quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef NightGoddess het volgende:
Benieuwd of hij dadelijk als hij komt ook je vriendin dr pc gaat zitten controleren, om te kijken of je daar misschien op msn bent geweest
Sterkte meid! We horen het wel!
Zegt eigenlijk ook genoeg lijkt mij...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Je vriend haalt je op en je vind het niet eens leuk ?
Misschien angst om iets kwijt te raken en het nooit meer terug te krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Je vriend haalt je op en je vind het niet eens leuk ?
Wtf doe je nog bij die gastmaak het gewoon uit ( wat makkelijker klinkt dan gedaan zou moeten zijn ).
Daar is toch niet veel aan verloren, het zal wel moeilijk zijn in het begin maar ik denk dat ze toch wel beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Misschien angst om iets kwijt te raken en het nooit meer terug te krijgen
Ach weet je, het is maar wat je gewend bent. Als mijn vriendin mij ook maar 1 keer zou controleren ben ik er al klaar mee; jij wordt blij als hij je 1 keer NIET controleert. Superquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Ilse1990 het volgende:
Gisteravond was hij ineens best lief
Hij controleerde geen msn en internet!
Ik heb ehm verteld dat wanneer hij mijn hele MSN-geschiedenis door had genomen, hij me misschien meer zou vertrouwen, omdat er echt niks belastends in staat.
Hij vertelde dat hij aan mijn ogen kon zien of ik loog en vroeg me voor de zoveeeelste keer
Heb je iets uitgetrokken
Heb je zijn pik bloot gezien
Werd je er geil van
enzo enzo
Ik zei echt nee, en hij geloofde me. Tenminste voor nu dan, want telkens als hij van zijn werk komt en weer heeft zitten malen heeft hij weer nieuwe vragen
Maar feit dat hij me die dag niet heeft gecontroleerd vind ik wel een vooruitgang.
Wel zegt hij nog steeds dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat ik het maar weer moet goedmaken.
Een vraag kon ik niet beantwoorden, ik moet er vandaag van hem overnadenken
Hoe weet hij dat hij mij kan vertrouwen?
Ik kan wel zeggen dat ik van hem houd enzo, maar mijn woorden zijn niks waard.
Ik wil alles er wel voor doen maar deze is wel moeilijk.
Vanochtend hebben we geen ruzie gemaakt, we zijn samen boodschappen gaan doen
Het enige wat hij boos over was ik dat ik gisteravond niet heb gegeten.
Ik geloof echt nog in deze relatie. Mijn ouders komen vanmiddag langs. Dat weet hij maar hij moet weer werken.
Vinden jullie het ook een lichtpuntje dat hij me niet heeft gecontroleerd gister?
Idd, hij blijft maar zeggen dat je het goed moet maken. Alleen woorden halen niets uit bij hem zegt ie (hij zegt immers dat je woorden zoals dat je van hem houd niets waard zijn.) Dus dan moet je het maar met daden goed maken: meer seks, cadeaus etc -> Meneer blij....: én hij krijgt meer seks, én jij kijkt nog meer tegen hem op én om hem maar het idee te geven dat je te vertrouwen bent ga jij nu (bijna) alles doen wat hij je vraagt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe wil je iets goedmaken maar hij gelooft je woorden niet ?
Hij wilt gewoon steeds gebruik van je maken dat je bepaalde dingen met hem doet ( sex o.a ), maarja je moet het zelf weten
Jep, dit speelt hem perfect in de kaart. Hier kan ie nog jaaaaaren op teren als ie het een beetje slim speelt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Idd, hij blijft maar zeggen dat je het goed moet maken. Alleen woorden halen niets uit bij hem zegt ie (hij zegt immers dat je woorden zoals dat je van hem houd niets waard zijn.) Dus dan moet je het maar met daden goed maken: meer seks, cadeaus etc -> Meneer blij....: én hij krijgt meer seks, én jij kijkt nog meer tegen hem op én om hem maar het idee te geven dat je te vertrouwen bent ga jij nu (bijna) alles doen wat hij je vraagt.
hij maakt gewoon misbruik van de situatie....
En uiteindelijk heeft hij haar volledig in haar macht en ze doet alles wat hij wilt ( wat nu ook gebeurd ), en dan blijft hij of doorgaan, of hij dumpt haar, het word een van de 2quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jep, dit speelt hem perfect in de kaart. Hier kan ie nog jaaaaaren op teren als ie het een beetje slim speelt.
gohquote:
Als jullie er maar in geloven, wie houdt je dan nog tegen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:10 schreef Ilse1990 het volgende:
Hij zei me ent over de telefoon dat het vandaag beter gaat en dat hij zich minder zorgen maakt op zijn werk.
Ik denk echt dat het allemaal wel weer zo wordt als eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |