Oh, was jij dat. Ik zei tegen mn vriendin wat loopt daar nouquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn foto;s zijn niet echt up-to-date, ik liep gisteren met blauwe woldreads rond. :]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Daar zijn ze al mee begonnen dacht ik... Het zou eerder klaar moeten zijn dan het vernieuwde zaailand complex. Het gebouw is overigens ook eigendom van Riedstra's bedrijf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:06 schreef neen het volgende:
Wat een nieuws, ongelofelijk. Wanneer beginnen ze eigenlijk met het Amicitia gebouw?
De gehele geven wordt veranderd, staat wel een voorbeeld op het gebouw. Ik zoek even een plaatje van het planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
platwalsen dat ding en er iets normaals op zetten
Sorryquote:
Op de terugweg ging ik nog even wat drinken bij een vriend maar m'n fiets stond bij de Oostingang dus ik pakte mijn fiets en ging naar hem toe, dacht ik slim te zijn om niet langs het Cambuurplein te gaan maar even langs de velden te fietsen werd ik op een gegeven moment gestopt omdat er allemaal ME stond om de Zwolle supporters in bussen vrije doorgang te geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:13 schreef Paladijn het volgende:
Het was ook echt gekkenhuis vlak voor de wedstrijd, toen ik met mijn vriendin terugliep naar mijn huis moesten we eerst al om het politiecordon heenlopen om ons vervolgens door de overvolle straatjes heen te wurmen. Ik heb nog nooit zoveel auto's hier gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |