Lees de OP.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
ja ik had paar jaar terug een aanbieding van barcelona, maar ik vond het shirt niet mooi dus ik heb het maar geweigerd
What could have been.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan heul hard fietsen maar door blessures, meisjes en de mooie dingen des leven ben ik gestopt. Ik fietste wel eens lui helemaal naar de klote die nu tonnen verdienen
En ik ben nu een zelf-destructief iemand met een creatieve opleiding![]()
_! Ach, ja.
en terechtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
ja ik had paar jaar terug een aanbieding van barcelona, maar ik vond het shirt niet mooi dus ik heb het maar geweigerd
Manchester United vroeg mij, maar in Engeland betalen ze uit in Ponden, daar heb ik heul geen behoefte aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Jeej het volgende:
*Meldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Misschien een herkenbaar topic voor de sportieve fokkers onder ons.Net voor die fatties met een bierbuik.
![]()
Vroeger toen ik nog klein was zat ik 5 jaar op voetbal. (Ik was redelijk goed maar niet bij de top)Maar toen stopte ik op mijn 11e om 5 jaar te gaan tennissen. (Dat kon ik ook goed
)
Nu ben ik dus weer net begonnen met voetbal. Maar nu heb ik spijt dat ik al die tijd niet ben doorgegaan met voetbalWant ik kan na een maand trainen alweer mee met het team en ben zelfs uitblinker.
Stel dat ik al die jaren bleef voetballen
Al die ontwikkeling in je beste jaren . Ik had een prof kunnen zijn.
![]()
![]()
![]()
Klacht: Ik speel niet bij Arsenal omdat ik gefaald heb.
Meer Fokkers die een kans hebben gemist?
Ja ik heb het ook 2/3 jaar uitgesteld. Maar nu was het eindelijk zover.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ook te vroeg gestoptSoms denk ik weleens eraan om het weer op te pakken, maar uiteindelijk komt het er nooit van.
En toen was je been blijvend beschadigd waardoor je niet meer kon voetballen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben blijven voetballen, das was een goede keus.
Minder was de keus van een verdediger om mij neer te halen toen ik voor mijn 3e goal ging
neh, gewoon bij FC emmen. Wel betaald thoughquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Platina het volgende:
Alle fokkers in dit topic zouden als ze niet gestopt waren bij Barcelona en Chelsea voetballen of bij de top 10 tennissers van de wereld horen.
yeah right
mij klem te zuipen en 6 pakjes sigarette op te roken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja, maarja ik vond zuipen en roken belangrijker en nu kan ik geen 3 rondjes om het veld rennen zonder ...
Nee, maar 5 jaar uit de roulatie is niet bevorderlijk voor je voetbal carrierequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toen was je been blijvend beschadigd waardoor je niet meer kon voetballen?
Jij zou de eerste betaalde voetbal vrouw worden bij FC Emmen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
neh, gewoon bij FC emmen. Wel betaald though
Idd, want ik zie geen damesteam op de Emmen site. Wel D1 etcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij zou de eerste betaalde voetbal vrouw worden bij FC Emmen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik ben er verder niet op in gegaan omdat ik toen een relatie kreeg, en er gewoon geen tijd meer voor was. Afgezien van trainingen. En ik wil niet enkel mee trainen en bij wedstrijden mn team in de steek moeten latenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij zou de eerste betaalde voetbal vrouw worden bij FC Emmen?
Bij welke club speelde je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik had onderhand betaald voetbal kunnen spelen. Vlak voordat ik stopte ben ik daarvoor gescout.![]()
Is al 5 jaar ofzo geleden, baal er nog wel steeds flink van. Als ik er echt weer tijd voor heb ( ik kan wel weer beginnen maar dan enkel aan de trainingen aangezien wedstrijden op zaterdag zijn en dat niet wil met mijn relatie) ga ik ook weer voetballen
Sc erica. Dames 1.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij welke club speelde je?
Zoveel betaalt het overigens niet.
Zoveel betaald het niet ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij welke club speelde je?
Zoveel betaalt het overigens niet.
herenvoetbal vs. damesvoetbal..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoveel betaald het niet ?![]()
Ik weet wat ze bij Fortuna Sittard het laatste seizoen Eredivisie verdienden. Dat was echt ziekelijk![]()
![]()
. Dik betaald krijgen voor prut voetbal. En neem aan dat de salarissen alleen maar gestegen zijn t.o.v. begin jaren 2k.
Blessed with talent.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Platina het volgende:
Alle fokkers in dit topic zouden als ze niet gestopt waren bij Barcelona en Chelsea voetballen of bij de top 10 tennissers van de wereld horen.
yeah right
Ik op mn 16e wegens een bijbaantje, en het kriebelt nu alweer 2 jaar om de groene mat te betredenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ook te vroeg gestoptSoms denk ik weleens eraan om het weer op te pakken, maar uiteindelijk komt het er nooit van.
dat dus. Dames voetbal betaald stukken minder.quote:
Ik heb dan ook over vrouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoveel betaald het niet ?![]()
Ik weet wat ze bij Fortuna Sittard het laatste seizoen Eredivisie verdienden. Dat was echt ziekelijk![]()
![]()
. Dik betaald krijgen voor prut voetbal. En neem aan dat de salarissen alleen maar gestegen zijn t.o.v. begin jaren 2k.
Dat is wel jammer, of je moet naar Amerika gaan daar kan je er makkelijk van leven dacht ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sc erica. Dames 1.
En ik weet dat het niet zoveel betaald
Ja dat betaald dus geen reet hè....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sc erica. Dames 1.
En ik weet dat het niet zoveel betaald
Maar niet bij de 100 kg tonnetjes.quote:
Emmen heeft wel dames voetbal (De amateur-afdeling that is)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Idd, want ik zie geen damesteam op de Emmen site. Wel D1 etc
Dat heb ik toch ook niet beweerd? Ze vroeg WAAR ik voetbalde. Nou, bij SC erica dames 1.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat betaald dus geen reet hè....
Erica heren is niet eens betaald, laat staan de dames
Beide wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook niet beweerd? Ze vroeg WAAR ik voetbalde. Nou, bij SC erica dames 1.
Nee, dat betaald idd niet nee. Toen hebben ze me gescout, en zou ik bij die club wegmoeten om betaald te krijgen. Maar aangezien ik gestopt ben, heb ik idd nooit betaald voetbal gedaan.
Dames 1 is er niet eens meer van SC geloof is. Helemaal geen dames volgens mij. Ook geen dames junioren
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen van de KLB'ers is wel eens gescout maar erna gestopt. Ik ook dan maar he.
Sorry ik wilde je niet jaloers maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
Oh. Ik tennis al 10 jaar, gemiddeld 2 x per week. Helaas speel ik nog steeds als een zak zout en heb ik een bierpens.
Er zijn ook mensen die niet het niveau halen van TS. Ik word hier even keihard op de feiten gedrukt........ Nu voel ik me 45
TS![]()
![]()
STARBBBBB !!!!!
Vroeger was je de Xavi en nu de Melvin Platje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben nooit gescout trouwens. Ik ben nu een heel andere voetbalspeler dan doen.
Nu heeft ie platjes das wat anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vroeger was je de Xavi en nu de Melvin Platje?![]()
Vroeger een hardwerkende rechtshalf en nu een sierlijke nonchalante spelverdeler.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Silaz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu heeft ie platjes das wat anders.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu heeft ie platjes das wat anders.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Silaz het volgende:
[..]
quote:
Ja ik vind dit ook wel een op-de-borst-klop topic. Trouwens, wat moet je als Prof voetballer? Als je de 30 gepasseerd bent, ben je versleten en mag je hopen voldoende gevangen te hebben om van te rentenieren want een andere, normale baan zit er niet in omdat je daar niet voor geleerd hebt. Ja Trainer ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef koffiegast het volgende:
Ik dacht dat TS spijt zou hebben vanwege dat ie gestopt was met een sport en nu toch wel het plezier miste, maar blijkbaar was ik compleet wrong en weet TS zelfs te vertellen dat ie wel prof had kunnen worden?
Wat is dat nu weer voor onzin. Het gaat er toch om dat je er plezier in hebt? Ik ben op mijn 23e begonnen met rugby (in een rugby minded land) en ik heb het prima naar mijn zin. Ik speel op mijn niveau (laag) en al mijn teamgenoten zijn super motiverend. En dan hebben we het -no offence- over een sport waar wel even iets meer techniek en doorzettingsvermogen nodig voor isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Bredewout92 het volgende:
Op je 20e nog op voetbal gaan?Welke klassen speel je als ik vragen mag?
Ja het gaat om de eerste zin ja. Dat prof worden is puur suggestief omdat ik dat nooit zal weten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef koffiegast het volgende:
Ik dacht dat TS spijt zou hebben vanwege dat ie gestopt was met een sport en nu toch wel het plezier miste, maar blijkbaar was ik compleet wrong en weet TS zelfs te vertellen dat ie wel prof had kunnen worden?
whehe, ik las ditquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook veel sporten gedaan maar ik was talentloos, dus geen spijt hier! Wel spijt dat ik ben gestopt met fitnessen vorig jaar, ik kan nu niet eens meer 5 minuten rennen zonder fastfood te halen
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |