Puma & reebokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dan ? asics ?
godver de godver....
GRTDOJW - 812 - Waar titels nagelaten worden
hahaquote:
Daar zal je mij echt niet in zien lopen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahagelukkig geen crocks , of hoe je dat ook schrijft
ahhahaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar zal je mij echt niet in zien lopen hoor
Ik zou Bellert er nog wel voor inzien trouwens hahaha
Damn, volgens mij heb jij echt geen zin meerquote:
OMFG! Mensen die dat dragen zijn zkr in een trip blijven hangen ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahhahaa![]()
[ afbeelding ]
afschuwelijk gewoon
ja ik ben verplicht om hier werkschoenen aan te hebben, dus das nogal makkelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG! Mensen die dat dragen zijn zkr in een trip blijven hangen ofzo![]()
Wat draag jij dan?
nooit gehad, zal ook nooit komen denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, volgens mij heb jij echt geen zin meer
Oja werkschoenen! Hier moet ik vaak van die blauwe dingen om mijn schoenen doen, bij steriele afdelingen enzohahaha. Ik loop echt altijd op schoenen, krijg anders te snel last van mijn potenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben verplicht om hier werkschoenen aan te hebben, dus das nogal makkelijk.
in mn vrije tijd loop ik op alles eigelijk, slippers, sportschoenen, of nette schoenen. , en natuurlijk gewoon ook blote voeten.
K zie je ook niet vaak meer online man, of je geeft weer eens geen antwoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nooit gehad, zal ook nooit komen denk ik
Mogguhquote:
ja die hoesjes hebben wij hier ook.;quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja werkschoenen! Hier moet ik vaak van die blauwe dingen om mijn schoenen doen, bij steriele afdelingen enzohahaha. Ik loop echt altijd op schoenen, krijg anders te snel last van mijn poten![]()
Jij en nette schoenen?
hey LL nog gekeken voor dat bladquote:
*proest*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
'Droxz verspeelt jacht met sexspel'
Uitgegeven: 5 mei 2009 11:42
Laatst gewijzigd: 5 mei 2009 12:24
MOSKOU - De Russische miljardair Droxz heeft een van zijn jachten verloren tijdens een potje sexspel in Spanje.
Hij was in Barcelona voor het Champions League-duel van zijn Britse club Chelsea tegen FC Barcelona.
Volgens de Russische krant Moskovsky Komsomelets verloor de grtdojw een jacht ter waarde van 375.000 euro. De miljardair bezit meerdere jachten, die samen enkele honderden miljoenen euro's waard zouden zijn.
Advocaten
Droxz heeft het bericht afgedaan als onzin en zei dat Friday12 actie zal ondernemen tegen Moskovsky Komsomelets en twee andere Russische kranten, die de Italiaanse krant La Repubblica als bron meldden.
Het sexspel zou een twistpunt zijn in de relatie van Droxz met zijn vriendin Lynda. Daarom zou de miljardair zich vooral wenden tot online-pokeren.
jah, ik heb gegeten hahaquote:
Ik vind die hoesjes echt irritant zeg! Maarja, als het niet doe... *iets met grote problemen mompelen doet*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die hoesjes hebben wij hier ook.;![]()
ja de nette schoenen heb ik nog in guldens betaald, dan weet je wel hoe laat het is nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |