Alleen voor mensen die daadwerkelijk lenzen hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb geen lenzen, maar áls ik ze zou hebben zo ik eerst rechts doen.
Ik heb al gestemd dus je poll is al niet meer goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die daadwerkelijk lenzen hebben.
Lul.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd dus je poll is al niet meer goed.
Jup, links zo je oog open trekken en dan met rechts erin doen.quote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:38 schreef Steve het volgende:
Ik heb het idee dat ik een beetje vage zinnen aan het maken ben.
quote:
HAHAHHA, WAT EEN BAK, IK KOM NIET MEER BIJ, GEWOON NÍÉT MÉÉR BIJ!!!!!11111!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik stop hem eerst in mijn kont en dan zuig ik hem van binnenuit naar boven...
ja ja en dat 2x keer hé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHHA, WAT EEN BAK, IK KOM NIET MEER BIJ, GEWOON NÍÉT MÉÉR BIJ!!!!!11111!!![]()
D:D:D:D 2 THE LOLZZZZ
Nu is het wel weer genoeg.quote:
Hahahahah!quote:
Op zonnige dagen?quote:
Ik zit eraan te denken. Welke site gebruik jij?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef SiGNe het volgende:
bestellen jullie jullie lenzen trouwens ook via internetshops?
Scheelt mij ¤200 per jaar vergeleken met Pearle..
Brainfart.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:40 schreef Druktemaker het volgende:
Leuk topic, hoe kom je bij die vraag TS?
http://www.123optic.com/NL/homeNL.aspquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken. Welke site gebruik jij?
Nee. Ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef SiGNe het volgende:
Ik koop ze altijd wanneer ik in Hong Kong ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef SiGNe het volgende:
Ik doe ook altijd links eerst in en ook met m'n linkerhand, daarna recht met m'n linkerhand terwijl ik verder rechts ben met alles..
Ik gebruik trouwens maar 1 hand, k kan m'n ogen wel openhouden, daar heb ik mijn andere hand niet voor nodig.
Ik zat eerst ook bij de Pearle maar ze hadden me eerst duurdere aangesmeerd, maar had toen geen nieuwe meer daar gehaald. Toen ik terug kwam voor een meting vroegen ze waarom ik geen lenzen meer bij ze haaldequote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef SiGNe het volgende:
ik heb pure vision lenzen, dat zijn 24uurs maandlenzen, die kan je een maand lang dag en nacht inhouden voor je nieuwe in hoeft te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:10 schreef -Techno- het volgende:
Links, gewoon omdat het een gewoonte is. Ik heb niet het idee dat de "ene" makkelijker gaat dan de ander.
[..]
Ik zat eerst ook bij de Pearle maar ze hadden me eerst duurdere aangesmeerd, maar had toen geen nieuwe meer daar gehaald. Toen ik terug kwam voor een meting vroegen ze waarom ik geen lenzen meer bij ze haaldeToen ik vertelde dat ik de lenzen van Kruidvat net zo goed vond kon ik meteen goedkopere krijgen bij Pearle....
¤200 per jaar is sowieso veels te duur.
Nee, dan heb je volgens mij pech..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:34 schreef Houdnini het volgende:
Mja, maar als ik er een kwijtraak dan krijg ik wel gratis een nieuwe. Of als een lens bijvoorbeeld iets te sterk is, dan doen ze daar niet moeilijk over en krijg ik ook gratis een nieuwe. Krijg je dat allemaal via internet ook voor elkaar?
OMG DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET 4 WEKEN IS ECHT DE MAX TERIIINNNNNNGGGGGG ZEG@@@@ OHJA ONTOPIC IK DOE ALTIJD EERST MIJN LINKERLENS IN EN DAN DE RECHTERLENS!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef -Techno- het volgende:
Smokkelen jullie ook met de tijd hoe lang je ze mag gebruiken? Bij mij komt het regelmatig voor dat ik me maand lenzen 6 weken gebruik
Bij die kruidvatlenzen wel, maar nu heb ik lenzen van de opticien en als ik die langer dan een maand gebruik, gaan ze enorm irriteren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef -Techno- het volgende:
Smokkelen jullie ook met de tijd hoe lang je ze mag gebruiken? Bij mij komt het regelmatig voor dat ik me maand lenzen 6 weken gebruik
Misschien heb ik daarom al 3 dagen rode ogen, misschien toch maar eens vervangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij die kruidvatlenzen wel, maar nu heb ik lenzen van de opticien en als ik die langer dan een maand gebruik, gaan ze enorm irriteren.
En hoezo heb je nu dan lenzen van de opticien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij die kruidvatlenzen wel, maar nu heb ik lenzen van de opticien en als ik die langer dan een maand gebruik, gaan ze enorm irriteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |