abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68817291
Ik heb mijn ouders ingelicht. Ze vinden dat mijn vriend wat overdrijft en dat ik niet vreemd ben gegaan
Ik heb mijn vriend verteld dat mijn ouders dat vinden
Mijn vriend = verdrietig boos

Hij is nu op zijn werk
hij vertelt me de hele tijd dat hij steeds maar denkt aan wat ik nu doe enzo
just a second ago zegt hij "Als ik bij je ben is er niks aan de hand, maar als ik weg ben ben ik erg bang"
Aan de ene kant wil ik me diep onder mijn dekens verschuilen en nooit meer erboven komen
Anderzijds wil ik dat hij gewoon normaal doet!

Hij denkt als mijn ouders het gesprek lezen dat ze er anders over denken
Nou lekker weer, ik laat het me ouders wel lezen
Ohnee dat wil hij dan weer niet! Niet leuk voor mij
HET BOEIT ME NIET WAT LEUK VOOR ME IS IK WIL MIJN RELATIE REDDEN EN WEER NORMAAL DOEN!!

Gatverdamme.. weer buikkramp en buikpijn!
Vecht echt tegen de tranen nu, maar ik geef NIET OP

Ik doe wel wat met jullie adviezen maar ben bang dat ik me
Lieve kusjes Ilse
pi_68818069
Ja maar... Je bent 18!
אין מקום כמו ארץ ישראל
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:36:58 #228
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68818119
Laat je tranen lopen! Huilen is niet slecht, dat lucht op! Moet je echt doen. Als je alles opkropt voel je je alleen maar nog rotter.

Super stap van je dat je je ouders ingelicht hebt. Laat hem maar lekker verdrietig en boos zijn. Jij bent dat vast al langer! Maak je mij niet wijs dat je nog nooit eens een keer verdrietig bent geweest over de manier hoe hij je behandeld.

Waar moet hij bang voor zijn? Dat je op msn gaat?? Kijk , als je nu het bed in was gedoken met ene, of jezelf open en bloot geshowd had op de cam of allemaal afspraakjes lag te maken dan kon ik nog begrijpen dat ie bang is als hij niet bij je is. Maar om dit feit? Wat een aansteller! Waarschijnlijk meent hij niet eens es dat hij bang is, dat zegt ie alleen om jou nog schuldiger te laten voelen!

Je hoeft dat gesprek niet te laten lezen als je dat niet wilt. Ik vind dat hij je zo erop moet vertrouwen dat je je ouders eerlijk verteld hebt hoe het is gegaan....

Desnoods laat je het hun lezen, dan vertel je er meteen erbij hoe hij jou voor de rest behandeld (dat hij je dwingt jezelf hoer te noemen, dat je niet in eten mag roeren etc) kijken of ze dan idd aan zijn kant staan.....

Laat jezelf gaan! Pak je kat erbij en knuffel het beestje en huil even lekker uit. Diertjes kunnen emoties heel goed aanvoelen en zijn supergoed in het troosten! Ga anders even lekker een uurtje slapen ofzo....maar wat je ook doet, krop je emoties niet op!
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_68818238
Ik ga nu naar een vriendin.
Als ik daar niet op de comp ga is dit mijn laatste bericht vandaag
Nog even fok uit de internetgeschiedenis halen en dan kan ik gaan...

Mijn vriend haalt me bij haar op
Lieve kusjes Ilse
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:46:42 #230
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68818427
Benieuwd of hij dadelijk als hij komt ook je vriendin dr pc gaat zitten controleren, om te kijken of je daar misschien op msn bent geweest

Sterkte meid! We horen het wel!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:43:42 #231
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68820426
Ilse, ik weet dat ik en andere dingen heb geroepen in het topic dst je waarschijnlijk niet leuk vond om te horen maar denk dat je het meeste hebt aan eerlijke meningen...

Knap van je dat je het je ouders hebt verteld maar wat ik nie helemaal begreep is of je dit topic ook heb laten lezen?

In ieder geval sterkte! We horen het wel!
pi_68820484
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef NightGoddess het volgende:
Benieuwd of hij dadelijk als hij komt ook je vriendin dr pc gaat zitten controleren, om te kijken of je daar misschien op msn bent geweest

Sterkte meid! We horen het wel!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:07:51 #233
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68821322
Je vriend haalt je op en je vind het niet eens leuk ?

Wtf doe je nog bij die gast maak het gewoon uit ( wat makkelijker klinkt dan gedaan zou moeten zijn ).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:17:35 #234
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68821668
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Zegt eigenlijk ook genoeg lijkt mij...
pi_68821804
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef Maikuuul het volgende:

Wtf doe je nog bij die gast maak het gewoon uit ( wat makkelijker klinkt dan gedaan zou moeten zijn ).
Misschien angst om iets kwijt te raken en het nooit meer terug te krijgen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:25:59 #236
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68821973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Misschien angst om iets kwijt te raken en het nooit meer terug te krijgen
Daar is toch niet veel aan verloren, het zal wel moeilijk zijn in het begin maar ik denk dat ze toch wel beter kan krijgen.

Iemand die haar respecteerd, wel jammer dat ze die dingen voor de cam heeft gedaan terwijl ze een vriend had, maar daar praat je dit gedrag natuurlijk nooit mee goed.

Al met al > probeer van hem af te komen voordat hij nog meer misbruik van je maakt, want dat doet hij nu constant, en wil je je hele leven bij zo iemand blijven ? Ik denk het niet.
En over een tijdje zal hij het waarschijnlijk toch uitgaan, of hij doet steeds extremere dingen om zijn "macht" te tonen.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_68824072
Dit verhaal heeft me tot op het bot ontroert, tranen in mijn ogen. TS toch.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68839917
Gisteravond was hij ineens best lief
Hij controleerde geen msn en internet!
Ik heb ehm verteld dat wanneer hij mijn hele MSN-geschiedenis door had genomen, hij me misschien meer zou vertrouwen, omdat er echt niks belastends in staat.

Hij vertelde dat hij aan mijn ogen kon zien of ik loog en vroeg me voor de zoveeeelste keer
Heb je iets uitgetrokken
Heb je zijn pik bloot gezien
Werd je er geil van
enzo enzo

Ik zei echt nee, en hij geloofde me. Tenminste voor nu dan, want telkens als hij van zijn werk komt en weer heeft zitten malen heeft hij weer nieuwe vragen

Maar feit dat hij me die dag niet heeft gecontroleerd vind ik wel een vooruitgang.
Wel zegt hij nog steeds dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat ik het maar weer moet goedmaken.

Een vraag kon ik niet beantwoorden, ik moet er vandaag van hem overnadenken
Hoe weet hij dat hij mij kan vertrouwen?
Ik kan wel zeggen dat ik van hem houd enzo, maar mijn woorden zijn niks waard.
Ik wil alles er wel voor doen maar deze is wel moeilijk.

Vanochtend hebben we geen ruzie gemaakt, we zijn samen boodschappen gaan doen
Het enige wat hij boos over was ik dat ik gisteravond niet heb gegeten.

Ik geloof echt nog in deze relatie. Mijn ouders komen vanmiddag langs. Dat weet hij maar hij moet weer werken.
Vinden jullie het ook een lichtpuntje dat hij me niet heeft gecontroleerd gister?
Lieve kusjes Ilse
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:23:33 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68840006
weet je zeker dat hij uit zijn werk komt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68840059
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:20 schreef Ilse1990 het volgende:
Gisteravond was hij ineens best lief
Hij controleerde geen msn en internet!
Ik heb ehm verteld dat wanneer hij mijn hele MSN-geschiedenis door had genomen, hij me misschien meer zou vertrouwen, omdat er echt niks belastends in staat.

Hij vertelde dat hij aan mijn ogen kon zien of ik loog en vroeg me voor de zoveeeelste keer
Heb je iets uitgetrokken
Heb je zijn pik bloot gezien
Werd je er geil van
enzo enzo

Ik zei echt nee, en hij geloofde me. Tenminste voor nu dan, want telkens als hij van zijn werk komt en weer heeft zitten malen heeft hij weer nieuwe vragen

Maar feit dat hij me die dag niet heeft gecontroleerd vind ik wel een vooruitgang.
Wel zegt hij nog steeds dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat ik het maar weer moet goedmaken.

Een vraag kon ik niet beantwoorden, ik moet er vandaag van hem overnadenken
Hoe weet hij dat hij mij kan vertrouwen?
Ik kan wel zeggen dat ik van hem houd enzo, maar mijn woorden zijn niks waard.
Ik wil alles er wel voor doen maar deze is wel moeilijk.

Vanochtend hebben we geen ruzie gemaakt, we zijn samen boodschappen gaan doen
Het enige wat hij boos over was ik dat ik gisteravond niet heb gegeten.

Ik geloof echt nog in deze relatie. Mijn ouders komen vanmiddag langs. Dat weet hij maar hij moet weer werken.
Vinden jullie het ook een lichtpuntje dat hij me niet heeft gecontroleerd gister?
Ach weet je, het is maar wat je gewend bent. Als mijn vriendin mij ook maar 1 keer zou controleren ben ik er al klaar mee; jij wordt blij als hij je 1 keer NIET controleert. Super

Als je altijd een klootzak bent, valt het op als je een keer lief doet. Als je altijd lief bent, komt het extra hard aan als je een keertje uit je slof schiet. Vandaar blijven mensen denk ik hangen in totaal ontwrichte relaties.

Maar goed, wat mensen hier ook zeggen, je doet toch wat je zelf denkt te willen. Als ik jou was zou ik eens een weekje naar mn ouders gaan, gewoon om te kijken hoezeer hij jou mist. (en andersom natuurlijk, dat gaat je misschien ook nog verbazen)
Big dick.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:28:50 #241
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68840169
Hoe wil je iets goedmaken maar hij gelooft je woorden niet ?

Hij wilt gewoon steeds gebruik van je maken dat je bepaalde dingen met hem doet ( sex o.a ), maarja je moet het zelf weten
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:20:45 #242
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68841448
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe wil je iets goedmaken maar hij gelooft je woorden niet ?

Hij wilt gewoon steeds gebruik van je maken dat je bepaalde dingen met hem doet ( sex o.a ), maarja je moet het zelf weten
Idd, hij blijft maar zeggen dat je het goed moet maken. Alleen woorden halen niets uit bij hem zegt ie (hij zegt immers dat je woorden zoals dat je van hem houd niets waard zijn.) Dus dan moet je het maar met daden goed maken: meer seks, cadeaus etc -> Meneer blij....: én hij krijgt meer seks, én jij kijkt nog meer tegen hem op én om hem maar het idee te geven dat je te vertrouwen bent ga jij nu (bijna) alles doen wat hij je vraagt.

hij maakt gewoon misbruik van de situatie....
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:48:42 #243
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_68842096
Ik schrok erg van je stukje uit je OP dat die jongen van MSN beter bij jouw (lagere dan je vriend) nivo past. Jeetje, in wat voor relatie zit je? Als je hier mee door gaat dan ben je over 10 of 20 jaar niemand meer. Je maakt jezelf steeds kleiner voor hem, tot er niets meer van je over is. De basis voor een goede relatie is toch wel gelijkwaardigheid lijkt mij en dat is te zien aan jouw posts totaal niet ter sprake. Misschien heb je dit dus wel gedaan omdat iemand interesse in je toonde (op wat voor manier dan ook).
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:50:28 #244
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68842137
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Idd, hij blijft maar zeggen dat je het goed moet maken. Alleen woorden halen niets uit bij hem zegt ie (hij zegt immers dat je woorden zoals dat je van hem houd niets waard zijn.) Dus dan moet je het maar met daden goed maken: meer seks, cadeaus etc -> Meneer blij....: én hij krijgt meer seks, én jij kijkt nog meer tegen hem op én om hem maar het idee te geven dat je te vertrouwen bent ga jij nu (bijna) alles doen wat hij je vraagt.

hij maakt gewoon misbruik van de situatie....
Jep, dit speelt hem perfect in de kaart. Hier kan ie nog jaaaaaren op teren als ie het een beetje slim speelt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:18:54 #245
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_68842723
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jep, dit speelt hem perfect in de kaart. Hier kan ie nog jaaaaaren op teren als ie het een beetje slim speelt.
En uiteindelijk heeft hij haar volledig in haar macht en ze doet alles wat hij wilt ( wat nu ook gebeurd ), en dan blijft hij of doorgaan, of hij dumpt haar, het word een van de 2
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:03:26 #246
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_68843807
goh.
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:09:56 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68843944
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
goh.
goh
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68843966
Hij zei me ent over de telefoon dat het vandaag beter gaat en dat hij zich minder zorgen maakt op zijn werk.
Ik denk echt dat het allemaal wel weer zo wordt als eerst.
Lieve kusjes Ilse
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:37:49 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68844644
Ik denk het niet, Ilse. Maar heel veel sterkte.
Gourmetten of steengrillen?
pi_68844684
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:10 schreef Ilse1990 het volgende:
Hij zei me ent over de telefoon dat het vandaag beter gaat en dat hij zich minder zorgen maakt op zijn werk.
Ik denk echt dat het allemaal wel weer zo wordt als eerst.
Als jullie er maar in geloven, wie houdt je dan nog tegen?

Ik geloof er alleen niet meer in.

Maar sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')