De Regie gaat zijn Pot gel nu leegmaken denk je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:58 schreef blomst het volgende:
Als bij de start van de bunker is verteld dat ze hun privespullen die mee mochten naar binnen, prive zouden blijven dan heeft Peter in deze ook nog gelijk denk ik.
over die pot is wel een poll geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef blomst het volgende:
Pim heeft nog gel![]()
en over die pot is geen poll geweest
en hij heeft nog gelijk ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zegt dat Peter niet spoort en dat er een steekje los zit als Peter de bunker uit gaat voor een beetje gel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Danny het volgende:
nou, als we nou bobby Peter's plek laten innemen is dat ook weer opgelost
Bobbyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef BobbyRond het volgende:
*zingt uit volle borst*
Dinsdagnacht zijn we weer blij.
Peter geen gel meer, is 't een hij of een zij?
(slechte versie op 'Zaterdagavond')
Ik zal wel moeten joh, ik krijg FOK!ontwenningsverschijnselen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:54 schreef BONG4002 het volgende:
@Bobby: Welkom in de COSLeuk dat je hier nu ook meepost
En gelijk heeft ie toch ook, zelfs de vrouwen zeuren niet om hun make up.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Marrije het volgende:
Jeroen zegt dat Peter niet spoort en dat er een steekje los zit als Peter de bunker uit gaat voor een beetje gel.
Peter weet dat er dan weer 2500 euro afgaat en weer iemand weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind ik dus ook. Maar volgens mij heeft hij nog wel ergens een verborgen agenda, zo stom is hij toch niet?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Marrije het volgende:
Daar had je inmiddels van afgekicked moeten zijn hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten joh, ik krijg FOK!ontwenningsverschijnselen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |