Supaplex, zo cool!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Die en deze heb ik heel veel gespeeld[ afbeelding ]
Nu ik dat plaatje van paratrooper boven mij zie staan krijg ik dat geluid maar niet uit mijn hoofdZó irritant.
En nu je dat zegt, ik ook niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Nu ik dat plaatje van paratrooper boven mij zie staan krijg ik dat geluid maar niet uit mijn hoofdZó irritant.
Day of the tentaclequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:06 schreef Pindanoot het volgende:
[ afbeelding ]
Maniac Mansion
[ afbeelding ]
Day of the Tentacle
ofcourse :quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Day of the tentacle
Zijn die spellen nog ergens te downen?
Is 1x spam niet genoeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef poepvreterz het volgende:
Op [url]SPAM[/url] zijn tegekke forums en toppics egt te leuk, je moet alleen eerst registreren egt fantastisch!! de grootste forums van heel NL.
(SPAM VERWIJDERD)
7 MBquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Pindanoot het volgende:
[..]
ofcourse :
freeware Day of the tentacle
http://www.victorclaessen.nl/redirect.asp?file=dott.zip
Hoe-heet-die-ook-al-weer-kan-ik-die-nog-krijgen-ik-wil-dat-weer-spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Die en deze heb ik heel veel gespeeld[ afbeelding ]
Ja, dat is Stuntsquote:
gruwelijke shit man en WHAT THE FUCK IS DIT MAN whaha yehh retro alomquote:
de commandore 64 ja? Was dat een special edition van de commodore 64 ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef everydaystart.com het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Commandore 64
argh, ik moet graven maar ik weet het... was dat niet dethkarz ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef Onnoman het volgende:
Als iemand weet welke game bij deze grafkop hoort.. is de gamekoning(nerd) van de dag! :p
[ afbeelding ]
de naam zegt het al psycho pinball (al wist ik het ook zonder die url)quote:
Zat in Megarace ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef Onnoman het volgende:
Als iemand weet welke game bij deze grafkop hoort.. is de gamekoning(nerd) van de dag! :p
[ afbeelding ]
quote:
failquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef everydaystart.com het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Commandore 64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |