Lees de OP.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
ja ik had paar jaar terug een aanbieding van barcelona, maar ik vond het shirt niet mooi dus ik heb het maar geweigerd
What could have been.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan heul hard fietsen maar door blessures, meisjes en de mooie dingen des leven ben ik gestopt. Ik fietste wel eens lui helemaal naar de klote die nu tonnen verdienen
En ik ben nu een zelf-destructief iemand met een creatieve opleiding![]()
_! Ach, ja.
en terechtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
ja ik had paar jaar terug een aanbieding van barcelona, maar ik vond het shirt niet mooi dus ik heb het maar geweigerd
Manchester United vroeg mij, maar in Engeland betalen ze uit in Ponden, daar heb ik heul geen behoefte aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
*Meldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Misschien een herkenbaar topic voor de sportieve fokkers onder ons.Net voor die fatties met een bierbuik.
![]()
Vroeger toen ik nog klein was zat ik 5 jaar op voetbal. (Ik was redelijk goed maar niet bij de top)Maar toen stopte ik op mijn 11e om 5 jaar te gaan tennissen. (Dat kon ik ook goed
)
Nu ben ik dus weer net begonnen met voetbal. Maar nu heb ik spijt dat ik al die tijd niet ben doorgegaan met voetbalWant ik kan na een maand trainen alweer mee met het team en ben zelfs uitblinker.
Stel dat ik al die jaren bleef voetballen
Al die ontwikkeling in je beste jaren . Ik had een prof kunnen zijn.
![]()
![]()
![]()
Klacht: Ik speel niet bij Arsenal omdat ik gefaald heb.
Meer Fokkers die een kans hebben gemist?
Ja ik heb het ook 2/3 jaar uitgesteld. Maar nu was het eindelijk zover.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ook te vroeg gestoptSoms denk ik weleens eraan om het weer op te pakken, maar uiteindelijk komt het er nooit van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |