Omdat het rolluik open gingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef Disana het volgende:
Was even weg: hoe komt Peter nu weer vrij? Of wacht hij op een telefoontje o.i.d.
Da's best logisch.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
Peter is boosen vraagt aan Jeroen "waar kom jij vandaan" uit Frankrijk zegt Jeroen
Ik ben helemaal niet boos over m'n gel Dannyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef Danny het volgende:
bobby is boos over z'n gel en vindt Jeroen een kloteklapper eerste klas.
Jeroen vindt 't allemaal prima en Pim zit Peter een beetje uit te lachen.
Peter is heel erg boos nu en dat is vooral lachwekkend
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
Peter is boosen vraagt aan Jeroen "waar kom jij vandaan" uit Frankrijk zegt Jeroen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
Ik dacht dat er niet gesard mocht worden van de leiding: Jeroen is toch wel lekker bezig richting Peter.
Toch knap van hem,voor Jeroen zijn ze banger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef Eg_Wel het volgende:
Oeps.. Peter krijgt de groep niet mee.. Verkeerd gegokt Dennix
Ik denk dat Jeroen nog altijd het recht heeft aangifte te doen, en Peter heeft 50 uur voorwaardelijk open staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag wel. Sterker nog: dat is uitlokking en daar mag zelfs op geslagen worden. En dan mogen wij zeggen of het terecht is of dat er een sanctie op komt.
jeroen doet helemaal niks hoor. Peter is paranoïde (dus toch die wiet!) en agressief. Jeroen doet helemaal niets. Ik heb newfound respect voor Jeroen hoor. Peter heeft sowieso de exit van Bobby al op z'n geweten dus die heeft toch al aardig afgedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef lies1958 het volgende:
Ik dacht dat er niet gesard mocht worden van de leiding: Jeroen is toch wel lekker bezig richting Peter.
Ah... dank, Nr en blomst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zij moet haar opdracht nog wel afmaken gewoon, Peter heeft opgegeven voor z'n potje gel.
Nee, dat zie ik niet zo, Peter had niet het alleen recht om Bobby eruit te stenmmen, de anderen volgden heel vlot en hebben hier een even groot aandeel in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Danny het volgende:
[..]
jeroen doet helemaal niks hoor. Peter is paranoïde (dus toch die wiet!) en agressief. Jeroen doet helemaal niets. Ik heb newfound respect voor Jeroen hoor. Peter heeft sowieso de exit van Bobby al op z'n geweten dus die heeft toch al aardig afgedaan.
Pim was toch de enige die tegen was.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet zo, Peter had niet het alleen recht om Bobby eruit te stenmmen, de anderen volgden heel vlot en hebben hier een even groot aandeel in.
Die jongen is geestelijk echt nog maar 4 volgens mij, zo gedraagt hij zich wel constant iig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef Chanel5 het volgende:
Bluffertje hoor, die Peter, krabbelt nu al terug
Storm in een glas water dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef Chanel5 het volgende:
Bluffertje hoor, die Peter, krabbelt nu al terug
Wat had je nu zelf gedaan daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:23 schreef BobbyRond het volgende:
Godver, ik wilde vandaag m'n huis opruimen, maar als er een bijna-gevecht komt en een bijna exit...
*popel*
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef NrTH het volgende:
Go Jeroen, jaag die Peter op de kast, ziet hij hem ook een keer anders ipv vanuit de binnenkant
dan wordt het straks nog bijna interessant ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:23 schreef BobbyRond het volgende:
Godver, ik wilde vandaag m'n huis opruimen, maar als er een bijna-gevecht komt en een bijna exit...
Dan komt het bij Shownieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:24 schreef Danny het volgende:
[..]
dan wordt het straks nog bijna interessant ook
Voorlopig is hij uit de isoleer...hij laat marielin het mooi alleen opknappenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die jongen is geestelijk echt nog maar 4 volgens mij, zo gedraagt hij zich wel constant iig.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk. Maar Jereon zorgt voor de leuke beeldenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef Danny het volgende:
oei, amber ook al minstemmen vanwege haar uitval naar jeroen.
Helemaal mee eens! Go Jeroen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Danny het volgende:
[..]
jeroen doet helemaal niks hoor. Peter is paranoïde (dus toch die wiet!) en agressief. Jeroen doet helemaal niets. Ik heb newfound respect voor Jeroen hoor. Peter heeft sowieso de exit van Bobby al op z'n geweten dus die heeft toch al aardig afgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |