Een kleine overtreding vergeleken met de psychologische oorlogvoering van haar lover.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten? Daar ging dit topic toch over?
Daar gaat het topic allang niet meer over...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten? Daar ging dit topic toch over?
Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volg dit nou een tijdje, maar er vallen me een aantal dingen op:Ilse reageert alleen meteen als je negatief doet over haar. (zie het voorbeeld met Beverlydinges), maar zegt amper wat over alle fantastische adviezen van andere....... Haar vriend is pissig dat ze iets 'spannends' doet achter de cam en vergeeft haar amper.... Jij bent pissig op hem dat hij je dagboek leest en neemt het maar voor lief. Je zegt dat je 3 jaar met 'm hebt, maar moet je kijken hoe kwetsbaar en onstabiel jullie relatie is nadat je 1 klein dingetje 'fout' doet. Hij is meteen heel het vertrouwen kwijt.... wat een onzin! En natuurlijk brengt hij je weg en haalt hij je op....dat mag jij als "lief" zien, maar hij doet het alleen maar om meer controle te hebben. Want weet hij veel wie je onderweg allemaal tegenkomt waarbij je knoopje weer los doet.
Het is een controlfreak. Hij is even de controle kwijtgeraakt en meteen is je vriend helemaalgeworden... Hij jankt als hij op het werk zit omdat hij het niet meer weet, maar scheld je uit als hij bij jouw is...... beetje schizofrenie lijkt me zo.....
Als mijn vriendin zo zou zijn als jouw vriend, dan had ik het allang uitgemaakt. Je moet zelf kunnen doen wat je wil. Je respecteert elkaars privacy. Mijn vriendin weet dat ik veel exen heb en dat ik een keer ben vreemdgegaan. Maar dan nog vertrouwd ze me.
Het kan toch zijn dat hij een x bij zijn exen is vreemdgegaan en dat aan zijn vriendin heeft verteld ?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.
Dat is niet zomaar terug nee maar de manier waarop hij nu bezig is slaat werkelijk nergens op.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij 1 van mijn exen vreemdgegaan. Lange tijd terug. Toen mijn huidige vriendin vroeg of ik ooit ben vreemd gegaan heb ik dit gewoon eerlijk verteld.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat hij een x bij zijn exen is vreemdgegaan en dat aan zijn vriendin heeft verteld ?
Of ben je bij je huidige vriendin vreemdgegaan ?dan zou ik het idd ook opgeven
En dat jullie later toch nog uit elkaar gingen kwam wel indirect door het vreemdgaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij 1 van mijn exen vreemdgegaan. Lange tijd terug. Toen mijn huidige vriendin vroeg of ik ooit ben vreemd gegaan heb ik dit gewoon eerlijk verteld.
Ow en die ex heeft me wel vergeven en ben er toen voor de volle 100% gegaan. Heeft uiteindelijk nog 4 maanden goed stand gehouden. Maar dat terzijde...
yhep... heeft niks te maken gehad daarmee...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En dat jullie later toch nog uit elkaar gingen kwam wel indirect door het vreemdgaan?
Tjonge, wat een gedoe.. Ik geef iedereen een tip, vertrek uit NL en ga in the USA wonen ofzo.. Dan ben je van alle stress en shit af (a)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En dat jullie later toch nog uit elkaar gingen kwam wel indirect door het vreemdgaan?
Want in het land van de onbegrensde mogelijkheden bestaan stress en shit niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef ikweetopditmomentgeennaam het volgende:
Tjonge, wat een gedoe.. Ik geef iedereen een tip, vertrek uit NL en ga in the USA wonen ofzo.. Dan ben je van alle stress en shit af (a)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in het land van de onbegrensde mogelijkheden bestaan stress en shit niet?
dat allereerst!quote:
weet ik niet, maar mij heb je in ieder geval niet mee op dit punt.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten?
Mee eens. Grote fout van TS.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Dat zijn reactie vervolgens compleet debiel is (kwaad zijn, ok, dat zou ik ook zijn, en ik zou dat geintje ook niet accepteren) maar zoals hij het nu doet is 't gewoon belacheklijk, maar dan blijft nog steeds een feit dat zij NIET voor die cam had moeten gaan zitten.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wacht even op de plotwending waarbij TS er plotseling achter komt dat die misselijkheid en gebrek aan eetlust een teken van zwangerschap zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |