oh? waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:02 schreef Ofresca het volgende:
JAAAAAHHH, IK GA MILOW LIVE ZIEN.![]()
![]()
![]()
Hij staat vanmiddag op bevrijdingsfestival!!! Later komen Voicst, the Tin Tings en the Wombats ook nog!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
ik vind hem vele male beter dan het orgineelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat liedje weleens gehoort en toen dacht ik al, lekker origineel
Ik ken me collega's toch? Dan mag ik dat zeggenquote:
KZ!quote:
wij, die kikker en ikke dus van de week in het paardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:02 schreef Ofresca het volgende:
JAAAAAHHH, IK GA MILOW LIVE ZIEN.![]()
![]()
![]()
Hij staat vanmiddag op bevrijdingsfestival!!! Later komen Voicst, the Tin Tings en the Wombats ook nog!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
je bedoeld een lekker nummer omtoveren in een slaapliedje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind hem vele male beter dan het orgineelgewoon het feit dat ie zo'n "neger"nummer heeft omgetoverd naar iets akoestisch
Uhmm nee ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wel knul
Maar van andere meisjes wordt je al bang als je ze moet gaan krabbelen op hyves?
jij wel knul
ik ken ook wel een groepie die een ' neger' nummer heeft omgetoverd in een country nummerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind hem vele male beter dan het orgineelgewoon het feit dat ie zo'n "neger"nummer heeft omgetoverd naar iets akoestisch
Ja en dan die text erbij:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
She don't know vind ik dan wel weer een goed nummerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
je bedoeld een lekker nummer omtoveren in een slaapliedje?
Uh... die tekst is van die negert en die blanke ex-boyband sjappie hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en dan die text erbij:![]()
![]()
sorry hoor
![]()
![]()
She work it girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She fine as hell, she about the dough
She doing her thing out on the floor
Her money money, she makin' makin'
Look at the way she shakin'
Make you want to touch it, make you want to taste it
Have you lustin' for her,
go crazy face it
She's so much more than you're used to
She know's just how to move to seduce you
She gone do the right thing and touch the right spot
Dance in you're lap till you're ready to pop
Hmm als je het niet eens zeker weet is het zeker een:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben weer officieel single en ik ben er nog niet over uit of datis of
!
I know...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Uh... die tekst is van die negert en die blanke ex-boyband sjappie hoor
dat is eerst ffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
!
www.politie.nlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedemorgen
Hebben we hier een onderwerp of niet?
Zo niet: ik ken iemand met een ex waar ze maar niet vanaf komt (maar wel vanaf moet)
help!
huh? kan je het nader toelichten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedemorgen
Zo niet: ik ken iemand met een ex waar ze maar niet vanaf komt (maar wel vanaf moet)
help!
Vraag 1: wil ze er vanaf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedemorgen
help!
Dat isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
!
das in het begin altijd rotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
!
Groningen. Maar ik geloof dat ze allemaal op meerdere festivals staan.quote:
Wat is 't dan eigenlijk wel?quote:Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
Het is hier geen datingtopic
wow dat jij er zo snel bij was manquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Maar dat nummer staat op zijn vorige cd die ik al iets langer dan een jaar heben dan word je er nu mee dood gegooid op de radio
You don;t know.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
She don't know vind ik dan wel weer een goed nummer
Maar dat nummer staat op zijn vorige cd die ik al iets langer dan een jaar heben dan word je er nu mee dood gegooid op de radio
oh dat is wel erg ver. dan ga ik wel braaf naar vive la fete luisterenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Ofresca het volgende:
Bedankt voor de complimenten allemaal.![]()
[..]
Groningen. Maar ik geloof dat ze allemaal op meerdere festivals staan.
wat ik bedoel, een meisje, ga je hier vragen wat je nou moet krabellen. ojee, wat zal haar vriendin nou bedoelen met die andere krabbel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhmm nee ?
Voor haar heb ik gewoon na 1x zien gevoel en wil het dus voorzichtig aanpakken.
Iets wat ik al een aantal jaar niet gedaan heb.
Mijn date heeft alleen een stuk lichter haar...
Hulde @ TT!!
Jij kan net zo'n mannelijke bitch als Ado zijn hehquote:
Zat inderdaag in Bluequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
Nu Simon Webbe (zat vroeger in Blue geloof ik ? ) op de radio
Die 2 cd's van hem zijn ÉCHT zo relaxed!!
Het balletje ligt bij jezelf nerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Jij kan net zo'n mannelijke bitch als Ado zijn heh
Hoe ik tegen haar aankijk heb ik nog nooit eerder gehad en weet daardoor niet hoe ik er mee omgaan en ben er dus onzeker over jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik bedoel, een meisje, ga je hier vragen wat je nou moet krabellen. ojee, wat zal haar vriendin nou bedoelen met die andere krabbel?
die onzekere lars uit Hoorn, die was vrijdag op date met een doutzen lookalike
Djeejs het is net uit! Dat wijf moet niet zo zeiken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedemorgen
help!
Ze laat zich dus gewoon door hem gebruiken. Denk dat ze er zelf achter moet komen dat dit niet kan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze hangt nu al 5 jaar (zolang is het uit) aan hem, af en toe had ze een ander, maar dt was het niet en hij laat r niet met rust, komt steeds weer in dr leven met: ik mis je enzo, maar zo gauw als hij ook maar DENKT dat ze hem claimt, rent ie weg en laat ie weer maanden niks van zich horen, waar zij zichzelf dan de schuld van geeft.
Ze wil wel van hem af, maar toch ook niet enzo...
ga je nou elke vent die iets lulligs tegen je zegt vrouw noemen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe ik tegen haar aankijk heb ik nog nooit eerder gehad en weet daardoor niet hoe ik er mee omgaan en ben er dus onzeker over ja
Dat ontken ik toch niet ?
En ik heb nooit gezegd dat ze een look-a-like is, alleen dat ze er een paar dingen van weg heeft...
Bitch...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij kan net zo'n mannelijke bitch als Ado zijn heh
Ik ga het niet eens toelichten
quote:
dan moet ze sterk zijn en hem buiten de deur houden. zorgen dat ze hem niet ziet. zodra hij belt ophangen en dat soort dingen. sterk in dr schoenen staan en voor zichzelf kiezen. het ligt niet aan haar, ze passen gewoon niet bij elkaar, klaar punt uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze hangt nu al 5 jaar (zolang is het uit) aan hem, af en toe had ze een ander, maar dt was het niet en hij laat r niet met rust, komt steeds weer in dr leven met: ik mis je enzo, maar zo gauw als hij ook maar DENKT dat ze hem claimt, rent ie weg en laat ie weer maanden niks van zich horen, waar zij zichzelf dan de schuld van geeft.
Ja, zover waren we dus alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze laat zich dus gewoon door hem gebruiken. Denk dat ze er zelf achter moet komen dat dit niet kan...
Nee, 5 jaar is inderdaad echt te lang. Telefoonnummers verwijderen, zorgen dat ze wat beters te doen heeft... Komen ze elkaar verder nog regelmatig tegen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zover waren we dus al
En ze WEET het wel, maar het dringt nog niet helemaal door.
En 5 jaar geleden ging het uit, hoe lang geef je dr nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
En ik heb nooit gezegd dat ze een look-a-like is, alleen dat ze er een paar dingen van weg heeft...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zelfde haar, ogen en gezichtje als het meisje waarmee ik vrijdag mee op date was naar Artis![]()
Echte mannen zijn niet zo vals, verdraaien dingen niet en doen niet overal zo moeilijk over...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ga je nou elke vent die iets lulligs tegen je zegt vrouw noemen?
hee kinders niet met zn allen tegen KF he!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ga je nou elke vent die iets lulligs tegen je zegt vrouw noemen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet zo vals, verdraaien dingen niet en doen niet overal zo moeilijk over...
Mja, hij blijft dan volhouden en bellen en onverwacht voor de deur staan enzo...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet ze sterk zijn en hem buiten de deur houden. zorgen dat ze hem niet ziet. zodra hij belt ophangen en dat soort dingen. sterk in dr schoenen staan en voor zichzelf kiezen. het ligt niet aan haar, ze passen gewoon niet bij elkaar, klaar punt uit.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet zo vals, verdraaien dingen niet en doen niet overal zo moeilijk over...
FFS, 5 jaar? Hoe houdt ze het uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het zijn bitches Murmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee kinders niet met zn allen tegen KF he!!
En dragen roze!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat mij dan lekker alleenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee kinders niet met zn allen tegen KF he!!
niet zo happen jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee das waar, echte mannen noemen altijd de prijs van iets wat ze gekocht hebben,zodat ze andere mannen daarmee kunnen imponerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hetzelfde gezicht en ogen ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik vedraai juist niks. ik quote alles letterlijk
jij bent hier de draaier
nee joh.... ze pakken je gewoon op alles waar ze je op kunnen pakken want dat vindt iedereen grappig. maar jij hapt, en dat maakt het nog grappigerquote:
Kijk KF, dit bedoel ik dus..... het balletje ligt echt bij jezelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee das waar, echte mannen noemen altijd de prijs van iets wat ze gekocht hebben,zodat ze andere mannen daarmee kunnen imponeren
Roze overhemdenquote:
Met een nummer weggooien bereik je nog niet zoveel. Het is een eenzijdige actie waarvan hij niks weet. Het belet hem niet in het langskomen, het belet hem niet om op te bellen. Hij heeft immers haar nummer nog wel en wat ik begrijp is hij diegene die steeds contact opneemt, dus als zij het nummer weggooit verandert er niet zoveel. Hij kan nog steeds bellen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, hij blijft dan volhouden en bellen en onverwacht voor de deur staan enzo...
Ze heeft nu zn nummer weggeknikkerd, das al wel een grote stap voor dr.
Wat de NEUK heeft dat met prijzen over dit meisje te maken ????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk KF, dit bedoel ik dus..... het balletje ligt echt bij jezelf
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zelfde haar, ogen en gezichtje als het meisje waarmee ik vrijdag mee op date was naar Artis![]()
Als jij hetzelfde haar, ogen en gezicht hebt als brad pit dan ben je geen lookalike nee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hetzelfde gezicht en ogen ?
En zei ook dat haar haar licht blonder was...
Om nog maar niks over figuur te zeggen...
Dat wanneer ik hetzelfde gezicht en ogen heb als brad pit ben ik een look-a-like ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zoals ik vaker zeg, ik quote je letterlijk. ik voeg niks toe![]()
Dat doe ik en heb ik gedaan en werkt niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
FFS, 5 jaar? Hoe houdt ze het uit?
Nou ja, hoe vervelend het misschien ook voor je klinkt: laat het haar zelf uitzoeken
Misschien kun je beter aangeven hoe vervelend jij het vindt dat zij er zo onder lijdt (ipv naar de relatie te kijken).
Mijn geheugen is dan ook niks mis meequote:
Overigens wil het niet zeggen dat elke man die weleens roze draagt ook een echte man is.quote:
Oeh...ja daar zit wat in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met een nummer weggooien bereik je nog niet zoveel. Het is een eenzijdige actie waarvan hij niks weet. Het belet hem niet in het langskomen, het belet hem niet om op te bellen. Hij heeft immers haar nummer nog wel en wat ik begrijp is hij diegene die steeds contact opneemt, dus als zij het nummer weggooit verandert er niet zoveel. Hij kan nog steeds bellen.
Je kan zijn nummer laten blokkeren bij de telefooncentrale, hij moet op de hoogte zijn van de negeer modus en het moet tot HEM doordringen dat hij niet meer gewenst is. Elke actie aan de zijde van je vriendin zal bakzeil halen, zolang hij nergens van weet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als jij hetzelfde haar, ogen en gezicht hebt als brad pit dan ben je geen lookalike nee!Uhm, je hebt ook nog iets zoals huid en gelaatsuitdrukking die iemands gezicht heel andere kunnen laten lijken dan op een 'look-a-like' op een foto...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zoals ik vaker zeg, ik quote je letterlijk. ik voeg niks toe
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Elke keer dat zij iets van zich laat horen of ergens op in gaat, kan je weer van voor af aan beginnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
nja, het komt wel goed, als ie nu dan eindelijk maar een keer ECHT wegblijft of zij eindelijk sterk genoeg wordt om gewoon nee te zeggen, maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in
Aah ik heb navigatie op mijn nokia 5800 van 50.000 euro...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens wil het niet zeggen dat elke man die weleens roze draagt ook een echte man is.
Sommige zijn gewoon de weg kwijt.
sjezus en dan nog serieus blijven happen he....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, je hebt ook nog iets zoals huid en gelaatsuitdrukking die iemands gezicht heel andere kunnen laten lijken dan op een 'look-a-like' op een foto...
ik had een mooie roze polo gezien, maar helaas was die er net niet meer in mijn maat. En volgens mijn persoonlijke kleurstyliste m. urmeli was het kleurtje te vaal voor bij mijn gezicht.quote:
Sorry maar ik kan echt niet tegen dat gemauw, vooral niet met 4 tegen 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sjezus en dan nog serieus blijven happen he....
LARS!! shut up!!!! quit the subject!
check anders ff onder de wielen van je autoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Er is hier iemand zijn kat kwijt ofzo
Ik hoor contineau een zielig stemmetje "Shebbaaââ" roepen...
gezichtje zei jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, je hebt ook nog iets zoals huid en gelaatsuitdrukking die iemands gezicht heel andere kunnen laten lijken dan op een 'look-a-like' op een foto...
Schat! het is FOK!!! neem jezelf niet zo serieus, en zeker anderen niet!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan echt niet tegen dat gemauw, vooral niet met 4 tegen 1
niet even helpen zoeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Laat die jongen lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sjezus en dan nog serieus blijven happen he....
LARS!! shut up!!!! quit the subject!
nee dat ziet er echt niet uit bij jou. jij moet knalroze.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik had een mooie roze polo gezien, maar helaas was die er net niet meer in mijn maat. En volgens mijn persoonlijke kleurstyliste m. urmeli was het kleurtje te vaal voor bij mijn gezicht.
En ik doe niet eens mee vandaag!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan echt niet tegen dat gemauw, vooral niet met 4 tegen 1
awhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
![]()
oh dan doe ik die zo wel aan.. hij is nu toch uit de was, en iets wat voorgevormd voor mijn geweldige cupquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat ziet er echt niet uit bij jou. jij moet knalroze.....
Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik en heb ik gedaan en werkt niet!
nja, het komt wel goed, als ie nu dan eindelijk maar een keer ECHT wegblijft of zij eindelijk sterk genoeg wordt om gewoon nee te zeggen, maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in
Vorm van het gezicht, zoals de kaaklijn, wangen, vorm van de neus, waar de haargrens loopt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
gezichtje zei jij!
wat bedoel jij met een gezicht? ik bedoel daarmee de voorkant van een hoofd. neus, mond, lippen, ogen, oren zelfs nog, huid.. name it!
Dan moet je hem nog wel wat beter opvoedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind lars wel lief.... voel me een beetje zn mama
ik herinner me geen knalroze kleren van jou geloof ik....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh dan doe ik die zo wel aan.. hij is nu toch uit de was, en iets wat voorgevormd voor mijn geweldige cup
Despite wat jullie allemaal denken van me, houd ik van dieren en rijd ik ze niet moedwillig aan. Enkel als ik een dermate snelheid heb, waarbij uitwijken onverantwoord voor mezelf en/of medeweggebruikers is, jens ik ze door mijn gril heen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
check anders ff onder de wielen van je auto
Ze kan dat beter alleen doen, zij weet immers beter hoe ze d'r poesje moet lokken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet even helpen zoeken?
straks blijkt het haar kind te zijn (met hele vreemde naam)![]()
nee hoor dat is niet nodig. daar heeft ie nog een mama voor die zich helemaal zijn mama voelt. ik voel me maar een BEETJE zn mama (precies als het me uitkomt gheghe)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan moet je hem nog wel wat beter opvoeden
ik druk mensen wel graag met hun neus op uitspraken, in de hoop dat ze in het vervolg wat beter letten op de rare dingen die ze roepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij kwam toch alleen voor de lusten? Misschien een overweging waard om de boel dicht te laten naaien en niet meer scheren enzo... Dan is het openingetje wel weg...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
awh
Maar.
Hij moet idd weten dat ie niet gewenst is, maar als je al 5 jaar ongewenst bent en toch steeds een openingetje vindt, ga je er natuurlijk vanuit dat dat blijft lukken, dus ben je wellicht nog hardnekkiger dan je in het begin zou zijn geweest.
En zij moet weten dat ze van hem af wil ECHT, maar ze is ervan overtuigd dat ze nooit zoveel van ee ander zal houden als van hem...
Ah, echte liefde. Elkaars BH's dragenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik herinner me geen knalroze kleren van jou geloof ik....
ja doe je je bhtje aan schat? of wil je er een van mij...onee wacht die passen niet om jouw brede rug
Voor zover ik begrepen heb, heb jij er ook wel verstand vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Adolecens het volgende:
Ze kan dat beter alleen doen, zij weet immers beter hoe ze d'r poesje moet lokken...
mannen onder de duim dragen het, maar vrouwtje zegt, dan ben je een echte man..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
Sinds wanneer dragen "echte mannen" roze![]()
Is dat juist niet een teken van over emancipatie
dit wordt heeeeeel erg eng nu....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vooral luisteren n begrip tonen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd?
en dat is jouw dinnetje?quote:
om maar te zwijgen over je pijptalent!quote:
nee is van voor jouw tijd.... jij bent zn papa niet...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij kwam toch alleen voor de lusten? Misschien een overweging waard om de boel dicht te laten naaien en niet meer scheren enzo... Dan is het openingetje wel weg...![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, heb jij er ook wel verstand van
Ben je ooit wel eens een keer gigantisch uit de school geklapt? Echt boos geworden over wat ze zichzelf allemaal aandoet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vooral luisteren n begrip tonen.
En heb haar wel gezegd dat dit niet werkt en dat ze zn kleren die nog bij haar liggen weg moet gooien of op moet sturen zodat ie ook geen reden meer heeft om langs te komen.
Maar vergeet even niet dat t al 5 jaar zo is he, ik geloof dat ik alles wel zo'n beetje heb gehad
En single mannen dan, waarom in Godsnaam dragen die dan rozequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
mannen onder de duim dragen het, maar vrouwtje zegt, dan ben je een echte man..
dus slikken ze het!
ach laat ze lekker
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik doe niet eens mee vandaag!![]()
Heb Sedan vannacht ook al totaal genegeerd, terwijl er genoeg inkoppertjes waren![]()
Mijn rel periode is weer een paar dagen bekoeld denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow.. Kwaak??quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aan het werk uiteraard, je weet toch..![]()
overdag fokken is zo 2008
ja, een keer, een jaar of twee geledenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens een keer gigantisch uit de school geklapt? Echt boos geworden over wat ze zichzelf allemaal aandoet?
Ja pas maar op straks begint ze met jou over EIGEN kinderen enzoquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
mannen onder de duim dragen het, maar vrouwtje zegt, dan ben je een echte man..
dus slikken ze het!
ach laat ze lekker
om te laten zien dat ze makkelijk onder de duim te houden zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En single mannen dan, waarom in Godsnaam dragen die dan roze
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, heb jij er ook wel verstand van
Maar je hebt wel een punt, jij zal haar poesje alleen maar wegjagen als onbekende man zijnde.
Ah ja, laten we daar nog eens over beginnenquote:
Ik denk niet dat zoiets helpt.. Zij moet daar echt zelf achter komen, maar zolang ze vast blijft houden aan het idee dat ze van niemand zoveel zal houden. Ook daar zal ze zelf achter moeten komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens een keer gigantisch uit de school geklapt? Echt boos geworden over wat ze zichzelf allemaal aandoet?
die dag ga ik niet mee maken hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja pas maar op straks begint ze met jou over EIGEN kinderen enzo![]()
Dat SQL geneuzel snap ik trouwens weinig van... Ben een mindere nerd als ik dacht te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daarom ben ik nu ook aan het inpakken om zo weg te gaan
Dat je geen demonstratie eistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Adolecens het volgende:
Ah ja, laten we daar nog eens over beginnen
Neuh, Murm en Kwaak zijn een leuk stel volgens mij. Geen interventie daarquote:
Pffff.... 5 jaar is wel lang hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, een keer, een jaar of twee geleden
Maar daar werd ze alleen maar verdrietiger van. (Kennelijk heeft ze dat al van andere vriendinnen ook gehoord)
Het moest ook gewoon. Iemand iigquote:
Ja, wijs gesprokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets helpt.. Zij moet daar echt zelf achter komen, maar zolang ze vast blijft houden aan het idee dat ze van niemand zoveel zal houden. Ook daar zal ze zelf achter moeten komen
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff.... 5 jaar is wel lang hoor!
Ik kan niet anders dan denken dat er op een gegeven moment wel een punt moet komen dat ze er genoeg van heeft. Maar 5 jaar valt toch wel erg buiten mijn norm, zelfs met extrapolatie...
Kheb geen idee. We zullen haar vrijheid hier voorlopig niet vieren. Ja, ik weet ook niet wat ik zou doen hoor. Zou je graag willen helpen, maar weet niet hoe. Zou gewoon doen wat mijn gevoel me ingeeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Weet wel wat het probleem is, door die pauzes elke keer als hij weer maanden niets van zich laat horen, kan ze niet helemaal op hem afknappen, daar krijgt ze simpelweg de tijd niet voor.
elke keer weer pauze en rust en dan op een gegeven moment is ie er weer.
Als ze al die tijd samen zouden zijn en het zou zo moeizaam gaan, zou dat veel sneller klaar zijn.
Denk ikd an, maar goed.
Op het moment?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb geen idee. We zullen haar vrijheid hier voorlopig niet vieren. Ja, ik weet ook niet wat ik zou doen hoor. Zou je graag willen helpen, maar weet niet hoe. Zou gewoon doen wat mijn gevoel me ingeeft.
Wat geeft jou gevoel je in dat het beste is om te doen?
ik denk echt dat je het beter van je af kan laten glijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op het moment?
Zijn spullen bij haar ophalen, naar hem toe gaan en zeggen dat ie dr met rust moet laten.
Bij haar krijgik niks meer voor elkaar ben ik bang.
Zal ze toch echt zelf overheen moeten komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op het moment?
Zijn spullen bij haar ophalen, naar hem toe gaan en zeggen dat ie dr met rust moet laten.
Bij haar krijgik niks meer voor elkaar ben ik bang.
Ja, dat gaat niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk echt dat je het beter van je af kan laten glijden![]()
5 jaar? kommop zeg
je zal het gerust al tig keer met haar hebben besproken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet.
Maar goed, voorlopig maar even voor wat afleiding zorgen...
Zo ben ik niet, ik ben eigenlijk heel erg lief en zachtaardig en kan niet zo goed tegen verdriet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
je zal het gerust al tig keer met haar hebben besproken...
5 jaar lang? dus ze heeft gewoon een pik voor haar kop!
ze zal verliefd moeten worden op een ander, of zichzelf vermanen. anders blijft dit doorgaan.
je hebt het aardig geprobeerd en ook boos. beide werkt niet...
de rest bemoeit zich er al niet eens meer mee....
ik zou zeggen zoek het uit en ik hoef er niks meer over te horen.... want mijn advies volg je toch niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ben eigenlijk heel erg lief en zachtaardig en kan niet zo goed tegen verdriet.
Ik ben niet zo hard en koud als op fokIk ben ook niet zo hard hoor in eerste instantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik kan me wel voorstellen hoe ik zou reageren als ik van dezelfde persoon na 5 jaar nog steeds dezelfde ellende hoor, dan ben ik het spuugzat!
dus dan kan diegene kiezen, of eens naar me luisteren, waarom kom je me er anders mee lastig vallen?
maar als ze alleen iemand nodig hebben om even hun ei kwijt te raken, dan ben ik dat na een aantal keer echt zat....
krijg je te horen, ja wat hij nu toch flikt?joh wat? datgeen wat ie je al 5 jaar lang flikt? ongeveer om de 2-3 maanden? daar waar je nu voor de 35ste keer in trapt? nee ik zou het geduld niet meer hebben
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ben eigenlijk heel erg lief en zachtaardig en kan niet zo goed tegen verdriet.
Ik ben niet zo hard en koud als op fok5 Jaar zou bij mij toch echt een grens overschrijden. Ik kan me niet voorstellen hoe het is, maar eerlijkheidshalve kan ik je wel zeggen dat als iemand al 5 jaar met hetzelfde issue rondloopt ik er minder energie insteek. In ieder geval precies genoeg zonder dat het mij energie kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Meen je?......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Die muts van een Dreamer is met haar nieuwe autootje door een heg heengevlogen en tegen een muur aangebutst....Zelf heeft ze niks, maar de auto wel.
"Ik schatte de bocht verkeerd in"
Vrouwen
Dan nog als jij dan degene bent die ertussenin gaat staan ben jij zelf straks degene die het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef MNR het volgende:
[..]
5 Jaar zou bij mij toch echt een grens overschrijden. Ik kan me niet voorstellen hoe het is, maar eerlijkheidshalve kan ik je wel zeggen dat als iemand al 5 jaar met hetzelfde issue rondloopt ik er minder energie insteek. In ieder geval precies genoeg zonder dat het mij energie kost.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Die muts van een Dreamer is met haar nieuwe autootje door een heg heengevlogen en tegen een muur aangebutst....Zelf heeft ze niks, maar de auto wel.
Vrouwen
Zo gaat het dus echt totaal niet...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo hard hoor in eerste instantie.
maar ik kan me wel voorstellen hoe ik zou reageren als ik van dezelfde persoon na 5 jaar nog steeds dezelfde ellende hoor, dan ben ik het spuugzat!
dus dan kan diegene kiezen, of eens naar me luisteren, waarom kom je me er anders mee lastig vallen?
maar als ze alleen iemand nodig hebben om even hun ei kwijt te raken, dan ben ik dat na een aantal keer echt zat....
krijg je te horen, ja wat hij nu toch flikt?joh wat? datgeen wat ie je al 5 jaar lang flikt? ongeveer om de 2-3 maanden? daar waar je nu voor de 35ste keer in trapt? nee ik zou het geduld niet meer hebben
"Sla hier rechtsaf"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
ik kijk er niet eens van opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
Het is niet elke keer hetzelfde, nu is het erger dan ik van dr gewend ben..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef MNR het volgende:
[..]
5 Jaar zou bij mij toch echt een grens overschrijden. Ik kan me niet voorstellen hoe het is, maar eerlijkheidshalve kan ik je wel zeggen dat als iemand al 5 jaar met hetzelfde issue rondloopt ik er minder energie insteek. In ieder geval precies genoeg zonder dat het mij energie kost.
Mooi dat zij niets heeft... erg geschrokken, of gaat dat ook wel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
Nu is het wachten op Nouk die komt zeggen dat niet elke vrouw niet kan autorijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
idd anders had ze morgen niet naar milow gekund en volgens mij had ze daar veel zin in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Meen je?......
Ik ga nog aan dat ze zo doorreed
Gelukkig heeft ze niets
JIj wil niet...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laat me raden, die rijlessen kan ik nu helemaal vergeten?
Ik moet dat wel een keer doen he.quote:
en toen heb je dr nummer gescoord en twee weken lang geneukt voor je erachter kwam dat jullie niet bij elkaar pasten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb ooit nog eens een meid haar auto uit een berm gesleept nadat ze daar vast kwam te zitten.
Nee, ze was mn type niet. Ik ben niet te beroerd om ff te helpen. Al die andere lullos stonden er maar bij te kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet dat wel een keer doen he.
Rijd jij me dan naar een lege parkeerplaats ofzo?
[..]
en toen heb je dr nummer gescoord en twee weken lang geneukt voor je erachter kwam dat jullie niet bij elkaar pasten?
Oepsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
Ik blijf dat niet zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef mrbox het volgende:
Nu is het wachten op Nouk die komt zeggen dat niet elke vrouw niet kan autorijden
Dat hoef je ook niet te zeggen, dat weet iedereen tochquote:
Ik zou graag een heel langdurige vakantie van mijn werk willen. Zo eentje waarbij je niet meer terug hoeft te komen.quote:
Er zijn maar weinig mensen hier die weten hoe ik auto rijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te zeggen, dat weet iedereen toch
Maar de vraag is natuuriljk, wat zou je dan doen als je die verplichtingen niet meer hadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou graag een heel langdurige vakantie van mijn werk willen. Zo eentje waarbij je niet meer terug hoeft te komen.
Ik heb je een stukje zien rijden, ik ben blij dat ik de andere kant op moest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen hier die weten hoe ik auto rijd
Die is achteraf dan toch minder tof dan je nu denkt hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou graag een heel langdurige vakantie van mijn werk willen. Zo eentje waarbij je niet meer terug hoeft te komen.
en dan een andere baan zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er weer een bericht komt over spookrijders op de A4 weet ik dus genoeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind je niet erg geloofwaardig meer nadat je je vergist hebt tussen de versnelling en in z'n vrijquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb je een stukje zien rijden, ik ben blij dat ik de andere kant op moest.![]()
flauw, sorry
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind je niet erg geloofwaardig meer nadat je je vergist hebt tussen de versnelling en in z'n vrij
Misschien is dat wat ze nodig heeft?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet elke keer hetzelfde, nu is het erger dan ik van dr gewend ben..
Maar dat kan ik niet zo goed uitleggen, het lijkt nu op de eerste keer dat ze uit elkaar gingen, niet op de tussenliggende keren.
Ehm, dat klinkt wazig.
Maar goed. Ze heeft het er moeilijker mee dan anders.
Dat wil ik wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet dat wel een keer doen he.
Rijd jij me dan naar een lege parkeerplaats ofzo?
[..]
Ja, dan weet je dat ik daar níet rijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als er weer een bericht komt over spookrijders op de A4 weet ik dus genoeg?
Nee hoor, het is ook juist wel goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien is dat wat ze nodig heeft?
Of ben je bang ergens voor?
Dat weet je al.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuuriljk, wat zou je dan doen als je die verplichtingen niet meer had
Ja, dat hoef je mij niet uit te leggen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is achteraf dan toch minder tof dan je nu denkt hoor.
Ja, weg met die computers. Ondingen.quote:
Iedereen die ooit is meegereden heeft het niet overleefd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
ik gok dat je aan de linkerkant van de auto zit, met je rechtervoet het gaspedaal beroert, met links remt en af en toe als de motor daar om vraagt met dat staafje wat uit de vloer omhoog komt af en toe door de benzine roert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet niet, mis je iemand hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen die ooit is meegereden heeft het niet overleefd?
Ik zou, en dat klinkt misschien hard, juist geen steun bieden. Haar niet helpen is op dit moment het beste dat je kunt doen imho.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, het is ook juist wel goed.
Ik bedoel maar dat ik nu niet ga zeggen: zoek t effe lekker uit
Nee, maar ik neem aan dat je vrienden-, familie-, en kennissenkring verder reikt dan een Singles topic op FOK!.quote:
Ja, dat dacht ik ook, dus misschien kegel ik m wel om, wie weetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de eerste keer persé alleen wilde rijden?
Dat klopt, maar ik had het over "hier" - het Singles topic dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Nee, maar ik neem aan dat je vrienden-, familie-, en kennissenkring verder reikt dan een Singles topic op FOK!.
Hij is vast pauze houden omdat er geen reactie komt.quote:
Nietquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou, en dat klinkt misschien hard, juist geen steun bieden. Haar niet helpen is op dit moment het beste dat je kunt doen imho.
Misschien kan ie wel hard rennen. En zo niet dan leert ie dat op dat moment wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, dus misschien kegel ik m wel om, wie weet
Ja, ik kan wel een hele redevoering gaan houden, maar ik ga haar toch steunen, dus wat jij of ik verder ook zeggen over dat onderwerp, het heeft geen zinquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen
Nu je het zegt, auto heeft al een tijdje niets meer gezegdquote:
De laatste keer dat auto_ bij mij in de auto zat? Mmm, nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nu je het zegt, auto heeft al een tijdje niets meer gezegd
Een serieus onderwerp? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik kan wel een hele redevoering gaan houden, maar ik ga haar toch steunen, dus wat jij of ik verder ook zeggen over dat onderwerp, het heeft geen zin
vreetzak!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
heb bijna een heel stokbrood met peperpate op
en ik heb nog trek
Ok. Point takenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een hele redevoering gaan houden, maar ik ga haar toch steunen, dus wat jij of ik verder ook zeggen over dat onderwerp, het heeft geen zin
Dat is ook iets wat je gewoon moet doen. Tenminste, dat zou ik ook doen. Je kunt op een gegeven moment niks meer zeggen, maar alleen naar haar luisteren. En daar ben je dan een vriendin voor..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan ook niks voor haar doen,d at weet zij ook wel en verwacht ze ook niet.
Maar ik wil er wel gewoon zijn als ze zich rot voelt
ja dat dus... en je er verder niet te druk om maken, daar help je haar toch niet mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je gewoon moet doen. Tenminste, dat zou ik ook doen. Je kunt op een gegeven moment niks meer zeggen, maar alleen naar haar luisteren. En daar ben je dan een vriendin voor..
Ik zou mijn mening ook al meerdere malen gezegd hebben, maar als ze niet luistert.. Ik zou het iig niet blijven herhalen. Kom er dan zelf maar achter. Maar ik zou wel blijven luisterenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef dawg het volgende:
ik zou me na 5 jaar me niet meer zo in kunnen houden tegenover haar, denk ik zo. Qua mijn mening spuien.
Misschien is dat ook wel de reden dat ze bij je komt, niet voor goede adviezen of wat dan ook, maar voor een luisterend oor en een schouder om uit te huilen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan ook niks voor haar doen,d at weet zij ook wel en verwacht ze ook niet.
Maar ik wil er wel gewoon zijn als ze zich rot voelt
ik gaf gas, ik heb niet gekeken of hij is zijn vrij stond of in de versnelling.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind je niet erg geloofwaardig meer nadat je je vergist hebt tussen de versnelling en in z'n vrij
ik ben bang dat ik al zou zijn weggelopen ofzo.... ik kan heel lang naar gedoe luisteren maar als het 5 jaar hetzelfde blijft dan ben ik er redelijk klaar mee. oh wacht een vriendin van mij klaagt ook al 5 jaar over hetzelfde maar daar heb ik laatst ook tegen gezegd dat ze tegen mij voortaan maar de nadruk moet leggen op de goede dingen in haar leven. ze mag daarnaast ook wel klagen maar niet altijd als ik haar spreek alleen maar geklaag. Daar word ik gek van. Maar haar situatie is ook anders. ze is volgens mij gewoon depressief (wel om redenen die ik me heel goed kan voorstellen dat je daar doodongelukkig van wordt) dus ze moet er maar eens pillen in gaan gooien ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou mijn mening ook al meerdere malen gezegd hebben, maar als ze niet luistert.. Ik zou het iig niet blijven herhalen. Kom er dan zelf maar achter. Maar ik zou wel blijven luisteren
Dat heb ik ook nog wel eens geflikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik gaf gas, ik heb niet gekeken of hij is zijn vrij stond of in de versnelling.....
de meeste voertuigen staan niet stil in de versnelling....
maar klopt, het was erg dom!
sommige mensen laten hun auto in de versnelling staan als ze geparkeerd hebben....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik gaf gas, ik heb niet gekeken of hij is zijn vrij stond of in de versnelling.....
Ik weet dat een vriendin van mij er ook niet tegen zou kunnen, maar een andere vriendin wel. Reden genoeg om de andere vriendin op te zoeken.. Niet dat de eerstgenoemde vriendin er minder om wordt hoor, maar bij haar moet ik gewoon voor andere dingen zijn, klaar. Maar goed, ik ben zelf ook al vrij snel klaar met zeuren, dus ik kan me niet voorstellen ergens 5 jaar over te zeuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik al zou zijn weggelopen ofzo.... ik kan heel lang naar gedoe luisteren maar als het 5 jaar hetzelfde blijft dan ben ik er redelijk klaar mee. oh wacht een vriendin van mij klaagt ook al 5 jaar over hetzelfde maar daar heb ik laatst ook tegen gezegd dat ze tegen mij voortaan maar de nadruk moet leggen op de goede dingen in haar leven. ze mag daarnaast ook wel klagen maar niet altijd als ik haar spreek alleen maar geklaag. Daar word ik gek van. Maar haar situatie is ook anders. ze is volgens mij gewoon depressief (wel om redenen die ik me heel goed kan voorstellen dat je daar doodongelukkig van wordt) dus ze moet er maar eens pillen in gaan gooien ofzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ciao!quote:
een auto starten doe je dan ook altijd met je voet op de koppeling (sowieso, niet eens vanwege dit)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sommige mensen laten hun auto in de versnelling staan als ze geparkeerd hebben....
dan wil ik natuurlijk weten waarover je zeurde....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet dat een vriendin van mij er ook niet tegen zou kunnen, maar een andere vriendin wel. Reden genoeg om de andere vriendin op te zoeken.. Niet dat de eerstgenoemde vriendin er minder om wordt hoor, maar bij haar moet ik gewoon voor andere dingen zijn, klaar. Maar goed, ik ben zelf ook al vrij snel klaar met zeuren, dus ik kan me niet voorstellen ergens 5 jaar over te zeuren.
Oow wacht, ik heb wel redelijk lang over 1 ding gezeurd, maar sinds dat probleem uitgeroeid is, zeur ik niet zoveel meer
Hij wil nie! Vroem vroem!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
een auto starten doe je dan ook altijd met je voet op de koppeling (sowieso, niet eens vanwege dit)
maar hij stond al met draaiende motor
Stuur ze zaterdag naar Utrecht, dan zullen we kijken wat we voor je kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, ik hap.
Nee, ik ben het gezeur van mijn vriendinnen over geen seks zat. Mijn plan is om ze gewoon dronken te voeren en op iemand af te sturen. Maar dan moet ik wel bevestiging hebben dat dat gaat werken natuurlijk.
Als er meer ups zijn dan downs, dan wel. Anders, actie ondernemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan wil ik natuurlijk weten waarover je zeurde....
ik zeur wel al 8 jaar over mn werk.... met ups en met downs dan wel. telt dat ook?
sommige mensen proberen ook wel eens in te halen zonder gas te geven terwijl er tegenliggers aan komen....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sommige mensen laten hun auto in de versnelling staan als ze geparkeerd hebben....
Dat snappen we ook welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo erg is het niet, het is echt niet zo dat ze al vijf jaar lang constant zeurt, het is gewoon terugkerend.
en ik heb heus mn mening wel gegeven hoor
Altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd.![]()
In de categorie: foutje!
Mijn huisgenoot twijfelt of hij het uit gaat maken met zijn vriendin. Hij deed een beetje vaag vanmorgen in zijn kamer. Dus ik brul: "Is het uit?!". Alleen sliep zijn vriendin er ook nog.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Mijn huisgenoot twijfelt of hij het uit gaat maken met zijn vriendin. Hij deed een beetje vaag vanmorgen in zijn kamer. Dus ik brul: "Is het uit?!". Alleen sliep zijn vriendin er ook nog.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
Gevalletje tactquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd.![]()
wie? ik ken zulke mensen niet, zou dat zelf nooit doen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sommige mensen proberen ook wel eens in te halen zonder gas te geven terwijl er tegenliggers aan komen....
Failquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd.![]()
van je fiets vallen telt ook hoorquote:
Ik weet het. Maar ja, moet hij haar ook maar niet zo aan het lijntje houden.quote:
Zaterdag ben ik jarig en komen ze allemaal bij mij BBQ-en.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stuur ze zaterdag naar Utrecht, dan zullen we kijken wat we voor je kunnen doen.
Dat was niet mijn foutquote:
Dat is alleen fout als er ongelukken van komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelfs niet stiekem door rood lopen, naast een zebrapad oversteken etc?!
Waarom ligt de oplossing niet voor de hand? Als je eraan werkt, is het ook actie ondernemen, soms gaat het niet heel snel, als je maar wat doetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: ik weet niet of ik meer downs dan ups heb qua werk. denk het wel, maar ik werk er ook aan alleen de oplossing ligt wat minder voor de hand dan ik dacht....
oja zeuren over je ex...dat ken ik wel ja. dat doe ik ook nog wel eens. en hem belachelijk maken ook...
stomme kerel....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja, moet hij haar ook maar niet zo aan het lijntje houden.![]()
Hoor net van een vriendin dat ze hand in hand wegfietsten. Bied later wel mijn excuses aan.
Ik hoor net dat ik niet naar de Meet kom maar naar het Meat ga!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik jarig en komen ze allemaal bij mij BBQ-en.
hij durft het gewoon niet te vertellen...quote:
Maakt dat het minder erg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hij durft het gewoon niet te vertellen...
ligt niet voor de hand omdat ik al best lang loop te zoeken naar oplossingen en het nog niet is opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom ligt de oplossing niet voor de hand? Als je eraan werkt, is het ook actie ondernemen, soms gaat het niet heel snel, als je maar wat doetConstant zeuren en niets doen vinden heel veel mensen namelijk heel makkelijk.
Haha, ik ook
Uhh? wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik niet naar de Meet kom maar naar het Meat ga!
Dat is zwak ja...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt dat het minder erg?
stomme kerel ben ik mee eens
faalhaas ofzo, wat zei je nou een paar posts terug?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is zwak ja...
Een vriendin van me maakte het van de week uit met een vriend van me over msn
haha ja dat is zo, dan weet je het vantevoren he dat ze toch weer vreemdgaat, de sletquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef rival het volgende:
Ik heb geen slechte herinneringen aan mijn exen op die manier!.......![]()
eentje is er ooit vreemd gegaan en heeft mij aan de kant gezet voor een ander. maar zo was het tussen ons ook ontstaan dus die kon ik wel zien aankomen
en dan heb ik 1 ex die nadat het uitging ineens psycho bleek te zijn![]()
Hahaha soms wordt dat ook pas zichtbaar na die tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef rival het volgende:
Ik heb geen slechte herinneringen aan mijn exen op die manier!.......![]()
eentje is er ooit vreemd gegaan en heeft mij aan de kant gezet voor een ander. maar zo was het tussen ons ook ontstaan dus die kon ik wel zien aankomen
en dan heb ik 1 ex die nadat het uitging ineens psycho bleek te zijn![]()
Dat hoeft echt niet zo te gaan, maar goed...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat is zo, dan weet je het vantevoren he dat ze toch weer vreemdgaat, de slet
psycho? wat deed ze dan?
Goed zo! Snap dat de oplossing niet altijd makkelijk te vinden is, maar je komt er wel. Weglopen is makkelijk, maar daar schiet je gewoon niks mee op. Ik ben heel goed in problemen verdringen, maar ik loop er niet meer voor weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt niet voor de hand omdat ik al best lang loop te zoeken naar oplossingen en het nog niet is opgelost.
zeuren en niks doen doe ik niet meer. vroeger wel maar daar ben ik mee gekapt. hoewel het toen wel makkelijker was om voor mn problemen weg te lopen. niet weglopen is zwaar maar ja.... uiteindelijk beter denk ik
leuk he exen afzeikenafentoe zeg ik nog wel wat positiefs over hem tussendoor, heb natuurlijk niet ruim een jaar wat met iemand om er alleen maar slechte herinneringen aan te hebben....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat is zo, dan weet je het vantevoren he dat ze toch weer vreemdgaat, de slet
psycho? wat deed ze dan?
klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet zo te gaan, maar goed...
Kan er nooit zo goed tegen als mensen zeggen: 1 keer vreemdgaan = altijd vreemdgaanquote:
bruiloft???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed zo! Snap dat de oplossing niet altijd makkelijk te vinden is, maar je komt er wel. Weglopen is makkelijk, maar daar schiet je gewoon niks mee op. Ik ben heel goed in problemen verdringen, maar ik loop er niet meer voor weg.![]()
Ik kan er niks aan doen, maar ik kan aan mijn laatste ex gewoon géén goede herinneringen hebben. Als ik foto's zie van toen; denk ik alleen maar aan hoe ik me toen voelde en absoluut niet aan goede herinneringen. Ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar ik zie ze niet.. Daarom weet ik ook niet of ik met hem naar die bruiloft moet
Stond eens een hysterisch wijf tegen me te schreeuwen bij de voordeur. Ik kende dat mens niet eens. Na wat geschreeuw heb ik haar weggestuurd, en uiteindelijk ging ze weg. Pas nadat ik mn toen nieuwe huisgenoot gesproken had bleek het een ex van hem te zijn. Hij had toen ook telefoonnummers enzo moeten wisselen weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nou toen wist ik dat nog niet, echt niet. dan denk je nog, ze maakt het uit met hem omdat ik gewoon de nr 1 voor haar ben!![]()
Nu ben ik wat jaartjes ouder en wijzer![]()
Psycho als in, dat is in 2000 uit gegaan en ze presteerd het nog om af en toe hysterisch op te bellen en te schreeuwen tegen me![]()
die heeft me echt jaren gestalkt, vooral telefonisch. liet ik via mijn provider naar haar bellen om het te laten stoppen, belde ze met een ander nummer... echt erg... of dan was ze vrienden van mij tegen gekomen met stappen, en daar had ik dan ineens ruzie mee. bleek zij gekke verhalen te hebben vertelt wat ik allemaal weer kon gaan ontkrachten...
enz enz enz
nee het hoeft niet zo te zijn maar vaak kan je het wel zien aankomen. tenzij iemand er echt van geleerd heeft en weet hoe ie het moet voorkomen....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan er nooit zo goed tegen als mensen zeggen: 1 keer vreemdgaan = altijd vreemdgaan
gatver, eng wijf!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nou toen wist ik dat nog niet, echt niet. dan denk je nog, ze maakt het uit met hem omdat ik gewoon de nr 1 voor haar ben!![]()
Nu ben ik wat jaartjes ouder en wijzer![]()
Psycho als in, dat is in 2000 uit gegaan en ze presteerd het nog om af en toe hysterisch op te bellen en te schreeuwen tegen me![]()
die heeft me echt jaren gestalkt, vooral telefonisch. liet ik via mijn provider naar haar bellen om het te laten stoppen, belde ze met een ander nummer... echt erg... of dan was ze vrienden van mij tegen gekomen met stappen, en daar had ik dan ineens ruzie mee. bleek zij gekke verhalen te hebben vertelt wat ik allemaal weer kon gaan ontkrachten...
enz enz enz
Je hebt toch ook met iedereen een andere relatie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee het hoeft niet zo te zijn maar vaak kan je het wel zien aankomen. tenzij iemand er echt van geleerd heeft en weet hoe ie het moet voorkomen....
Ik heb in juni een bruiloft, van vrienden van "ons". Ik ken alleen hem en het bruidspaar. En een paar mensen van verjaardagen, maar dan houdt het ook wel op. Hij wil "gezellig" met mij. Ik zit er niet zo op te wachten. De rest ga ik je binnenkort uitgebreid PM-enquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bruiloft???
oh ik ga zo weg trouwens... leg het anders es uit op de PM? reageer ik later.... ben wel benieuwd wat voor rare ex jij had enzo(kunnen we samen over gestoorde exen klagen)
de relatie wordt meestal ook alleen maar anders als je zelf verandert.... maargoed ik kan alleen kijken hoe ik zelf in elkaar zit he.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt toch ook met iedereen een andere relatie?
Dat is meer wat ik ertegen heb.
Als je bij de een vreemdgaat, hoef je dat bij de ander nog niet te doen.
Dat is niet helemaal waar, het ligt ook aan je partner.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de relatie wordt meestal ook alleen maar anders als je zelf verandert.... maargoed ik kan alleen kijken hoe ik zelf in elkaar zit he.....
Nee, je wordt alleen maar leuker, gezelliger en nog gelukkigerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, het ligt ook aan je partner.
Iedereen is anders en je past je daaraan aan, je bent niet in elke relatie precies hetzelfde.
Van mn eerste ex snap ik niet wat ik ooit in hem gezien heb (was wel lief verder, maar..tja )quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
Exen he? Nou, ik heb de laatste erg vervloekt, maar sinds we niet meer in een huis wonen, gaat het erg goed en is de herinnering een stuk mooier geworden.
Al heb ik van hem wel een enorme knauw opgelopen. En de eerste is er eentje om nooit te vergeten (en dan niet in de positieve zin). Die had nu niet bepaald een idee van wat het woord nee betekent en geduld was ook niet zijn sterkste punt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, je wordt alleen maar leuker, gezelliger en nog gelukkiger
Werkt dat altijd zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Werkt dat altijd zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn geval wel. Ik leer van mijn fouten die ik in vorige relaties heb gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Heuj, verstand komt met de jaren. Wijsheid met de ervariingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van mn eerste ex snap ik niet wat ik ooit in hem gezien heb (was wel lief verder, maar..tja )
Mn tweede ex is wel bekend hier
You're never fully dressed until you wear a smile![]()
Niet? Jij blijft altijd hetzelfde?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ik vind van welquote:
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Wat een positiviteit hier weer
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Amen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
In mijn geval wel. Ik leer van mijn fouten die ik in vorige relaties heb gemaakt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet? Jij blijft altijd hetzelfde?Nee hoor, maar als het echt stroef loopt en niet klikt dan ga ik niet als een stroman me drastisch omvormen. Dan wordt ik alleen maar ongelukkig en zij op den duur ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ja, Sjaak 6 komt binnenzetten. Vertel eens: wat is je grootste bron van frustratie op dit moment?quote:
You're never fully dressed until you wear a smile![]()
Zijn we een keer on-topic. Sjonge, jonge, jongequote:
Maar als dat keer op keer gebeurt in een relatie, dan ga je toch nadenken hoe of wat je anders had kunnen doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het echt stroef loopt en niet klikt dan ga ik niet als een stroman me drastisch omvormen. Dan wordt ik alleen maar ongelukkig en zij op den duur ook.
Ik durf best toe te geven dat ik in mijn vorige relaties regelmatig een uptight bitch ben geweest. En daar heb ik van geleerd
Jaa maar jullie zijn zooo positief (bijna gemaakt, zo lijkt het) Frustratie ach ..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, Sjaak 6 komt binnenzetten. Vertel eens: wat is je grootste bron van frustratie op dit moment?You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Trouwens net even naar de LPG garage geweest, luchtfilterslang was kapot. nu weer gefixed
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar jullie zijn zooo positief (bijna gemaakt, zo lijkt het) Frustratie ach ..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mensen die zich niet zo goed voelen kan dat best gemaakt over komen![]()
![]()
Het is niet gemaakt, het is zoals ik het voel/vindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef mrbox het volgende:
Jaa maar jullie zijn zooo positief (bijna gemaakt, zo lijkt het) Frustratie ach ..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef djayzz het volgende:
Trouwens net even naar de LPG garage geweest, luchtfilterslang was kapot. nu weer gefixed
Serieus, rival.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mensen die zich niet zo goed voelen kan dat best gemaakt over komen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet overdreven voor een dinsdagmiddag?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Nou kan ik weer tourenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is niet gemaakt, het is zoals ik het voel/vind![]()
[..]
![]()
Alleen het weer zit nog niet mee...Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Hahaha. Geloof me schatje, hier is niets gemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb een erg goede bui vandaag
En Boxie toch, koetie-koetie-koetie! Jij komt er ook wel weer bovenop hoor. Je fixeert je vast teveel op de mindere punten in je leven, ipv te kijken naar wat zo lekker en leuk gaat. Go with the flow, pak de positieve storom en doe de dingen waarvan je geniet. Leef je leven zoals jij dat wil en dan is het zo lekker.
Dus stel jezelf de vraag: wat doe ik op dit moment wat ik eigenlijk anders zou willen doen?You're never fully dressed until you wear a smile
Forum Opties Forumhop: Hop naar: