Maar t is wel terechtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Uitgemaakt worden voor hoer omdat je South Park niet goed vindt.
Dit kan alleen op Fok.
Dit dus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef kensei het volgende:
South Park, American Dad en Family Guy![]()
oh je was The Simpsons vergeten:![]()
Mensen die GTST kijken verdienen het recht niet om te levenDomme doos
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Cardiff het volgende:
In mijn ervaring zijn er weinig zijn er weinig vrouwen die Family Guy / Southpark kunnen waarderen![]()
Onterechte klacht overigens![]()
En ow ja, GTST![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je het toch meer kijken. In South Park zitten op een geniale manier boodschappen verstopt.
gtst
Dus dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef Morrigan het volgende:
Mensen die GTST kijken.![]()
![]()
Mensen die South Park kijken.![]()
Wou net zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Bolter het volgende:
"Zonder enige inhoud", er is hier iemand die de achterliggende gedachte van SP afleveringen niet snapt...
Héé!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef NZYM het volgende:
[..]
Wou net zeggen
South Park heeft juist wel inhoud![]()
Family Guy en American Dad zuigen dan weer wel keihard
South Park is echt wel goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
South Park, Family Guy en American Dad zijn me vaak wel net iets te makkelijk, random en flauw.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Cardiff het volgende:
In mijn ervaring zijn er weinig zijn er weinig vrouwen die Family Guy / Southpark kunnen waarderen![]()
Alle vrouwen die ik ken vinden South Park geweldig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Cardiff het volgende:
Onterechte klacht overigens![]()
En ow ja, GTST![]()
Wat hij zegt, er zitten zoveel morele verhalen in, briljant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je het toch meer kijken. In South Park zitten op een geniale manier boodschappen verstopt.
gtst
Helemaal niet, dat was Free Hatquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:05 schreef Wappie78 het volgende:
Hehe de aflevering over indiana is nu op comedy central
Mwahahahahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef tulpie123 het volgende:
Maar hij heeft wel commentaar als ik GTST kijk
En nog met zo'n usernaam ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:44 schreef Metalgek het volgende:
Ik heb Gtst nooit leuk gevonden..geef mij Family Guy, The Simpsons en South Park maar!
En dan ben ik een vrouw![]()
Dit zijn niet zomaar "tekenfilms"![]()
Waarom zouden mannen van 28 dit niet mogen kijken?
haha truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Southpark is tenminste nog politiek correct.
GTST leert jonge meisjes dat, 30 keer vreemd gaan 3 aborties 2 keer doodgaan door een broodrooster en een opstandige vork en dan mystrieus terugkomen terwijl blijkt dat je vader niet je echte vader is en dat je echte moeder vreemd ging met je beste vriendin, heel normaal is.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]Hier nog een vrouw die SP geniaal vindt. Wel jammer dat ze op ComedyCentral alle afleveringen door elkaar uitzenden en niet in de originele volgorde. (Gelukkig kan je alle SP afleveringen ook gewoon online kijken... Op hun eigen site!)
Family Guy moet ik nog een beetje aan wennen, heb het pas een paar weken geleden ontdekt en ook niet altijd gelegenheid om te kijken.
American Dad is overigens ook hilarisch, met name omdat ze zo duidelijk alle stupide Amerikaanse eigenschappen tot op het bot fileren...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Empje het volgende:
[..]
Ik ben best wel een meisje meisje, en toch aanbid ik South Park, Family Guy, the Simpsons en American Dad. Nooit soaps gevolgd ook.
De klacht is totaal ongegrond. Overigens merk ik ook op dat mensen die South Park inhoudloos vinden Team America ook al niet begrijpen ('flauwe tienerfilm met poppen'). Keiharde fail rondom de overigens 'in your face' moraal van het verhaal.
Dan kennen wij niet dezelfde vrouwenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ik ken vinden South Park geweldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |