The Jacket ...quote:
Correct jah 14.gifquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:03 schreef Chuphinh het volgende:
17 again.
Garnalen dus... zover was ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Chuphinh het volgende:
Eerste plaatje gaat om de noodles soort wat er in het pakketje zit
damn ik kom niet op die naam komen, dit is hem denk ik!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef vaagsel het volgende:
Sorry van gisteren leute, was idd aan het koken en de gf wou nog even naar het bevrijdingsfestival (wat een kutweer) dus was glad vergeten hier nog het antwoord goed te keuren.
Het antwoord op deze vraag is denk ik:
Minoes?
Held!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef vaagsel het volgende:
Sorry van gisteren leute, was idd aan het koken en de gf wou nog even naar het bevrijdingsfestival (wat een kutweer) dus was glad vergeten hier nog het antwoord goed te keuren.
Het antwoord op deze vraag is denk ik:
Minoes?
Op imdb krijg je 140 hits als je horses intikt, keus genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef joers1 het volgende:
Lijkt me niet goed....maar veel films met paarden in de titel zijn er niet echt
Ja die is goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef kawa2 het volgende:
na een hoop gegoogle
kwam ik hier op uit
Spirited Away ????
Ja tuurlijk mag dat, je kan niet alle films kennen. Daarom is het ook zaak om de omschrijving zo cryptisch mogelijk te maken, goeie postquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Ja die is goed!
Maar is het wel de bedoeling om met veel gegoogle op een antwoord te komen?
Eerste is Spirit. Tweede is Mr. Ed, oftewel Ed. Dus dan krijg je SpiritEd. Derde is een richtingsweg oftewel One way dus hoopte dat de link naar AWay niet te moeilijk zou zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef X-Cessive het volgende:
Ik snap dan alleen de tweede hint niet zo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |