18:00 iamredleader thuis, gelijk eten klaar gaan zetten
18:15 Jair wordt thuis gebracht
18:30 Tinuviel thuis, gelijk eten, daarna voeden van Jair en de avond afbouwen
20:00 iamredleader+Tinuviel storten helemaal in, en gaan samen met Jair naar bed![]()
zo ongeveer dus
Hier zal ik maar schrijven dat ik je vannacht op FOK! verwacht. Dan slaap je tenminste door.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Tevens laatste post van de dag hopelijk
Zo, Nem had dat plaatje van de neger al eens gepostquote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor serious business:
[ afbeelding ]
* dossiervorming in progressquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik weeg om en nabij de 52. Afhankelijk van het tijdstip van de dag, stoelgang en maaltijd.
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* dossiervorming in progress
Dat was de echt laatste post, ik ga
Ik wist al dat ik ongeveer twee wyccies weeg, voor mij geen nieuws dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* dossiervorming in progress
Dat was de echt laatste post, ik ga
Ik ben weer iets zwaarder: spiermassa erbij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wist al dat ik ongeveer twee wyccies weeg, voor mij geen nieuws dus
Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Damn, wat is Princess Brid een ongelofelijke kutfilm zeg
Da's geen muis. Da's een vette rat!quote:
Nou, bij deze.quote:
Dat zijn dan weer anderhalfuur in m'n leven die ik nooit weer terugkrijgquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer anderhalfuur in m'n leven die ik nooit weer terugkrijgDamn, ik kan betere verhalen verzinnen dan die crap
Je mag 'm op komen halen, je hebt het adresquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef wyccie het volgende:
Telepateer die schotel dan even naar mij toe!
Correctemundoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
JoJoortje gesproken in een ander topic?
Dat had ik ook gezegd. Maar dat je het ook nog op gaat zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo, Nem had dat plaatje van de neger al eens gepost
Ja, die reistijden zijn minder. Maar ja, je klaagt niet als je een betaalde baan hebt in deze tijden
En ik hoop vanavond/vannacht niet langs te komen, ik wil gewoon goed slapen
RIPquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwspunten van vandaag:
Acteur Dom DeLuise overleden
http://www.nu.nl/achterkl(...)luise-overleden.html
Je mag het zeggen en waarom vind je het gek.quote:En dan:
Weer applaus voor Beatrix
http://www.nu.nl/algemeen/1959613/weer-applaus-voor-beatrix.html
Ik mag het niet zeggen maar vind het een beetje gek.
Er wordt geklapt dat ze er weer is maar ze is nog het minste slachtoffer ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
RIP![]()
[..]
Je mag het zeggen en waarom vind je het gek.
Ik zou zeggen "pop".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kreeg net van een maat de vraag onder welke muziek genre "The Cardigans" vallen. Ik kon geen concreet antwoord geven. Jullie?
Heel goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
Thx Nem en Etcie. Indie it is.
Geweldige band trouwens.
Buitenlands nieuws blijft (helaas) nog steeds een ver van je bed show.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt geklapt dat ze er weer is maar ze is nog het minste slachtoffer ook.
Nog meer beveiliging en je moet natuurlijk dingen in het juiste daglicht zetten. Er is geen mislukte aanslag gepleegd door een sluipschutter maar een verwarde dwaas met een dinky toy.
En dan nogmaals nieuws zoals in Turkije waar je verder weer niemand over hoort. Ik vind het behoorlijk krom.
ja en ik vind ook dat koninginnendag gewoon lekker door moet gaan, maar dat klappen blijf ik gek vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buitenlands nieuws blijft (helaas) nog steeds een ver van je bed show.
Ik ben wel blij dat de geplande activiteiten waar het Koninklijk huis bij betrokken is (zeker 5 mei) een "normale" doorgang heeft gevonden. Eerlijk is eerlijk. Een bevrijdingsdag concert was zonder Hare majesteit niet hetzelfde geweest.
Sommigen claimen dat Abba de beste scandinavische band was. Maar in mij ogen gaat die titel, samen met Madrugada, naar de Cardigansquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed
Helaas is het soloproject van de zangeres minder succesvol. Ik vond de muziek zelfs saai toen ik 'r een paar weken geleden zag.
Ik niet geheel onbevooroordeeld antwoorden, werk tenslotte niet voor niets bij Hare Majesteits Luchtmacht, maar ik denk dat het applaus wat nu overal klinkt vooral een uiting van opluchting is dat ze er nog is en in het openbaar verschijnt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja en ik vind ook dat koninginnendag gewoon lekker door moet gaan, maar dat klappen blijf ik gek vinden.
Het is niet alsof ze de moordenaar zelf neergeslagen heeft of neergeschoten is en het overleeft heeft terwijl er nog steeds mensen in het ziekenhuis liggen waar dat wel bij is.
Nou, mogen ze een gedeelde 1e plaats hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sommigen claimen dat Abba de beste scandinavische band was. Maar in mij ogen gaat die titel, samen met Madrugada, naar de Cardigans
Dat snap ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet geheel onbevooroordeeld antwoorden, werk tenslotte niet voor niets bij Hare Majesteits Luchtmacht,
En dįt vind ik juist zo gek. Alsof ze daar zelf een hand in heeft gehad.quote:maar ik denk dat het applaus wat nu overal klinkt vooral een uiting van opluchting is dat ze er nog is
Dat snap ik wel wat beter.quote:en in het openbaar verschijnt.
En ik denk dat het ook te maken heeft met de manier waarop ze heeft gereageerd op de gebeurtenissen zelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet geheel onbevooroordeeld antwoorden, werk tenslotte niet voor niets bij Hare Majesteits Luchtmacht, maar ik denk dat het applaus wat nu overal klinkt vooral een uiting van opluchting is dat ze er nog is en in het openbaar verschijnt.
Nee, Madrugada rules !!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, mogen ze een gedeelde 1e plaats hebben?
Dat heeft ze juist niet. De beveiligingsdiensten zijn de laatste barriere tussen haar en een "mafkees".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
En dįt vind ik juist zo gek. Alsof ze daar zelf een hand in heeft gehad.
Ook jouw favoriet hč.quote:
Precies, en dan vind ik het gek om te klappen "dat ze er nog is". Maar volgens mij kan ik het niet duidelijk maken ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft ze juist niet. De beveiligingsdiensten zijn de laatste barriere tussen haar en een "mafkees".
Zij kan niet meer dan wachten tot het moment dat er eventueel iets fout kan gaan.
Misschien kent ze stiekem wel kung fuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft ze juist niet. De beveiligingsdiensten zijn de laatste barriere tussen haar en een "mafkees".
Zij kan niet meer dan wachten tot het moment dat er eventueel iets fout kan gaan.
Absoluutquote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies, en dan vind ik het gek om te klappen "dat ze er nog is". Maar volgens mij kan ik het niet duidelijk maken ofzo
Geeft niet. Als je maar niet denkt dat het me helemaal niets doetquote:
Krav Magaquote:
Dat zeker niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geeft niet. Als je maar niet denkt dat het me helemaal niets doet
Ja ik zag het, helemaal niet erg eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een kusje voor alle oldbies hier
(Nem, onze posts zijn weggehaald in dat beenhaartopic)
Ik snap het welquote:
Ik post pas sinds topic # 756. Ben ik een oldbie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Nicequote:
SOEMP! Ben je al lang groen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ze niet klappen omdat ze er nog is, maar omdat ze nog wel gewoon in het openbaar verschijnt en zich niet opsluit in een paleis.
Daar heb ik ook best veel respect voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ze niet klappen omdat ze er nog is, maar omdat ze nog wel gewoon in het openbaar verschijnt en zich niet opsluit in een paleis.
Heeft ze daar aan gedaan?quote:
Mijn baas rules !!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook best veel respect voorHet is zo makkelijk om te zeggen dat je na zoiets gewoon niet meer in het openbaar verschijnt en dat doet ze juist niet
Lentekleurtje.quote:
Alle leden van de koninklijke familie hebben les in zelfverdediging.quote:
Op zich logisch maar ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle leden van de koninklijke familie hebben les in zelfverdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |