Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Superheld het volgende:
Damzkie, niemand heeft zoiets gezegd hoor? Dus weet niet hoe je er bij komt dat het daar aan ligt
Zo jammer altijd, er wordt nooit een goede rake klap gegevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
niet eens rake klappen, beetje geduw
Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar over het feit dat er geen publiek was, net als dat het er vorige week alleen maar over ging dat er een pingel was onthouden. Je zou het ook over de wedstrijd zelf kunnen hebben.
Heb ik dat gezegd dat iemand van jullie dat zei dan? Ik zeg alleen dat daar weer suggestief over wordt gepraat, de interviewers zijn daar inderdaad ook debet aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, en jullie keeper heeft het er ook over. Ik heb het hier niemand van NAC horen roepen, ze geven antwoord op vragen van de journalisten. Maar niemand heb ik horen zeggen dat het door het publiek komt dat jullie een punt pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |