Ja, Trix als yodaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Vonden jullie de dodenherdenking ook zo mooi vandaag?
sowieso denken ze dat altijd, en automatisch ook dat ik netjes, erg beleefd en betrouwbaar ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tell me![]()
Denken ze dan dat je heel slim bent?
Tja, ik ben gewoon onhandig
Ik ook. Vond het applaus voor de koningin wel mooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Trix als yoda![]()
Maar goed, ik was gewoon stil.
Zo zijn de letters, montuur is andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah opzich kan het wel wat chiques hebben, als het zoals je zegt kleine letters bevat.
Stilte horenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:14 schreef remlof het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar gehoord op de radio. Inclusief de twee minuten stilte.
Klopt, mijn bril heet osiris, in kleine letters.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
Vast niet zo groot, vind ik je geen typje voor.
Ja, ze dachten vroegah dat ik VWO deed...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sowieso denken ze dat altijd, en automatisch ook dat ik netjes, erg beleefd en betrouwbaar ben.
super handig, ik kan dus meer flikken
dat valt opzich wel mee hoor, of heb je meer van dit soort dingen in petto
Waaromquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
wilde ik m bijna dicht gooientoch maar ff centraal
Frikandelbroodjes bestaan helemaal nietquote:
macht der gewoontequote:
Logischquote:
Godver, daar ging mn VLCfilmpjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Voorafgegaan door de Last Post is dat best mooi
Ja haha, LaPo
Gers speelt vaak vioolquote:
whehe ja of als je een uitzendbureau wilt uitlopen en keihard tegen de deur botst terwijl je heel nonchalant dag zegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze dachten vroegah dat ik VWO deed...
Afgelopen week wilde ik bij de bibliotheek bij de ingang eruit.
Onder toeziend oog van heel het personeel.
Beter kijken is wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |