Ok, daar kan ik dan de wijsheid wel van inzien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als dat keer op keer gebeurt in een relatie, dan ga je toch nadenken hoe of wat je anders had kunnen doen?
Ik durf best toe te geven dat ik in mijn vorige relaties regelmatig een uptight bitch ben geweest. En daar heb ik van geleerd
Sinds wanneer hangt vrolijkheid af van een bepaalde dag? Mag je alleen in het weekend vrolijk zijn? Kutleven heb je danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Serieus, rival.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet overdreven voor een dinsdagmiddag?
Mag ik me wel zo voelen op een vrijdag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Serieus, rival.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet overdreven voor een dinsdagmiddag?
hey het is vandaag doordeweeks. dus werken en slapen. plezier kan je 2 dagen in de week al hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds wanneer hangt vrolijkheid af van een bepaalde dag? Mag je alleen in het weekend vrolijk zijn? Kutleven heb je dan
Hahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Geloof me schatje, hier is niets gemaakt
Ik heb een erg goede bui vandaag
En Boxie toch, koetie-koetie-koetie! Jij komt er ook wel weer bovenop hoor. Je fixeert je vast teveel op de mindere punten in je leven, ipv te kijken naar wat zo lekker en leuk gaat. Go with the flow, pak de positieve storom en doe de dingen waarvan je geniet. Leef je leven zoals jij dat wil en dan is het zo lekker.
Dus stel jezelf de vraag: wat doe ik op dit moment wat ik eigenlijk anders zou willen doen?
Heel goed hoor, mijn post was ook niet al te serieus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik me wel zo voelen op een vrijdag?
waarom is dat overdreven op een dinsdag?
omdat het een werkdag is? omdat morgen weer de wekker gaat voor een werkdag?
nou ik zal je iets nieuws vertellen, die werkdagen zullen er de komende 35 jaar nog wel zijnzou dat betekenen dat ik me nog 35 jaar 5/7de van de week niet goed zou moeten voelen?
Nee, daar doe ik niet aan mee! (vandaar dat ik altijdpost als jullie weer met je ochtendhumeur terug naar bed willen
)
Ik heb toevallig tegenwoordig een leven waar ik erg blij mee ben. heb een baan waar ik elke dag met plezier heen ga! in mijn vrije tijd doe ik alleen dingen die ik zelf wil, niks wordt me opgedragen
Het leven is goed!
het is dat ik niet echt van deben, want anders zou ik het dagelijks doen.....
Mijne welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel goed hoor, mijn post was ook niet al te serieus.
Jezus zeg doe eens niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Geloof me schatje, hier is niets gemaakt
Ik heb een erg goede bui vandaag
En Boxie toch, koetie-koetie-koetie! Jij komt er ook wel weer bovenop hoor. Je fixeert je vast teveel op de mindere punten in je leven, ipv te kijken naar wat zo lekker en leuk gaat. Go with the flow, pak de positieve storom en doe de dingen waarvan je geniet. Leef je leven zoals jij dat wil en dan is het zo lekker.
Dus stel jezelf de vraag: wat doe ik op dit moment wat ik eigenlijk anders zou willen doen?
Chickies scorenquote:
Dat had ie sowieso nergens in, imoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De Goden zijn ons goedgezind omdat het vandaag 5 mei, Bevrijdingsdag is?
Uuhm, dat heeft onze democratie zelf bij wet bepaald hoor. Geen God die daar een vinger bij in de pap had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar dan is ieder ritje toch.
Ik word helemaal blij als ik in mn auto rij.
Pas maar op, ik klop al die negativiteit uit jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahazo slecht voel ik me ook weer niet hoor. En ik wil zeker ook niemand voor hun hoofdstoten met hun positiviteit. Wel fijn dat jullie je zooo
voelen
Mooi, mooier, mooistquote:
quote:
Ik word al blij als ik er naartoe loopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar dan is ieder ritje toch.
Ik word helemaal blij als ik in mn auto rij.
Prima, zolang je het beestje (jij in dit geval) maar een naam geeft!quote:
Ik heb daar altijd zin in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond een ritje ga maken. Krijg eigenlijk wel zin nu.
Ik had het over jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, zolang je het beestje (jij in dit geval) maar een naam geeft!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Pas maar op, ik klop al die negativiteit uit je![]()
Boxie krijgt billenkoek, hehehe
Ik word al blij als ik er aan denkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik word al blij als ik er naartoe loop
Hij heeft het over auto rijden, niet over een ritje op een ventquote:
Ohjah, daar ben ik niet goed in, ik kan alleen seksenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb geen zin om te vrijen
alleen koffie en kletsen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij heeft het over auto rijden, niet over een ritje op een vent
Snuit vriend, ik heb toevallig uit betrouwbare bron vernomen..........quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, daar ben ik niet goed in, ik kan alleen seksen
Roddels!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Snuit vriend, ik heb toevallig uit betrouwbare bron vernomen..........
Er zijn kwartetjes!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Roddels!Tell me! ik wil ook roddels horen!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, daar ben ik niet goed in, ik kan alleen seksen
Oooww oeps.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij heeft het over auto rijden, niet over een ritje op een vent
Ow bel mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb geen zin om te vrijen
alleen koffie en kletsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
mannen denken ook maar aan 1 ding
ik wil troostsex omdat ik geen sex wil!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow bel mijKoffie en kletsen klinkt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig ben je wat dat betreft ook net een manquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
mannen denken ook maar aan 1 ding
ik wil troostsex omdat ik geen sex wil!
jij denkt sowieso maar aan 1 dingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doelde daar idd wel op, Nouk volgens mij niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
"Ow, wat zielig dat je zo alleen bent. Kom maar hier ik vul de leegte?"
Dit is nou al de 2e keer vandaag dat ik snel benquote:
En nu moeten we je feliciteren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is nou al de 2e keer vandaag dat ik snel ben
Ik weet niet meer wat ik wilde zeggenquote:
Neequote:
Tuurlijk mag je komen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef Leanne het volgende:
hmmmm
mag ik ook naar de meet komen![]()
![]()
of word ik dan meteen door iedereen besprongen?
wie komt ur allemaal?
Dat is niet zo, dat lijkt maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij denkt sowieso maar aan 1 ding![]()
euhm, mits je niet aan je kinderen denkt natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef Leanne het volgende:
hmmmm
mag ik ook naar de meet komen![]()
![]()
of word ik dan meteen door iedereen besprongen?
wie komt ur allemaal?
je moet een boek nooit beoordelen op de buitenkant natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ik denk dat er weinig zijn die jou durven te bespringen...
Die vallen niet meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat valt zeer zeker wel reuze mee. Alhoewel sommige ook niet te zuipen zijn.
Hey Rival wanneer zie jij je date weer eigenlijk ?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
je moet een boek nooit beoordelen op de buitenkant natuurlijk!Dat mag, ligt ook aan mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Welke date?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Rival wanneer zie jij je date weer eigenlijk ?
KZ!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben gaaaaaaaaar en heb nog geen reet gedaan vandaag
ja alsk toch niks te doen hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jij naar een meet?!
En ik denk dat er weinig zijn die jou durven te bespringen...
alohaquote:
Je ging toch naar die andere meat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, heb ik nog een reden om te gaan!
Ow ik wel, ik heb gefokt, mijn mailboxen opgeruimd, huisjes bekeken, fruit gegeten, CD gehaald, al met een al een ontspannen en heerlijk dagjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben gaaaaaaaaar en heb nog geen reet gedaan vandaag
Ik zou iig niet een relatie met iemand kunnen hebben en geen sex...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden jullie van dit citaat?
"Seks zonder liefde mag dan behelpen zijn, liefde zonder seks is helemaal knudde."
mhh oke my bad.quote:
Jaa een relatie zonder seks is meer toch gewoon een vriendschap. Vind het wel een passende tekstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
"Seks zonder liefde mag dan behelpen zijn, liefde zonder seks is helemaal knudde."
Tja, voordat ik de geneugten van seks kende heb ik een relatie van 2.5 jaar gehad, en dat ging prima. Nu zou ik het niet kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is natuurlijk een inkoppertjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ik wel, ik heb gefokt, mijn mailboxen opgeruimd, huisjes bekeken, fruit gegeten, CD gehaald, al met een al een ontspannen en heerlijk dagje
En als je je gaar voelt: sporten!
Hup die kont omhoog! Ik garandeer je dat je je daarna beter voelt!
als ik minder last heb van duizelingen enzo ga ik weer hardlopen... maar doe nu ff rustig aan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ik wel, ik heb gefokt, mijn mailboxen opgeruimd, huisjes bekeken, fruit gegeten, CD gehaald, al met een al een ontspannen en heerlijk dagje
En als je je gaar voelt: sporten!
Hup die kont omhoog! Ik garandeer je dat je je daarna beter voelt!
so truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Whehequote:
hi autootjequote:
Heyquote:
het gaat er toch ook om wat jij vindtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe
Zo had ik hem niet gezien.
@citaat: ik vind dat ieder dat lekker voor zichzelf mag weten. Ik zal mensen niet veroordelen omdat ze seks hebben zonder liefde of liefde zonder seks.
Heyquote:
Goed, beetje mixed up feelings, maar prrrrrima!quote:
Het is belangrijk, maar niet het allerbelangrijkstequote:
Nou, ik ben het er direct mee oneensquote:
eergister was echt weer niet leukquote:
Mee eens. Maar ik heb het doorgelezen (ik plaatste het, puur op de titel). Wat ik eruit haal is dat vrouwen kozen voor "Nooit meer zonder geld zitten". Dat is heel iets anders, imo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik ben het er direct mee oneens
Geef mij maar een slank lijf, een trouwe echtgenoot en alle vrijheden van de wereld. Snap uberhaupt niet dat je anders kunt denken.
Ik vind het een stom onderzoek eerlijk gezegd.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe
Zo had ik hem niet gezien.
@citaat: ik vind dat ieder dat lekker voor zichzelf mag weten. Ik zal mensen niet veroordelen omdat ze seks hebben zonder liefde of liefde zonder seks.
Ik kon m op meerdere manieren interpreterenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat er toch ook om wat jij vindt
Ik zou niet zonder sex kunnen in een relatie, al is het maar omdat ik denk dat ik me heel onzeker zou gaan voelen als mn partner constant geen zin hefet. Andersom zou ik me ook lullig voelen als ik steeds geen zin heb en bij mezelf te rade gaan wat er mis is, aangezien ik niet gauw geen zin heb.
ik denk dat daar echt een kern van waarheid inzitquote:
Hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eergister was echt weer niet leukvandaag zwaar hoofd
Dat dacht ik ook inderdaad..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het een stom onderzoek eerlijk gezegd.
Nooit meer geldzorgen lijkt mij ook heerlijk betekent niet dat ik gelijk een geldwolf ben ofzo.
nou, ik snap het wel, al die problemen die je kunt krijgen (ook met je lieve,trouwe echtgenoot en je perfecte lijf) als je helemaal geen geld hebt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik ben het er direct mee oneens
Geef mij maar een slank lijf, een trouwe echtgenoot en alle vrijheden van de wereld. Snap uberhaupt niet dat je anders kunt denken.
neen niet echt... donderdag naar psychiater en dan gaan we daar eens over praten.... merk ook gewoon dat ik nergens zin in heb zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HèDat schiet niet echt op zo! [ afbeelding ]
Dat is een redenatie. Ik maakte hem enkel net andersomquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik snap het wel, al die problemen die je kunt krijgen (ook met je lieve,trouwe echtgenoot en je perfecte lijf) als je helemaal geen geld hebt...
De meeste echtelijke ruzies ontstaan niet door ontrouw, maar door een gebrek aan geld (of het huishouden geloof ik)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is een redenatie. Ik maakte hem enkel net andersom
geld is een heel groot issue in een relatie ja.... zeker als het financiel slecht gaat krijg je daar gewoon zooo veel spanningen van en dus uiteindelijk ruzie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste echtelijke ruzies ontstaan niet door ontrouw, maar door een gebrek aan geld (of het huishouden geloof ik)
de vraag is.. of jij komt hequote:
Ik snap je punt. Ik heb je gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste echtelijke ruzies ontstaan niet door ontrouw, maar door een gebrek aan geld (of het huishouden geloof ik)
gezelligquote:
Ja, net als sex.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Geld maakt niet perse gelukkig, maar geen geld maakt eerder ongelukkig .. zoiets?
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, net als sex.
Als je goede sex hebt, valt dat stukken minder op dan wanneer het bagger is, dan wordt het een issue in je relatie.
Voor geld geldt hetzelfde.
Of je naar de meet komt bedoelen we.quote:
Om hierop in te haken:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
Humor is óók heel erg belangrijk !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om hierop in te haken:
'Humor belangrijker dan seks'
AMSTERDAM - Nederlanders vinden humor belangrijker dan seks. Humor neemt zelfs de derde plaats in op de lijst van primaire levensbehoeften. Goede gezondheid (op één) en familie/ gezin gaan de nummer drie voor.
Dit blijkt uit het jaarlijkse humoronderzoek, uitgevoerd door Intomart GfK in opdracht van Comedy Central. Humor blijkt, naast seks, ook belangrijker dan economische zekerheid. En voor twee derde van de ondervraagden is het een belangrijk criterium bij de partnerkeuze.
Grappen
Humor moet zorgen voor een gezellige sfeer en moet niet ten koste gaan van anderen. Grappen over kwetsbare minderheden worden volgens Comedy Central niet gewaardeerd. Uit het onderzoek blijkt ook dat najib Amhali de meest populaire cabaretier is onder Nederlanders.
Eens of niet eens?
Je leest niet goed:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Humor is óók heel erg belangrijk !
En het onderzoek is uitgevoerd door comedy central
quote:uitgevoerd door Intomart GfK in opdracht van Comedy Central.
Liefdesrelaties alleen of helemaal niks meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom veel tijd in iemand steken als het hooguit alleen neuken wordt ?
Misschien leuke stelling ?Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Eh niet? Kan natuurlijk altijd dat je daar te laat achterkomt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef KudFokker het volgende:
Waarom veel tijd in iemand steken als het hooguit alleen neuken wordt ?
Misschien leuke stelling ?
Liefdesrelaties. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen normale vrouwen bestaan. Dus ga ik ze maar voortaan gebruiken voor seks. Bier drinken en ouwehoeren kan ik ook met mijn vrienden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liefdesrelaties alleen of helemaal niks meer?
Samen uithuilen? Dan maak ik misbruik van je en verleid ik je tot troostseks.quote:
Dat kan ook met een stúk minder moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Waarom veel tijd in iemand steken als het hooguit alleen neuken wordt ?
omdat neuken soms best fijn is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef KudFokker het volgende:
Hmm weer een illusie armer...
Net even gesproken met het meisje van mijn date en ze vertelde dat ze niet een type is wat lang bij iemand kan blijven...
Ze komt de laatste dagen ook niet echt volwassen op me over...Het is niet zo raar dat iemand heel anders blijkt te zijn dan je dacht zodra je ze leert kennen na verloop van tijd. Wees blij dat je er in een vroeg stadium achter komt. En dat bedoel ik niet rot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom veel tijd in iemand steken als het hooguit alleen neuken wordt ?
Misschien leuke stelling ?
Ehm, goede conclusie, misschien ben jij wel niet normaal dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Liefdesrelaties. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen normale vrouwen bestaan. Dus ga ik ze maar voortaan gebruiken voor seks. Bier drinken en ouwehoeren kan ik ook met mijn vrienden.
[..]
Samen uithuilen? Dan maak ik misbruik van je en verleid ik je tot troostseks.
ja maar dan is het sletterig... moet er wel een beetje moeite voor doen anders is het jagen ook niet leuk...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan ook met een stúk minder moeite
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, goede conclusie, misschien ben jij wel niet normaal dan.
Ja, maar je deed die moeite al voordat het alleen om sex zou gaan, dus niet alleen voor sex.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan ook met een stúk minder moeite
Ik, begrijp jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is niet zo raar dat iemand heel anders blijkt te zijn dan je dacht zodra je ze leert kennen na verloop van tijd. Wees blij dat je er in een vroeg stadium achter komt. En dat bedoel ik niet rot.
Wat versta jij onder normaal dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
Liefdesrelaties. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er geen normale vrouwen bestaan. Dus ga ik ze maar voortaan gebruiken voor seks. Bier drinken en ouwehoeren kan ik ook met mijn vrienden.
[..]
OH JE SNUIT HARDERquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te schreeuwen "Oh je Snuit HARDER!"
Ok, nu wil ik wel weten wat jij kinderachtige verhalen vindtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik, begrijp jethnx...
Maar gewoon die kinderachtige verhalen... arghhnevermind
!
Ik stopte er moeite in omdat ik er meer uit wilde dan seks, een relatie dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar je deed die moeite al voordat het alleen om sex zou gaan, dus niet alleen voor sex.
Ze zegt net letterlijk dat ze nog nooit iemand tegen gekomen is die ze zo leuk vindt om een relatie mee aan te gaan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh niet? Kan natuurlijk altijd dat je daar te laat achterkomt.
Is het zo? Weet je het zeker?!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jeetje, je laat me blozen!
En ik zie je al schokkend en kreunend binnenlopen
Ze kletst gewoon uit d'r nek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze zegt net letterlijk dat ze nog nooit iemand tegen gekomen is die ze zo leuk vindt om een relatie mee aan te gaan...
Dat lijkt mij wel genoeg info toch?
Dat zegik toch...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik stopte er moeite in omdat ik er meer uit wilde dan seks, een relatie dus...
Als ik minder moeite in een ander meisje had gestoken had ik wel seks gehad...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is het zo? Weet je het zeker?!Jij bent boven normaal lekker
en jij hebt minder dan normaal slaap nodig 's nachts
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik wel weten wat jij kinderachtige verhalen vindt
Omdat je hoofdpijn kan hebben door de honger?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom wil ik altijd eten als ik hoofdpijn heb?
Dat snapte ik wel, maar het verschil in emotionele stabiliteit tussen mannen en vrouwen en best groot.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het net zo goed aan jou kan liggen als aan die vrouwen.
Daarom zeg ik ook dat ik geen aandacht meer geef...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kletst gewoon uit d'r nek.
Waarom zou je achter haar aan blijven lopen als ze toch alleen maar de aandacht leuk vind?
dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat je hoofdpijn kan hebben door de honger?
Ooo okequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet het geval.
Als ik hoofdpijn heb, kan ik de hele dag door eten.
Uitzonderingen daargelaten uiteraardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar het verschil in emotionele stabiliteit tussen mannen en vrouwen en best groot.
Ja, misschien in ontwikkelingslanden, daar hebben ze wel wat anders aan hun hoofd natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten uiteraard
Tja... Niet iedereen is daar nu eenmaal duidelijk/eerlijk over, dus daar zal je gewoon aan moeten wennen ben ik bangquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef KudFokker het volgende:
Nja volgens mij vond ze het gewoon gezellig, en that's is![]()
Vind het best wel schraal dat ze dat niet gewoon zegt...
Dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Zo, boodschappen gedaan..
Geen verplichte nummertjes meer vandaag
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, misschien in ontwikkelingslanden, daar hebben ze wel wat anders aan hun hoofd natuurlijk.
Ik heb er de laatste tijd een paar meegemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Alsof er geen emotioneel instabiele mannen rondlopen...
(Emotioneel) stabiel, niet zo egoistisch, wat zelfverzekerder, etc etc jadajada.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal dan?
neuken?
Die zullen er vast wel zijn, maar in verhouding tot vrouwen zijn die in de minderheid, of homo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Alsof er geen emotioneel instabiele mannen rondlopen...
Generaliseren!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel zijn, maar in verhouding tot vrouwen zijn die in de minderheid, of homo.
een beetje mag wel... maar niet te veel...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd een paar meegemaakt
Graag zelfs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
mag ze verder wel gewoon mens zijn dawg?
Lijkt wel of het óf een softie is, óf een harde klootzak..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een beetje mag wel... maar niet te veel...
Aha.quote:
Ja, dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het óf een softie is, óf een harde klootzak..
het standaard lijstje dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef dawg het volgende:
(Emotioneel) stabiel, niet zo egoistisch, wat zelfverzekerder, etc etc jadajada.
En vandaag niet.
Het is met een D, bitchquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ow, gaat het weer over KutFokker en zijn chickie's
Tuurlijk, dat maakt iemand menselijk. Maar bij vrouwen is alles meteen extreem.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
Dus een beetje instabiel mag wel?
en een beetje egoïstisch en een beetje onzeker mag ook?
Kennelijk niet zo standaard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het standaard lijstje dus
Hoeft natuurlijk ook niet perse vandaag he
ligt eraan vanuit wel standpunt je het bekijktquote:
Goh is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel zijn, maar in verhouding tot vrouwen zijn die in de minderheid, of homo.
Voor jou misschien, voor mij nietquote:
Het is waar het op neerkomtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat maakt iemand menselijk. Maar bij vrouwen is alles meteen extreem.
degene die dat niet zijn, zijn homo hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt wel of het óf een softie is, óf een harde klootzak..
ooh dus we praten over de chicks van KutFokkerquote:
Wel het standaard lijstje wat men wil volgens mij. Of men vervolgens genoegen neemt met 'minder' en of het te vinden is, is een tweede he.quote:
Ja en dat is al genoeg uitgemolken en blijft een kip-ei discussie...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Leanne het volgende:
Vrouwen zijn nu eenmaal wat emotioneler dan mannen. Mannen kunnen daar niet altijd mee omgaan. Maarjah, dat is het mars-venus verhaal.
Ja, bij vrouwen i altijd alles extreem.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat maakt iemand menselijk. Maar bij vrouwen is alles meteen extreem.
Die van wanneer je dood gaat is nog ergerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
SMS Baby aan en de naam van jou en je partner voor de babynaam die perfect bij jullie past
Dit is echt TE erg.
Ik ben geen vrouw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh is het weer die tijd van de maand?
Precies!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
degene die dat niet zijn, zijn homo haha
Cue toch! Dat lees ik nu eens net!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal dan?
neuken?
Precies.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij vrouwen i altijd alles extreem.
daarom vallen zoveel vrouwen altijd voor de homoquote:
VENCOquote:
quote:
ik ben nog nooit voor een homo gevallenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom vallen zoveel vrouwen altijd voor de homo
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh is het weer die tijd van de maand?
hebben ze alleen niet veel aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Later. Ben nog niet klaar, en dadelijk bij paps en mams eten. Mijn papa komt me ophalen straksquote:
Je denkt hetzelfde als ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als vrouwen zich zo gedragen, ben je anders goed op weg.![]()
Zo lang geleden dat je hebt gezoend?
Nee daar heb ik geen last van gelukkigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik liet mij even gaanquote:
If Emotional.Distress>Emotinal.Capacity Then DatabaseFailure +70%quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die van wanneer je dood gaat is nog erger
Ik krijg trouwens bij 7 op de 10 posts:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als vrouwen zich zo gedragen, ben je anders goed op weg.![]()
Zo lang geleden dat je hebt gezoend?
helaas niet hahaquote:
Omdat alle vrouwen over een kam scheren ook een vrij emotionele reactie is.quote:
Achja ik heb zo ook mijn momentenquote:
Ik val vaak op lesbo's ... heb ik ook nooit iets aan hahaquote:
Ik zeg toch al tegen Ado dat uitzonderingen de regel bevestigen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen over een kam scheren ook een vrij emotionele reactie is.
k heb net een boek uit waarin de hoofdpersoon (een man) last had van PMS, het was iets heel aders, maar dat las toch wel even raar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Jij hebt geen last van pms he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gelukkig dat je er zo goed bent vanaf gekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Later. Ben nog niet klaar, en dadelijk bij paps en mams eten. Mijn papa komt me ophalen straks
GMTA.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je denkt hetzelfde als ik
edit - behalve dat laatste dan, dat dacht ik niet
Ik volg mijn adviezen tenminste opquote:
dan weet je dat er iig iemand je adviezen opvolgtquote:
Gelukkig maar, anders zou ik echt niet meer naar je luisteren hoor.quote:
Damn....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Wit brood met choco pasta, dat is pas geylll !!!
Geen koffie en cake op mijn begravenis, maar witbrood met chocopasta en Desparado
Daar is niks geils aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Wit brood met choco pasta, dat is pas geylll !!!
Geen koffie en cake op mijn begravenis, maar witbrood met chocopasta en Desparado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik meende het niet...quote:
Ik ben mijn eigen beste leerlingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan weet je dat er iig iemand je adviezen opvolgt
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig maar, anders zou ik echt niet meer naar je luisteren hoor.![]()
Wie weet wordt je impulsiviteit wel beloond!
Hey Crazyquote:
Nope! Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Jij hebt geen last van pms he.
Je hoort gewoon naar Cue te luisteren vind ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik echt niet meer naar je luisteren hoor.![]()
Wie weet wordt je impulsiviteit wel beloond!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar is niks geils aan
En die combo met desperado's is ook niet echt lekker (hoewel desperado's welis, maar dan zonder witbrood met chocopasta )
Ik heb het wel eens zien staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar het is dus aan te raden?
Desperado's is echt verradelijk bierben er af en toe zo lam van geworden...
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
hoe gaat het ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen beste leerling
[..]
We zullen zienAl denk ik niet dat ik het bij dawg moet zoeken
[..]
Hey Crazy
Ik luister altijd naar Cue. Maar ik doe niet altijd wat ze zegt dat ik moet doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoort gewoon naar Cue te luisteren vind ik
Toch Cue?
* Bengeltje zich bij het groepje uitzonderingen voegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zeg toch al tegen Ado dat uitzonderingen de regel bevestigen?
Lekker ontopic, muts!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik meende het niet...![]()
Niet meteen zo heh Nouk
Absoluutquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Je hoort gewoon naar Cue te luisteren vind ik
Toch Cue?
Jah goed hequote:
Ik vind het erg lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens zien staan!
Maar het is dus aan te raden?
Desperado's is echt verradelijk bierben er af en toe zo lam van geworden...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
We zullen zienAl denk ik niet dat ik het bij dawg moet zoeken
O dat deed ik dus niet, ik kan best wel overdreven emotioneel doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje zich bij het groepje uitzonderingen voegt
Ik ben trots op je!quote:
ditoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef halfbearad het volgende:
Wat een pokkeweer zeg. Geen zin om naar buiten te gaan.
met mij ook goed johquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Maar dat doet ze ook wel
[..]
Jah goed heMEt jou dan? lang niet gezien hier
Maar goed, voor mij geen relaties dus. Scheelt ook in het geld, en dat trekt weer vrouwen aan die ik kan gebruiken voor seks.quote:
Best wel eens en vaak is een groot verschil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat deed ik dus niet, ik kan best wel overdreven emotioneel doen
Maar dat wordt wel steeds minder
Neuken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar goed, voor mij geen relaties dus. Scheelt ook in het geld, en dat trekt weer vrouwen aan die ik kan gebruiken voor seks.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar goed, voor mij geen relaties dus. Scheelt ook in het geld, en dat trekt weer vrouwen aan die ik kan gebruiken voor seks.
Jij gaat vrouwen betalen voor de seks?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Joh, dat krijg je in dit topic voor nop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zei niets over de frequentiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Best wel eens en vaak is een groot verschil.
Ach natuurlijk. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
Na de seks dump ik ze weer uiteraard.
Ik zeg ook niet dat ik het aan hen uitgeef.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, dat krijg je in dit topic voor nop.
Nu nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb 2 auto's een boot en een appartement in aanbouw, wil je nu ook met mij neuken?
Je weet niet wat je mist!quote:
hoe heerlijk mannelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Vandaag niet.
[..]
Na de seks dump ik ze weer uiteraard.
dag chickie...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, dat krijg je in dit topic voor nop.
Dan ben ik bij een vriendinnetje!quote:
Ik dump ze nooit. Ik hou ze bengelend.quote:
tot zoquote:
Dat is eigenlijk niet zo aardig, mensen aan het lijntje houden...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dump ze nooit. Ik hou ze bengelend.
Want deze kat is wel vaak snel uitgekeken op de speeltjes, toch wil ie dat ze in de mand blijven liggen for possible future fun.
just in case toysquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dump ze nooit. Ik hou ze bengelend.
Want deze kat is wel vaak snel uitgekeken op de speeltjes, toch wil ie dat ze in de mand blijven liggen for possible future fun.
mensen/speeltjes 1 pot nat!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet zo aardig, mensen aan het lijntje houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |