Totaal niet. Ik probeer je te begrijpen, waarna ik er inhoudelijker op kan reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker arrogant mij aan het hekelen, of niet?
Ik heb vaak een flink bord voor mn kop als het om signalen gaat, maar zo wordt het wel heel bot. Het zou wel werken, maar of ik echt met zo'n typ überhaupt wil weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
Vraagje voor de mannen: Als ik nou een nacht gewoon goede seks met jullie wil. Kan ik dan beter tegen jullie aan komen staan schuren, mijn tieten in jullie neus duwen en mijn vingers aflikken, in mijn te korte rokje met een wel heel groot decolleté, of kan ik het dan beter anders aanpakken?
Vroeger speelden we toch ook graag in de modder als kind zijnde?quote:
Nee niet echt, vooral omdat ik wat anders vroeg net maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aanstellen en zeuren komen toch aardig overeen? Okee, niet helemaal.
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik probeer je te begrijpen, waarna ik er inhoudelijker op kan reageren.
Hmm viez hé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vroeger speelden we toch ook graag in de modder als kind zijnde?
Aha. De truuk is voor de dames af en toe een beetje alleen/afzijdig van de groep te zijn. Dan is de drempel voor mannen om een praatje te maken een stuk lager. Een grote groep kwekkende dames is voor mij flink intimiderend en ik wil natuurlijk geen flater slaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.
Zo beter?
Nou vertel maar dan Sedan, hoe krijg ik jou in mijn bed?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:39 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wil je gewoon zelf advies wat het beste werkt. Kan je ook gewoon vragen hoor
Heb je wel meer kans natuurlijk, als de een niet wil misschien de ander welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aha. De truuk is voor de dames af en toe een beetje alleen/afzijdig van de groep te zijn. Dan is de drempel voor mannen om een praatje te maken een stuk lager. Een grote groep kwekkende dames is voor mij flink intimiderend en ik wil natuurlijk geen flater slaan.
Voor de rest lekker lol hebben en flirten.
Ok, dat klinkt al wat genuanceerder jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.
Zo beter?
Kijk dat is nou een mooi voorbeeld van te direct zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou vertel maar dan Sedan, hoe krijg ik jou in mijn bed?
Bah!quote:
Nog steeds.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bah!![]()
Maar leuk vond ik het altijd wel
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt al wat genuanceerder ja
Klinkt een beetje als typisch vrouwengedrag in groepsvorm, waarbij enige vorm van onzekerheid meespeelt. Veiliger om in de groep te blijven en niet uit de toom te springen, dan blakend van zelfvertrouwen op een leuke jongen af te stappen en ondertussen bang zijn om afgewezen te worden...
In groepsverband mannen versieren werkt over het algemeen niet. Gewoon individueel wat oogcontact zoeken en tactvol je vrouwelijke aspecten en vormen in de strijd gooien. Dan is het aan hem of hij hapt.
Neem ze mee naar de meet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.![]()
Vriendinnen op flirtcursus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yw..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.![]()
Vriendinnen op flirtcursus.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
yw..
Zo erg ben ik dus niet, wil mensen alleen goed begrijpen, voordat ik inhoudelijk reageer of anticipeer
Met wie?quote:
Alleen dus niet met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch al een fuckbuddy? Is ie niet beschikbaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.![]()
[..]
Met wie?slechte grap
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen dus niet met jou
Handjes boven de dekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik er geen 2?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een fuckbuddy? Is ie niet beschikbaar?
Uiteraard...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens.
Dan krijg ik het koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al er bovenop?
Uitslapen, die is vrij.quote:
Awwwquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:14 schreef Snuitebolletje het volgende:2 mooie vrouwen in de ochtend
dat is pas lekker wakker worden!
tsk! Ga je nu ook al zeuren als een vrouw? dan hoeft het van mij niet meer hoor.. Take me as a man!quote:
Hehe, een feestje ben ik bijna altijd wel voor in. Heb er nog helemaal niet bij stil gestaan, kan wel eens wat gaan afspreken ja. Leuk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haai MNRga je nog naar een bevrijdings festival om een mooie man te versieren?
quote:
Heeeeeel toevallig idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:48 schreef Den_Haag het volgende:
morguh Tally!![]()
opvallend dat jij ook net wakker bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |