Inderdaad. Wat een eikels die 'metalheads'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Roscovitch het volgende:
Ja heb ik ook gezien.Akwasi is gewoon sociale boy, en alto's zijn over het algemeen beetje wereldvreemd zie je wel weer.
Zwart Licht ken ik eigenlijk nog niet echt, maar klinkt wel ok. En, Hayzee beat!quote:
Hij is echt zo iemand die ik dope vind om live te zien als voorprogamma en dan is hij ook wel grappig: opkomen en de hele tijd roepen 'FUCK HIP-HOPquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb t sowieso wel gehad met steen hoor.
Ik vind 't zo zielig voor die vader, wat een toffe kerel.quote:
Geniaal!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef krioro het volgende:
http://www.myspace.com/hayzee21
Paar beattapes te downloaden daar voor de geïnteresseerden.
True that! Plus heb de 'geintjes' van het shockeren wel weer een beetje gehoord, al kan ik me nog steeds zo nu en dan wel vermaken om Steenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Spinal haalt Steen zwaar naar beneden.
Afghanen? Niet gezien, Ghanezen wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Net even weer die puberruil aflevering met Akwasi bekeken. Wat is die gothic/metalhead kerel een kortzichtige fuck zeg. Over alles kankeren en weet ik veel wat. Hóe erg kan het zijn dat je bij Afghaanse mensen thuis komt die je hartelijk verwelkomen en voor je zorgen. " Ja, ik vind het verschrikkelijk, vind het nu al stom dat ik mezelf hiervoor heb opgegeven. " ( oid ).
Dat kan heel handig zijn! Tof idee van je, kan zeker goed uitpakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben bezig met een nederhop wiki jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |