enenenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi hetzusjevan,
Je bent de goede kant op gegaan.
Zoals je later (morgen?) aan het cijfer zult zien: ik vond je essay uitmuntend!
MvG,
***.
Huh?quote:
De colleges vond ik altijd erg slaapverwekkend en het tentamen was vrij eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet zo laconiek over bedrijfsethiek he.
ik heb maar 2 hc's meegekregen en maar 3 hoofdstukken geleerd (wel de 3 belangrijkste) en had nog een 5...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet zo laconiek over bedrijfsethiek he.
Weet ik ook wel, maar ik moet toch wel een beetje m'n vakgebied verdedigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De colleges vond ik altijd erg slaapverwekkend en het tentamen was vrij eenvoudig.
Mijn huisbaas kapt ermee, dus ik moet een nieuwe kamer zoeken. Als je nog een huurhuis in het centrum van Tilburg weet dat niet een enorme huurprijs heeft (lees: 900+) voor drie vriendinnen..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh?Maar jij zit toch al op kamers in Tilburg? Nou ja, gefeliciteerd met da essay!
enenen?quote:
ik had dat ook niet gedaan bij mijn werkstuk voor verbintenissenrecht A, wist niet dat dat nodig wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik word ziek van die Vaardigheden. Is dat alleen bij Rechten of is dat bij alle faculteiten?
Ik heb net, vanwege een fout/nalatigheid bij Grondrechten zelf, een 'procedurele' onvoldoende gekregen omdat ik een of ander standaard formuliertje van JurInfo niet correct heb bijgevoegd bij m'n werkstukje. Ik heb om te beginnen toch maar een vriendelijk mailtje teruggestuurd.
Wat een moeite allemaal voor 0 ECTS...![]()
Bij Strafproces bij mij ook niet. Tenminste, ik heb de definitieve beoordeling nog niet, maar wel een mail dat er geen opmerkingen waren en het punt richting 8 ging maar ze de overige werkstukjes nog moest afwachten voordat een definitief oordeel gegeven kon worden, dus ik hoop dat ze daar in ieder geval niet moeilijk meer gaan doen.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik had dat ook niet gedaan bij mijn werkstuk voor verbintenissenrecht A, wist niet dat dat nodig was. Deed gelukkig niemand moeilijk over.
"De TIK-week zal in 2009 plaatsvinden van maandag 17 tot en met vrijdag 21 augustus!"quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Tegan het volgende:
Is al bekend welke week de TIK is en de rest qua introducties?
Van mij mag je blijven hoorquote:
gewoon doen wat je zelf wilt en niet luisteren naar rare vreemden op een internetforum =)quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef Tegan het volgende:
Heb ik eerst met pijn en moeite afscheid genomen van mijn geliefde Tilburg, gerealiseerd dat Econometrie niet genoeg reden is om te blijven, beseft dat hoewel een nieuwe Uni eng is het toch de goede keuze is. Zeg je dat ik me maar over die vakken heen moet zetten.
woeii, ik ben tikmentorquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"De TIK-week zal in 2009 plaatsvinden van maandag 17 tot en met vrijdag 21 augustus!"
quote:Zelfs autoverkopers worden betrouwbaarder beoordeeld door de ondervraagden.
nope... tikmentor... via het mentoraatquote:
luhuull jij ook?, dude das toevalligquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
nope... tikmentor... via het mentoraat
ik ook trouwens
Je bedoelt dat de Tilburgers beter zijn dan de Eindhovenaren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef GlowMouse het volgende:
Ja dat eroverheenzetten heb ik uiteindelijk ook gedaan. Als je nog wilt luisteren naar een rare vreemde, kan ik wel een keer laten zien hoeveel economie er bij elk vak terugkomt.
Straks begint http://tinyurl.com/q99hro . Er doen twee teams uit Eindhoven mee, kun je kijken hoe goed ze relatief scoren.
https://cgi.uvt.nl/cgi-bin/ldapbrowserquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iggen-op-straat.html.
Goed overbrengen is onderdeel van je scriptie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik voorzie de nodige problemen met mijn scriptie. Mijn begeleider begrijpt de wijze waarop ik het onderwerp benader niet en het is erg ingewikkeld om dit goed over te brengen
Ik heb er een half jaar geleden een mailcorrespondentie over gevoerd, maar ze doen er niks aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
https://cgi.uvt.nl/cgi-bin/ldapbrowser
Die van Tilburg staan ook gewoon op internet.
Dit jaar waren beide Eindhovense teams beter en scoore Tilburg dramatisch. Kwam toch ook wel omdat er een lid van het Tilburgs team was dat er niet in slaagde om een niet heel ingewikkeld algoritme te programmeren, en toen maar op papier vrachtwagentjes ging plannen langs 100 plekken. En dat pas tegen de morgen voor ons duidelijk was wat hij nou eigenlijk precies aan het doen was, en het te laat was om bij te springen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Tilburgers beter zijn dan de Eindhovenaren?
Daarvan ben ik me bewust. Mede daarom heb ik het ook voorgelegd bij een andere docent en die zag wel gelijk op welke manier ik tegen het onderwerp aankeek. Heb nu ook enkele tips gekregen hoe ik dit het beste kan brengen, zodat ik in ieder geval enige vooruitgang kan gaan maken de komende weken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Goed overbrengen is onderdeel van je scriptie.
Rechtspersonen- en vennootschapsrecht. Ik heb het over de Nederlandse Corporate Governance Code gedaanquote:
i k o o kquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
Rechtspersonen- en vennootschapsrecht. Ik heb het over de Nederlandse Corporate Governance Code gedaan
jij?
Toen kreeg ik zo reactie.quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik graag melden dat ik een error krijg als ik probeer in te loggen om brochures te downloaden: "Sorry... Er is een fout opgetreden".
Graag zou ik ook nog willen weten of ik de brochure van Technische Wiskunde ook op een andere manier zou kunnen bemachtigen.
Of, mocht dat niet mogelijk zijn. Kunt u mij dan vertellen wanneer de introducties en lessen beginnen komend jaar?
Mvg, <naam>
En nu moest ik ook nog eens mijn adres gaan geven omdat ik alleen iets kleins ff wilde opzoekenquote:Hoi <naam>,
Ik kreeg een mailtje doorgestuurd waarin je vroeg om de brochure van Technische Wiskunde. Als je mij je adresgegevens even terugmailt, dan doe ik deze meteen op de post.
De introductieweek is van 17 t/m 21 Augustus en op 31 augustus beginnen de colleges.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes, <naam>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |