ik heb momenteel 1 vleugelspeler, met buitenaards vleugelspel en uitstekend passen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een uitmuntend en uitstekend scoren lopen met beide goed passen, veel minder zal het niet worden. Nu zijn mijn vleugelspelers wel geyl...
Als je inderdaad goede vleugelspelers hebt, dan valt het wel te overzien inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een uitmuntend en uitstekend scoren lopen met beide goed passen, veel minder zal het niet worden. Nu zijn mijn vleugelspelers wel geyl...
6 geloof ik..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je inderdaad goede vleugelspelers hebt, dan valt het wel te overzien inderdaad.
Hoe lang duurt een scoren-pop eigenlijk?
Ik heb 'slechts' een wereldklasse met formidabel passen en één met wonderbaarlijk vleugelspel met briljant passen en uitstekend PM. Deze zijn salaristechnisch natuurlijk wel fijn. Ik wil ook 3 keer reusachtig op m'n middenveld, dan houdt ik het aan salaris niet over om nog een tandje betere vleugelspelers te halen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb momenteel 1 vleugelspeler, met buitenaards vleugelspel en uitstekend passen..
6,6 jaquote:
Reusachtig PM en Nederlands is niet zo heel duur qua loon hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb 'slechts' een wereldklasse met formidabel passen en één met wonderbaarlijk vleugelspel met briljant passen en uitstekend PM. Deze zijn salaristechnisch natuurlijk wel fijn. Ik wil ook 3 keer reusachtig op m'n middenveld, dan houdt ik het aan salaris niet over om nog een tandje betere vleugelspelers te halen!
zn loon valt mee hoor.. 27k.. dus dat is wel te overzien..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb 'slechts' een wereldklasse met formidabel passen en één met wonderbaarlijk vleugelspel met briljant passen en uitstekend PM. Deze zijn salaristechnisch natuurlijk wel fijn. Ik wil ook 3 keer reusachtig op m'n middenveld, dan houdt ik het aan salaris niet over om nog een tandje betere vleugelspelers te halen!
Vleugelspelers met Buitenaards zijn goedkoper dan andere spelers met Buitenaards.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zn loon valt mee hoor.. 27k.. dus dat is wel te overzien..
Nee, maar ik krijg in de VII natuurlijk wel iets minder sponsorinkomsten idd... maar mijn salarisrecord is nu 51k of zo, dat kan dus wel eens flink omhoog!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Reusachtig PM en Nederlands is niet zo heel duur qua loon hoor.
dat hoef je mij niet te vertellen.. was alleen om aan te geven dat het loon van een buitenaardse vleugelspeler erg mee valt.. (het is trouwens ook nog een buitenlander)..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vleugelspelers met Buitenaards zijn goedkoper dan andere spelers met Buitenaards.
Je kunt zeker eens denken aan 150k of zo. Met stadioninkomsten moet je makkelijk winst kunnen maken per 2 weken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg in de VII natuurlijk wel iets minder sponsorinkomsten idd... maar mijn salarisrecord is nu 51k of zo, dat kan dus wel eens flink omhoog!
Valt idd mee! Maar die wonderbaarlijke met briljant passen en uitstekend pm doet ook leuke dingen met m'n ratings hoor, mits goed in vorm!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zn loon valt mee hoor.. 27k.. dus dat is wel te overzien..
aan 150k zat ik idd ook te denken! Die kant mag het wel eens op!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt zeker eens denken aan 150k of zo. Met stadioninkomsten moet je makkelijk winst kunnen maken per 2 weken.
ja ik zag et.. die van mij heeft alleen geen positiespel.. nou maakte dat voor de counter niet uit, maar als ik niet ga counteren moet dat toch wel aanwezig zijn.. dus ik zit er aan te denken om em in de verkoop te doen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Valt idd mee! Maar die wonderbaarlijke met briljant passen en uitstekend pm doet ook leuke dingen met m'n ratings hoor, mits goed in vorm!
2x Reusachtig PM = 60k ongeveer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
aan 150k zat ik idd ook te denken! Die kant mag het wel eens op!
Thx!quote:
Sinds wanneer hebben we hier een bordeel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vrouwenmarkt in het lokale bordeel is toch pas om 20.00 geopend of zo?
Buurmeisjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik laat nog liever het buurmeisje langs komen.
Ontopic nog wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : ik ben even weg en jullie spammen bijna t hele topic vol!
quote:
Nou... Alleen het bier ontbreekt tot nu toequote:
Ja, ik concentreer me eerst op het middenveld en m'n traineesquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2x Reusachtig PM = 60k ongeveer.
2x Buitenaards Wing = 40k ongeveer.
Mits NL natuurlijk.
Dan heb je nog 50k over voor verdedigers en trainees.
En nu lunch.
kleine correctie gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2x Reusachtig PM = 80k ongeveer.
2x Buitenaards Wing = 40k ongeveer.
Mits NL natuurlijk.
Dan heb je nog 30k over voor verdedigers en trainees.
En nu lunch.
quote:
iets van : Your wish is..... ofzoquote:
Dan maar ff bestellen he!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nou... Alleen het bier ontbreekt tot nu toe
jij op zn grieks ik op zn russisch vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Griekse vlaggetje opgehaald zonder schade....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |