kwijl al hard zat dat ik geen zin heb om water te drinkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:07 schreef TNA het volgende:
Altijd leuk om water te drinken als je net een verdoving hebt gehad.
De masseur is lekker, de tandarts nietquote:
ben 24 en heb nu pas me eerste gaatje, niet veel die dat nadoenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:08 schreef knox_ het volgende:
Poets je tanden dan ook eens een keer!
Boren is lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De masseur is lekker, de tandarts niet
Hihi zou kunnen, ik heb het nooit gehad, maar ik vind boren gewoon net iets als kietelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:16 schreef Devo het volgende:
[..]
Dat boren vergaat wel als je een keer een wortelkanaal behandeling krijg
zou willen dat ik dit zo zag en voeldequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Hihi zou kunnen, ik heb het nooit gehad, maar ik vind boren gewoon net iets als kietelen.
O, ik heb ook een lelijke tandarts hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef Devo het volgende:
nou bij mij gaat dat niet er hangt zo'n chinees boven me met een kapje op
Ik was veel jonger toen ik m'n eerste gaatje vulde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ben 24 en heb nu pas me eerste gaatje, niet veel die dat nadoen
Dat hoor ik wel vakerquote:
Mietje, laat je bek eens breken bij de kaakchirurg, dan loop je 2 maanden met dat gevoel ipv 2 uurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:05 schreef Pakspul het volgende:
Met z'n boortjes en geweld
klacht 2: bek verdoofd, heb gevoel alsof ik net een TIA heb gehad :/
Zeker weten dat het geen Mexicaan is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef Devo het volgende:
nou bij mij gaat dat niet er hangt zo'n chinees boven me met een kapje op
En daar ben je nog trots op ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik was veel jonger toen ik m'n eerste gaatje vulde.
Ja dat is deel twee schijnbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Mietje, laat je bek eens breken bij de kaakchirurg, dan loop je 2 maanden met dat gevoel ipv 2 uur
ja hoor jongen, jij wel. soms is het gaatje zo groot en diep dat het je zenuw bijna raakt. knappe jongen als jij dat even zonder verdoving gaat doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef DoctorB het volgende:
Verdoven omdat je een gaatje hebt. Dan ben je een mega geejlord!
Ik heb heel mijn bek vol vullingen zitten. Ik heb precies 2 keer een verdoving gehad. Voor het trekken van 2 verstandkiezen. Voor boren, ook heeeel erg diep heb ik nog nimmer een verdoving gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja hoor jongen, jij wel. soms is het gaatje zo groot en diep dat het je zenuw bijna raakt. knappe jongen als jij dat even zonder verdoving gaat doen.
heb net een rekening ontvangen hiervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef solyaris het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving is daarentegen![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. En mijn gebit bestaan bijna volledig uit amalgaam. Een verdoving voor het borenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn bek vol vullingen zitten. Ik heb precies 2 keer een verdoving gehad. Voor het trekken van 2 verstandkiezen. Voor boren, ook heeeel erg diep heb ik nog nimmer een verdoving gehad.
Mijne is een enge oude vent. Ik hoef iig zelden naar de tandartsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn tandarts is best een milf. Moet altijd opletten dat ik niet automatisch naar haar cleavage kijk.
Ik moest lachen om mega geejlordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef DoctorB het volgende:
Verdoven omdat je een gaatje hebt. Dan ben je een mega geejlord!
de internetzheld is opgestaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn bek vol vullingen zitten. Ik heb precies 2 keer een verdoving gehad. Voor het trekken van 2 verstandkiezen. Voor boren, ook heeeel erg diep heb ik nog nimmer een verdoving gehad.
niks gewendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja hoor jongen, jij wel. soms is het gaatje zo groot en diep dat het je zenuw bijna raakt. knappe jongen als jij dat even zonder verdoving gaat doen.
Hahahahahaahahahahahahahahahaahaahahahahahhahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik was veel jonger toen ik m'n eerste gaatje vulde.
En, vond ie het lekker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef Shrien het volgende:
Vandaag ook naar de tandarts geweest voor n gaatje.
Zij wel ($$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |