quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:
Nadat er weer eentje volwassen was, probeerde ik trouwens weer es te breeden, krijg ik de opmerking: "The dragons won't even go near each other!"
M'n roze opblaasdraak en die lichtblauwe. Ik wil wel plaatjes laten zien maar de site is zo baggertraag dat ik er niet doorkom.quote:
oeh mooi! adult \O/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bleek een vrouwtje en dus maar Alice Heine genoemd
[ link | afbeelding ]
En een nieuwe hatchling erbij
[ link | afbeelding ]
juhpquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's een mooitje, Dakota.Krijgt die ook zo'n rugribbel net als de moeder, maar dan rood ipv paars?
Bij een mannetje staat er iets omhoogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf mannetjes en vrouwtjes door elkaar halen he![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een mannetje staat er iets omhoog
Wat is je username op dragoncave (of nog leuker, doe een incubator, voor in de openingspost)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:41 schreef Saeramir het volgende:
hoi, mag ik hier ook meedoen? ben nog errug nieuw maar nu al errug verslaafd![]()
dit zijn mijn eitjes/hatchlings, wie klikt er? ga ik ook ff klikken..
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Het is een mannetje, die verschilt van de vrouwtjesquote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
is wokkelgorg nou anders blauw dan een normale splitskop?
Ik zorg er gewoon voor dat ik namen geef die nogal geslachtsloos zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef teigan het volgende:
OMG, ik zit net nog eens goed te kijken naar mijn draken, en alles wat ik voor mannetjes aanzag zijn vrouwtjes....
Ik heb dus een damesoverschot....
Gelukkig dat ik het zag voordat ik namen vastlegde..
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Saeramir het volgende:
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjesgefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
ik zag dat jouw kleinkind cracks heeftquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek worden
Nee, maar als je breed met de adult van die witte, dan kun je wel een gekleurde krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
Die moet je zelf breeden met een van de andere draken (duidelijk he hihihi)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven
Mijn nieuwste eitjes:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.
En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezienMaar was uiteraard direct weg
Die zag ik ook! KLIK!!! (heeeeel agressief hehe) maar helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!Maar was natuurlijk ook weer te laat
robot henk is gehatchtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:23 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
mn adoptiekindje.. net uit de cave geplukt..nog een dag+ te gaan..dus ff klikken?
arm steentje
weet ik niet.. mijn draakjes hebben allemaal rond dat aantal clicks.. ik meld ze aan op de standaard sites én zit op 2 fora behalve deze..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef innepin het volgende:
Saeramir, White Silk heeft al 69 clicksHoe doe je dat? Mijn hatchlings staan gemiddeld op 8 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |