abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68846371
Ilse jij gelooft er zelf al helemaal niet meer in, wat doe je immers hier op het forum om je problemen hier te bespreken Je zoekt hier een bevestiging voor misschien dat laatste sprankje hoop. Het is al op sterven na dood. Dus forget it, ga weer lekker bij je ouders wonen en dump die gast. Hij heeft geen enkel vertrouwen in je, dat blijkt over duidelijk. Het zal alleen maar erger worden.

En als die gast echt om je zou geven, stel hem dan het volgende voor, vraag hem om samen naar een psycholoog te gaan om de problemen te bespreken. (noem het maar emotionele chantage, is "soms" wel geoorloofd om te weten waar je aan toe bent)
reageert die negatief dan weet je voldoende en dan is het tijd om weg te wezen

Je zegt dat je er nog in gelooft, waar geloof je in? In een toekomst waar hij precies zegt wat je wel en niet mag?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:50:26 #252
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68846462
Hij zégt dat ie niet meer boos is, en dat het goed is zo....maar hij zal je hoe dan ook blijven uitbuiten (seksueel dan) en misbruik maken van de situatie.

Misschien doet ie nu weer normaal tegen je, en is dit msnvoorval (en overdreven gedoe van hem over vreemdgaan) over een paar daagjes verleden tijd voor jullie....hij zal je toch hiermee blijven confronteren....
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_68847789
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Ilse1990 het volgende:

Hoe weet hij dat hij mij kan vertrouwen?
Ik kan wel zeggen dat ik van hem houd enzo, maar mijn woorden zijn niks waard.
Goed dat hij je al heeft kunnen wijsmaken dat jouw woorden niets waard zijn, alleen om dit voorvalletje
quote:
Vinden jullie het ook een lichtpuntje dat hij me niet heeft gecontroleerd gister?
Ik vind het te triest voor woorden dat hij dat normaal wel doet. Het is niet meer dan logisch dat je elkaar in een relatie niet controleert. maar dat is mijn mening dan.
pi_68849582
quote:
Gisteravond was hij ineens best lief
Hij controleerde geen msn en internet!
Ik heb ehm verteld dat wanneer hij mijn hele MSN-geschiedenis door had genomen, hij me misschien meer zou vertrouwen, omdat er echt niks belastends in staat.

Hij vertelde dat hij aan mijn ogen kon zien of ik loog en vroeg me voor de zoveeeelste keer
Heb je iets uitgetrokken
Heb je zijn pik bloot gezien
Werd je er geil van
enzo enzo

Ik zei echt nee, en hij geloofde me. Tenminste voor nu dan, want telkens als hij van zijn werk komt en weer heeft zitten malen heeft hij weer nieuwe vragen

Maar feit dat hij me die dag niet heeft gecontroleerd vind ik wel een vooruitgang.
Wel zegt hij nog steeds dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat ik het maar weer moet goedmaken.

Een vraag kon ik niet beantwoorden, ik moet er vandaag van hem overnadenken
Hoe weet hij dat hij mij kan vertrouwen?
Ik kan wel zeggen dat ik van hem houd enzo, maar mijn woorden zijn niks waard.
Ik wil alles er wel voor doen maar deze is wel moeilijk.

Vanochtend hebben we geen ruzie gemaakt, we zijn samen boodschappen gaan doen
Het enige wat hij boos over was ik dat ik gisteravond niet heb gegeten.

Ik geloof echt nog in deze relatie. Mijn ouders komen vanmiddag langs. Dat weet hij maar hij moet weer werken.
Vinden jullie het ook een lichtpuntje dat hij me niet heeft gecontroleerd gister?
Je de geschiedenis is zo gewist toch, dus dat zegt allemaal niets. Maar lees eens wat je zegt was zijn opa bij de Gestapo ofzo. Dat je dit normaal vindt baart me zorgen.

O je vriend is getraind door de AIVD of de CIA om te zien of iemand liegt

Antwoord op zijn vraag of hij je kan vertrouwen.

"ik heb gezegd dat het me speet je kunt me vertrouwen totdat je het tegendeel kunt bewijzen en niet op iedere slak zout legt, als je daar niet mee kunt leven ga ik na het bezoek van mijn ouders met hun mee"

Wat ik me afvraag wat vind je vader ervan dat zijn dochter zo word behandeld de mijne zou ontploffen als mijn zus in jouw situatie zou zitten.

Nee ik vind het geen lichtpuntje dat je niet bent gecontroleerd gisteren. Ik vind het ziek en gestoord dat het daarvoor wel is gebeurd net zo als het niet normaal is dat jij het normaal vind. Jij bent zo'n type dat over 10 jaar in een blijf van mijn lijf huis excuses voor hem zit te verzinnen.

Is het vooruitzicht van alleen zijn nu echt zo erg dat je je zoiets laat welgevallen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:59:11 #255
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68850278
Dichter bij de bundel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:12:31 #256
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_68853151
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je de geschiedenis is zo gewist toch, dus dat zegt allemaal niets. Maar lees eens wat je zegt was zijn opa bij de Gestapo ofzo. Dat je dit normaal vindt baart me zorgen.

"ik heb gezegd dat het me speet je kunt me vertrouwen totdat je het tegendeel kunt bewijzen en niet op iedere slak zout legt, als je daar niet mee kunt leven ga ik na het bezoek van mijn ouders met hun mee"

Wat ik me afvraag wat vind je vader ervan dat zijn dochter zo word behandeld de mijne zou ontploffen als mijn zus in jouw situatie zou zitten.

Nee ik vind het geen lichtpuntje dat je niet bent gecontroleerd gisteren. Ik vind het ziek en gestoord dat het daarvoor wel is gebeurd net zo als het niet normaal is dat jij het normaal vind. Jij bent zo'n type dat over 10 jaar in een blijf van mijn lijf huis excuses voor hem zit te verzinnen.

Is het vooruitzicht van alleen zijn nu echt zo erg dat je je zoiets laat welgevallen.
gelukkig wonen we niet in de USA waar wapens vrijer verkrijgbaar zijn en dat soort types dan gewoon een magazijn leegschieten op de vriendin.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:46:41 #257
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68856916
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja dat dus. Of zit met een stel kinderen in de bijstand, wanhopig op de volgende te wachten die je zegt hoe je moet leven
pi_68857066
WAT EEN FUCKING HOER..
TS, wat is je MSN gaan we lekker webcammen..
pi_68857138
@ Beverly-whateverly

OMG

Aan dat bericht, daar heb ik echt MEGA veel aan
enorm bedankt

gewoon de hele inhoud, de hele toevoeging alles.
Je moet een groot wonder zijn.
Lieve kusjes Ilse
pi_68857469
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef Ilse1990 het volgende:
@ Beverly-whateverly

OMG

Aan dat bericht, daar heb ik echt MEGA veel aan
enorm bedankt

gewoon de hele inhoud, de hele toevoeging alles.
Je moet een groot wonder zijn.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Ilse1990 het volgende:
De gesprekspartner ging soms voor de cam staan en pakte dan zijn 'janpieter" beet, met kleding aan
Ik heb volgens mijn wel een knoopje van me shirtje losgedaan maar verder niks

Ik snap het als iedereen reageert met "dom wijf" en "sletje" maar dat weet ik zelf ook wel dat ik dat ben
Je hebt volgens jou wel een knoopje van je shirt los gemaakt. yeah right..je weet het allemaal niet meer, tuurlijk maak dat de kat maar wijs..
Volgens mij heb je gewoon je borsten laten zien, terwijl die gast aan de andere kant zat te fappen..
pi_68857613
Je vriend is op zoek naar een ander , en gebruikt jou tot die tijd als lustobject Dumpen en snel genieten van je jeugd man
<>
pi_68857959
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:58 schreef beverlywijk het volgende:

[..]

[..]

Je hebt volgens jou wel een knoopje van je shirt los gemaakt. yeah right..je weet het allemaal niet meer, tuurlijk maak dat de kat maar wijs..
Volgens mij heb je gewoon je borsten laten zien, terwijl die gast aan de andere kant zat te fappen..
Ohw jaa tuurlijk verberg ik dat voor heel FOK! Stel dat mensen zoals jij de waarheid weten

Sorry hoor, maar als ik niet de waarheid vertel krijg ik ook geen advies over de waarheid. IMO zwaar nutteloos praten met jou. **zet de negeermodus aan voor beverkind **
Lieve kusjes Ilse
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:13:53 #263
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68858143
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Ilse1990 het volgende:

[..]

Ohw jaa tuurlijk verberg ik dat voor heel FOK! Stel dat mensen zoals jij de waarheid weten

Sorry hoor, maar als ik niet de waarheid vertel krijg ik ook geen advies over de waarheid. IMO zwaar nutteloos praten met jou. **zet de negeermodus aan voor beverkind **
Loop je hierover nou nog te zeiken....
Get over yourself....

Zeg tegen je vriend dat je niet meer zal doen, en zand erover...
aandacht geil ben je wel he! verklaart misschien ook waarom je "hetzover" hebt laten komen op MSN
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:17:10 #264
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68858288
Maar Ilse, wat doe je dan wel met de goede adviezen? Als ik dit topic zo door lees ben je van plan jezelf alleen maar meer te laten vernederen door je vriend. Want op alle goede adviezen, raad en steun van mensen ga je niet in.

Het is natuurlijk helemaal jouw keuze en misschien wilde je alleen even je verhaal kwijt hier, maar ik zou als ik in jouw schoenen stond toch eens heel goed na gaan denken wat je met de rest van je leven wilt. Of je je leven zo waardeloos vindt dat je je jeugd zo weg wilt gooien. Voor je het weet ben je ineens 30 of 40 en als je dan terugkijkt en ziet dat je niets hebt/bent dan wordt het wel erg moeilijk om er nog iets aan te veranderen.......
  zondag 10 mei 2009 @ 00:02:35 #265
82136 Xennia
gekroond
pi_68859907
quote:
Het enige wat hij boos over was ik dat ik gisteravond niet heb gegeten.
quote:
Ik geloof echt nog in deze relatie. Mijn ouders komen vanmiddag langs. Dat weet hij maar hij moet weer werken.
Ja hoor, ik denk dat jullie vast nog lang en ongelukkig leven.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:08:22 #266
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68860063
pi_68860250
Je zegt dat je tien uur zit te wachten op je vriend.Werk je niet ofzo?
Als je een baan hebt en een sociaal leven hebt moet het een stuk minder frustrerend zijn lijkt me.

Verder ziet het er niet echt naar uit dat jullie gelukkig gaan worden, zoek een baan en eigen woonruimte, daar worden jullie volgens mij beide gelukkiger van.
pi_68860251
Volgens mij neemt Ilse ons allemaal in de maling, en zit ze (of hij) ons keihard uit te lachen achter de computer..
  zondag 10 mei 2009 @ 00:28:35 #269
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68860677
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef beverlywijk het volgende:
Volgens mij neemt Ilse ons allemaal in de maling, en zit ze (of hij) ons keihard uit te lachen achter de computer..

Daar zat ik ook aan te denken. Ik kan me simpelweg niet voorstellen (geboren in de BabyBoom van '60) dat een jongere van tegenwoordig zich zo laat leven. Dat was iets uit de tijd van toen mijn ouders jong waren; zelfs ik ben opgevoedt met het idee dat je niet afhankelijk van een ander moest zijn en er vooral voor zorgde dat je zelfstandig was. Als ik dit zo lees dan kan ik me haast niet voorstellen dat er anno 2009 nog iemand is die zich zo gedraagt.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:28:50 #270
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68860687
quote:
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_68861219
Ik wacht even op de plotwending waarbij TS er plotseling achter komt dat die misselijkheid en gebrek aan eetlust een teken van zwangerschap zijn.

Ik geloof geen zak van het hele verhaal maar mocht het waar zijn dan zou ik het advies van de verstandige fok-users maar opvolgen en die vent dumpen.
Waarna uiteraard de plotwending komt dat het lulletje rozenwater gedreigd heeft zichzelf iets aan te doen als TS weggaat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68863635
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Aardwetenschapper het volgende:

Je bent pas 18 en dan moet je niet thuis gaan zitten niksen en geen plezier meer maken. Dat kan nog wel als je 70 bent.

Ik denk dat je je vriend niet op zo'n voetstuk moet zetten, zijn stront stinkt netzoals die van jou.
Creeer wat eigenwaarde en ga leven.

Slotje.
Metal upp your ass!
pi_68864452
Zieke boel zo. Hoe dan ook heeft je vriend nu altijd een 'leverage' om je weer even te kleineren wanneer het hem tegenzit, door eigen toedoen of als hij gewoon weer even op je wil zeiken. Dit voorval kan hij je nu vergeven, maar over 2 maanden is zijn baas boos op hem omdat hij iets niet goed deed en kan hij thuis dit weer even aanhalen om zichzelf weer even op te beuren door die machtspositie die hij dan krijgt.
De balans is compleet zoek in deze relatie, een olifant vs een muis op een wip hebben meer balans. Ik snap wel dat dit een jeugdliefde is en het vast ook leuke momenten kent, maar naar mijn inziens wegen die niet op tegen de 'mindere' punten in deze relatie.
  zondag 10 mei 2009 @ 10:37:14 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68865302
quote:
dat jij een kutkloon bent was hoeft niet te betekenen dat TS dat ook is (ja dat is al gecheckt, geen link naar enig andere user, noch IP links aanwezig)

OT maar weer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 mei 2009 @ 12:21:31 #275
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68867272
Ben ik hier dan de enige die nog steeds vind dat TS niet voor die cam had moeten gaan zitten? Daar ging dit topic toch over?
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')