Ik zie het op stap ook zo vaak. Klein voorbeeld. We lopen s'nachts door de stad met een groepje staan er 2 motormuizen. Iemand vraagt mag ik even op je brommer rijden en gelijk alle 2 de mannen in hun gele jasjes over de zeik. Dat dit gefilmd werd vonden ze ook niet leuk. Schreeuwen ze weg met die telefoon etc, maar helaas diegene die dit filmde werkt in de beveiliging dus kent z'n rechten en bleef lekker door filmen. Toen de heren het nodig vonden om assistentie te vragen met een hond erbij zijn we maar weg gegaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij beoordeelt de boom op basis van één rotte appel?
Ja. Volkomen terecht. Aanpakken dat soort tuig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie het op stap ook zo vaak. Klein voorbeeld. We lopen s'nachts door de stad met een groepje staan er 2 motormuizen. Iemand vraagt mag ik even op je brommer rijden en gelijk alle 2 de mannen in hun gele jasjes over de zeik. Dat dit gefilmd werd vonden ze ook niet leuk. Schreeuwen ze weg met die telefoon etc, maar helaas diegene die dit filmde werkt in de beveiliging dus kent z'n rechten en bleef lekker door filmen. Toen de heren het nodig vonden om assistentie te vragen met een hond erbij zijn we maar weg gegaan.
Nog een bij Cambuur vorig seizoen. Iemand loopt wat demonstratief voor de kit langs, gelijk wordt hij gepakt en moet z'n ID kaart laten zien. Deed hij wat verkeerd? Nee dus hij weigert. Gelijk pakt oom agent hem bij de keel en sleurt hem zo mee... Is dit normaal gedrag van een agent dan?
Je geeft hier twee mooie voorbeelden van provocatie en onrespectvol gedrag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie het op stap ook zo vaak. Klein voorbeeld. We lopen s'nachts door de stad met een groepje staan er 2 motormuizen. Iemand vraagt mag ik even op je brommer rijden en gelijk alle 2 de mannen in hun gele jasjes over de zeik. Dat dit gefilmd werd vonden ze ook niet leuk. Schreeuwen ze weg met die telefoon etc, maar helaas diegene die dit filmde werkt in de beveiliging dus kent z'n rechten en bleef lekker door filmen. Toen de heren het nodig vonden om assistentie te vragen met een hond erbij zijn we maar weg gegaan.
Nog een bij Cambuur vorig seizoen. Iemand loopt wat demonstratief voor de kit langs, gelijk wordt hij gepakt en moet z'n ID kaart laten zien. Deed hij wat verkeerd? Nee dus hij weigert. Gelijk pakt oom agent hem bij de keel en sleurt hem zo mee... Is dit normaal gedrag van een agent dan?
Het is een kettingreactie. Bij het zien van zulke dingen daalt het respect bij mensen. En wat betreft dat begkogeld worden en familie inlichten....Part of the jobquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je geeft hier twee mooie voorbeelden van provocatie en onrespectvol gedrag.
Dit zijn dezelfde agenten die aan het eind van dat seizoen door tientallen hooligans met stenen bekogeld zijn. En het zijn ook dezelfde bonnenschrijvers die mensen bekeuren-in-plaats-van-echte-boeven-vangen die de familie inlichten als er weer eens iemand is overleden toen hij uit de bocht is gevlogen omdat hij te hard reed.
Die gast zat bij mij in de klas,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef -Jay-20- het volgende:
Kom net bij toeval deze tegen en denk "He... Dat komt bekend voor..."
Eikels. Ik fiets daar zo vaak langs...quote:Gewapende overval in fietstunnel
LEEUWARDEN - In een fietstunnel nabij het Kalverdijkje in Leeuwarden vond vrijdagavond rond middernacht een geweldadige overval plaats.
Een 39-jarige inwoner van de stad schrok zich rot toen hij twee mannen met bivakmutsen zag. Ze trokken hem van de fiets waardoor hij ten val kwam. De mannen bedreigden het slachtoffer met een op een vuurwapen lijkend voorwerp en dwongen hem geld, paspoort en rijbewijs af te geven.
Vervolgens gingen ze er op zijn groene Gazelle-fiets vandoor in de richting van Camminghaburen. De politie zoekt getuigen en zou onder meer graag in contact willen komen met twee mannen die vlakbij aan het vissen waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef Tristessa het volgende:
Wat was er dan? Ik mut it wete!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Voor de mensjes die de benzine tegenwoordig te duur vinden:
Bij de jongens van Shell kon onlangs een feestje gevierd worden toen bleek dat ze het grootste bedrijf ter wereld zijn. Geheel in de hoempapa-stemming hebben ze nu ook voor hun klanten iets leuks bedacht. Kom verkleed tanken, dan hoef je niks te betalen!
21 augustus, 14:00-15:30 - Wismastate 1, Leeuwarden - skileraren
Bron.
Misschien ga ik wel ff buurten om foto's te maken
En een punt tegen Volendam. Vrijdag 3 puntenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef ErwinP. het volgende:
1 puntsje tegen Maastricht...Wat denke we van Cambuur deze week?
1+1+1 is in totaal inderdaad 3quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
En een punt tegen Volendam. Vrijdag 3 punten
en vrijdag 3 erbij is dus 6quote:
Ik vind het ook een mooie stadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:30 schreef xuanery het volgende:
Ik spring er even randomly tussenin met de opmerking dat ik afgelopen weken behoorlijk vaak in Leeuwarden ben geweest ivm mijn vriend die er een tijdje stage liep/woonde en ik ben behoorlijk gecharmeerd door de stad! Best mooie huisjes en straatjes en groen en water etc. Zal vast heel anders zijn als je het al je hele leven kent maar als buitenstaander die haar bezoekjes aan de plaats op beide handen tellen kan, ja, ben ik erg gecharmeerd. Leuk hoor. Ik wou dat ik fries sprak
Maar ja, jij bent toch niet het type waarme een Fries wil praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
En praat gelukkig geen fries
Wauw, goed zeg dat jij dat via het internet kan beoordelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent toch niet het type waarme een Fries wil praten.
Trouwens, even een tip: Jan Smit. Onthoud die naam, hij is met onze Ricky op de foto geweest! Dus die Jan zou het nog wel eens ver kunnen schoppen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |