Dat waren pas tijden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm....terugdenkt aan de tijd dat jij een eigen kantoor had en met een smak je deur dichttyfde
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, ik heb er geen kaas van gegeten, maar volgens mij komt er veel bij kijken. Niet alleen qua financien, maar ook qua huurcontract enzo.
Misschien dat er in WGR een leuk topic over te vinden is dat je verder kan helpen.
quote:Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:connect:connect_failed:)
Had ik nog niet eens gezien dat je dit gepost hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
Ik kom weer lomp binnenvallen, excuses.Fruts
Ik zit hier nu wel lekker alleen, gewoon me deur dichttyfenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden..
gewoon een heel uur met jou kletsen..
Toppie, hoop voor je dat het wat oplevertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
De woningbouw zegt dat ik er vanaf kan als ik een stel vind wat mijn contract als het ware wil overnemen. Ik heb het nu op kamernet gegooid, bedankt voor de tip!
Doei lieverdquote:
quote:
Dat is lief!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien dat je dit gepost heb![]()
Niets lomps aan hoor gekkieAnders moet ik niet gaan fokken, toch? Vertel niet vaak wat op fok over mijn 'sores'. Dus zo zwaar til ik daar niet aan, ik ben hooguit wat minder op fok
![]()
... .--. .- - .. . ... ..--..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
--.--..--..--.--.--...--...-.-.-.-.-..--.---.--..-.-.--.-.--.-.-..
--.--.... . . ..- --. .. --..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |