abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2009 @ 12:27:15 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68867406
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten? Daar ging dit topic toch over?
Een kleine overtreding vergeleken met de psychologische oorlogvoering van haar lover.

(als het waar is dan)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 10 mei 2009 @ 12:37:13 #277
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68867628
quote:
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten? Daar ging dit topic toch over?
Daar gaat het topic allang niet meer over...
  zondag 10 mei 2009 @ 19:58:31 #278
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68881703
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 10-05-2009 21:30:32 (niet grappig) ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:24:41 #279
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68906683
Volg dit nou een tijdje, maar er vallen me een aantal dingen op:

• Ilse reageert alleen meteen als je negatief doet over haar. (zie het voorbeeld met Beverlydinges), maar zegt amper wat over alle fantastische adviezen van andere.......

• Haar vriend is pissig dat ze iets 'spannends' doet achter de cam en vergeeft haar amper....

• Jij bent pissig op hem dat hij je dagboek leest en neemt het maar voor lief.

• Je zegt dat je 3 jaar met 'm hebt, maar moet je kijken hoe kwetsbaar en onstabiel jullie relatie is nadat je 1 klein dingetje 'fout' doet. Hij is meteen heel het vertrouwen kwijt.... wat een onzin!

• En natuurlijk brengt hij je weg en haalt hij je op....dat mag jij als "lief" zien, maar hij doet het alleen maar om meer controle te hebben. Want weet hij veel wie je onderweg allemaal tegenkomt waarbij je knoopje weer los doet.

Het is een controlfreak. Hij is even de controle kwijtgeraakt en meteen is je vriend helemaal geworden... Hij jankt als hij op het werk zit omdat hij het niet meer weet, maar scheld je uit als hij bij jouw is...... beetje schizofrenie lijkt me zo.....

Als mijn vriendin zo zou zijn als jouw vriend, dan had ik het allang uitgemaakt. Je moet zelf kunnen doen wat je wil. Je respecteert elkaars privacy. Mijn vriendin weet dat ik veel exen heb en dat ik een keer ben vreemdgegaan. Maar dan nog vertrouwd ze me.
  • Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
    pi_68907215
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Volg dit nou een tijdje, maar er vallen me een aantal dingen op:

• Ilse reageert alleen meteen als je negatief doet over haar. (zie het voorbeeld met Beverlydinges), maar zegt amper wat over alle fantastische adviezen van andere.......

• Haar vriend is pissig dat ze iets 'spannends' doet achter de cam en vergeeft haar amper....

• Jij bent pissig op hem dat hij je dagboek leest en neemt het maar voor lief.

• Je zegt dat je 3 jaar met 'm hebt, maar moet je kijken hoe kwetsbaar en onstabiel jullie relatie is nadat je 1 klein dingetje 'fout' doet. Hij is meteen heel het vertrouwen kwijt.... wat een onzin!

• En natuurlijk brengt hij je weg en haalt hij je op....dat mag jij als "lief" zien, maar hij doet het alleen maar om meer controle te hebben. Want weet hij veel wie je onderweg allemaal tegenkomt waarbij je knoopje weer los doet.

Het is een controlfreak. Hij is even de controle kwijtgeraakt en meteen is je vriend helemaal geworden... Hij jankt als hij op het werk zit omdat hij het niet meer weet, maar scheld je uit als hij bij jouw is...... beetje schizofrenie lijkt me zo.....

Als mijn vriendin zo zou zijn als jouw vriend, dan had ik het allang uitgemaakt. Je moet zelf kunnen doen wat je wil. Je respecteert elkaars privacy. Mijn vriendin weet dat ik veel exen heb en dat ik een keer ben vreemdgegaan. Maar dan nog vertrouwd ze me.
  • Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.
    Haters gonna hate.
      maandag 11 mei 2009 @ 15:49:17 #281
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_68907468
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.
    Het kan toch zijn dat hij een x bij zijn exen is vreemdgegaan en dat aan zijn vriendin heeft verteld ?

Of ben je bij je huidige vriendin vreemdgegaan ? dan zou ik het idd ook opgeven
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_68907548
    quote:

[..]

Ik ben het met veel punten met je eens maar vertrouwen na vreemdgaan gaat er bij mij niet in, sorry.
    Dat is niet zomaar terug nee maar de manier waarop hij nu bezig is slaat werkelijk nergens op.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_68907723
    quote:

[..]

My thoughts exactly
      maandag 11 mei 2009 @ 15:59:34 #284
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_68907844
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Het kan toch zijn dat hij een x bij zijn exen is vreemdgegaan en dat aan zijn vriendin heeft verteld ?

Of ben je bij je huidige vriendin vreemdgegaan ? dan zou ik het idd ook opgeven
    Ik ben ooit bij 1 van mijn exen vreemdgegaan. Lange tijd terug. Toen mijn huidige vriendin vroeg of ik ooit ben vreemd gegaan heb ik dit gewoon eerlijk verteld.
    Ow en die ex heeft me wel vergeven en ben er toen voor de volle 100% gegaan. Heeft uiteindelijk nog 4 maanden goed stand gehouden. Maar dat terzijde...
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 12:41:28 #285
    206580 Luxuria
    It was love at first bite
    pi_68935639
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik ben ooit bij 1 van mijn exen vreemdgegaan. Lange tijd terug. Toen mijn huidige vriendin vroeg of ik ooit ben vreemd gegaan heb ik dit gewoon eerlijk verteld.
    Ow en die ex heeft me wel vergeven en ben er toen voor de volle 100% gegaan. Heeft uiteindelijk nog 4 maanden goed stand gehouden. Maar dat terzijde...
    En dat jullie later toch nog uit elkaar gingen kwam wel indirect door het vreemdgaan?
    All she wants and needs is just a little taste..
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:01:23 #286
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_68936467
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En dat jullie later toch nog uit elkaar gingen kwam wel indirect door het vreemdgaan?
    yhep... heeft niks te maken gehad daarmee...
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:09:14 #287
    246672 ikweetopditmomentgeennaam
    Tja, dat heb je dan wel eens..
    pi_68936756
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Tjonge, wat een gedoe.. Ik geef iedereen een tip, vertrek uit NL en ga in the USA wonen ofzo.. Dan ben je van alle stress en shit af (a)
    M'n hersenen zijn een beetje te leeg om te typen.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:13:14 #288
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68936910
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef ikweetopditmomentgeennaam het volgende:
    Tjonge, wat een gedoe.. Ik geef iedereen een tip, vertrek uit NL en ga in the USA wonen ofzo.. Dan ben je van alle stress en shit af (a)
    Want in het land van de onbegrensde mogelijkheden bestaan stress en shit niet?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:15:29 #289
    246672 ikweetopditmomentgeennaam
    Tja, dat heb je dan wel eens..
    pi_68937002
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want in het land van de onbegrensde mogelijkheden bestaan stress en shit niet?
    Maar dan kun je wel met een frisse start beginnen.. Als je het dan weer verkloot.. heb je pech
    M'n hersenen zijn een beetje te leeg om te typen.
    pi_68942057
    Uitmaken!
    İ Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
    Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
    pi_68950164
    Eens een heel goed gesprek samen doen
      dinsdag 12 mei 2009 @ 19:20:03 #292
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_68950236
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef TryX het volgende:
    Uitmaken!
    dat allereerst!

En nu ga ik ff lezen waar het hier over gaat.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 19:55:01 #293
    250938 RodeNek
    No humans allowed
    pi_68951450
    nee serieus, dat is op dit moment het beste wat kan werken, want je bent eerlijk tegen ons, hij gelooft jou misschien niet maar wel dit topic.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mordreth op 12-05-2009 20:12:49 (relevante info laten staan) ]
    Busier than a cat covering crap on a marble floor
    =======================================
    When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:16:36 #294
    250938 RodeNek
    No humans allowed
    pi_68952117
    Topic dus doormailen naar je vriend
    Busier than a cat covering crap on a marble floor
    =======================================
    When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
    pi_68953800
    quote:
    Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten?
    weet ik niet, maar mij heb je in ieder geval niet mee op dit punt.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
    pi_68954556
    quote:
    Mee eens. Grote fout van TS.
    pi_68967917
    Ik denk dat TS en haar vriend gewoon lekker met de relatie moeten gaan stoppen. Als hij echt zo is zoals zij zegt is hij paranoïde en zij is onbetrouwbaar. Lijkt mij geen goede combinatie.
    Haters gonna hate.
      Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 09:54:42 #298
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_68969330
    quote:
    Daar ben ik het mee eens. Dat zijn reactie vervolgens compleet debiel is (kwaad zijn, ok, dat zou ik ook zijn, en ik zou dat geintje ook niet accepteren) maar zoals hij het nu doet is 't gewoon belacheklijk, maar dan blijft nog steeds een feit dat zij NIET voor die cam had moeten gaan zitten.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_68969714
    bespaar elkaar de ellende en kap ermee.
    pi_68974228
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
    Ik wacht even op de plotwending waarbij TS er plotseling achter komt dat die misselijkheid en gebrek aan eetlust een teken van zwangerschap zijn.
    TVP daarvoor
    I had a signature once. It was awful.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')