Dat dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef LockonStratos het volgende:
TS is zwanger
en fok dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Buzz129 het volgende:
Ruggeprik (en geen ruggeNprik) is wel OK. Als je maar de juiste voorzorgsmaatregelen neemt. Of eigenlijk de juiste nazorg. Blijf gewoon 5 uur na de ruggeprik behandeling plat liggen, en laat je niets wijsmaken. Zodra je voor die tijd rechtop gaat zitten, is de kans aanwezig dat je echt barstende koppijn krijgt. Na 5 uur is het wel OK. Good luck!
Dat dus! Die heb ik een week of 3 geleden nog een keer gehad... Dat is pas echt de hel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef Ra-z het volgende:Tseh watje, haal maar eens een ruggenmerg punctie ipv ruggeprik en kom dan nog maar eens huilen
Ik moest gewoon ook lang blijven liggen na de behandeling!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Buzz129 het volgende:
Ruggeprik (en geen ruggeNprik) is wel OK. Als je maar de juiste voorzorgsmaatregelen neemt. Of eigenlijk de juiste nazorg. Blijf gewoon 5 uur na de ruggeprik behandeling plat liggen, en laat je niets wijsmaken. Zodra je voor die tijd rechtop gaat zitten, is de kans aanwezig dat je echt barstende koppijn krijgt. Na 5 uur is het wel OK. Good luck!
Zucht, dan kan je toch geen topic openenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Buzz129 het volgende:
Doet dat echt heel erg pijn? =/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat dus! Die heb ik een week of 3 geleden nog een keer gehad... Dat is pas echt de hel!
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doet dat echt heel erg pijn? =/
Ja is geen pretje, je moet dan op een bed gaan liggen met je knieen zeg maar opgetrokken zodat je een kromming hebt in je rug en dan steken ze een flinke naald ertussen om wat vocht af te nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doet dat echt heel erg pijn? =/
Narcose is eng man. Ben er altijd van overtuigd dat ik weer diegene ben die niet ontwaakt uit zn narcose.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
Omg. Je had sowieso voor narcose moeten kiezen men.
En die laten ze ook nog een minuut of 2 / 3 zitten om een paar druppels vocht op te vangenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja is geen pretje, je moet dan op een bed gaan liggen met je knieen zeg maar opgetrokken zodat je een kromming hebt in je rug en dan steken ze een flinke naald ertussen om wat vocht af te nemen
Hmpf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja is geen pretje, je moet dan op een bed gaan liggen met je knieen zeg maar opgetrokken zodat je een kromming hebt in je rug en dan steken ze een flinke naald ertussen om wat vocht af te nemen
Ofschoon het effect van liggen nooit is aangetoond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Buzz129 het volgende:
Zodra je voor die tijd rechtop gaat zitten, is de kans aanwezig dat je echt barstende koppijn krijgt. Na 5 uur is het wel OK.
Ik vind het enger als mensen in mij snijden terwijl ik nog wakker benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Narcose is eng man. Ben er altijd van overtuigd dat ik weer diegene ben die niet ontwaakt uit zn narcose.
Of dat ik bijkom, en niet kan praten terwijl ze nog met me bezig zijn. En dat ik zie dat ze in me snijden.
Niet echt.quote:
Dat schijnt inderdaad weleens te gebeuren. Persoonlijk ben ik daar inderdaad ook bang voor. Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Narcose is eng man. Ben er altijd van overtuigd dat ik weer diegene ben die niet ontwaakt uit zn narcose.
Of dat ik bijkom, en niet kan praten terwijl ze nog met me bezig zijn. En dat ik zie dat ze in me snijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |