Not in my casequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij iedereen (ook vrouwen) zo...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Murmeli het volgende:
ja spuiten en slikken ging gisteren toch over spuitende vrouwen? en toen zei net iemand tegen mij fire fire baby dus toen dacht ik aan spuitende vrouwen en dus aan spuiten en slikken
ja ik maak te veel en te snelle associaties
Ik kan de dingen die ik bij mezelf kan doen het best/beter dan hij. De rest heeft hij alleenrecht op. Ofzo.quote:
ik geloof dat ik mezelf ook beter met mezelf vind dan een kerelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan de dingen die ik bij mezelf kan doen het best/beter dan hij. De rest heeft hij alleenrecht op. Ofzo.
Ik heb het dan ook over de specifieke technieken, en niet de hele ervaringquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mezelf ook beter met mezelf vind dan een kerel
maar...als ik het met mezelf doe dan mis ik een lekkere vent om aan te zitten en mee te zoenen dus uiteindelijk sex ik toch liever met een vent dan met mezelf....
Heb je geen tong en/of vingers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef RealZeus het volgende:
tvp. Geen idee waarom, want het topic is overmorgen toch wel vol en ik kan niet echt over het onderwerp mee praten.
Dat kan maar dat kost extra danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die niet enkel gelikt willen worden. Je moet ook nog wat met de vingers.
Van mij mag je maar ik ben daar immuun voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
Vraagje voor de mannen: Als ik nou een nacht gewoon goede seks met jullie wil. Kan ik dan beter tegen jullie aan komen staan schuren, mijn tieten in jullie neus duwen en mijn vingers aflikken, in mijn te korte rokje met een wel heel groot decolleté, of kan ik het dan beter anders aanpakken?
Je zit op Fok!, dan wordt het lastig om dat soort dingen te doen met de mannen hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
Vraagje voor de mannen: Als ik nou een nacht gewoon goede seks met jullie wil. Kan ik dan beter tegen jullie aan komen staan schuren, mijn tieten in jullie neus duwen en mijn vingers aflikken, in mijn te korte rokje met een wel heel groot decolleté, of kan ik het dan beter anders aanpakken?
Filmpje posten kan altijd toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zit op Fok!, dan wordt het lastig om dat soort dingen te doen met de mannen hier
Gewoon een PM sturen met daarin je bedoelingen, intenties en wat gaan flirten en af tasten. Als er wederzijdse interesse is, zal het snel genoeg gaan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Filmpje posten kan altijd toch?
Maar hoe zou ik 't dan wel aan moeten pakken?
Vraag dan gelijk waar het om gaat en begin niet over de mannen van Fokquote:
Dat verschilt per persoon, denk ik. Persoonlijk zou ik knap onrustiog worden als iemand out of the blue tegen mij aan begint te schuren, mijn gezicht in haar boezem drukt en wat je allemaal nog meer opnoemde. Een decolleté kan ik uiteraard wel waarderen, maar don't shoot me als mijn ogen stiekum wat naar beneden gaan af en toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:12 schreef Ofresca het volgende:
En nu in het echte leven, heren.
Zal het er de volgende x duidelijker neer zetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk waar het om gaat en begin niet over de mannen van Fok
En als je sex met één van ons wil mag je eerst een foto posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
Je bent een vrouw, het is je vergevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zal het er de volgende x duidelijker neer zetten.
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, denk ik. Persoonlijk zou ik knap onrustiog worden als iemand out of the blue tegen mij aan begint te schuren, mijn gezicht in haar boezem drukt en wat je allemaal nog meer opnoemde. Een decolleté kan ik uiteraard wel waarderen, maar don't shoot me als mijn ogen stiekum wat naar beneden gaan af en toe.
Okee, ik hap.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:22 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij heeft ze een leuke avond gehad en een gastje leren kennen die ze wil neuken![]()
Leuke vriendinnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, ik hap.
Nee, ik ben het gezeur van mijn vriendinnen over geen seks zat. Mijn plan is om ze gewoon dronken te voeren en op iemand af te sturen. Maar dan moet ik wel bevestiging hebben dat dat gaat werken natuurlijk.
't was trouwens behoorlijk rustig in de stad.
Wie snapte het nou niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent een man. Logisch dat je het niet snapte.
Daar heb jij toch niks mee dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze zeuren en ze doen er zelf niets aan.
Je bent het gezeur van je vriendinnen zat, dat jij geen sex hebt, nu wil je de mannen dronken voeren om ze vervolgens mee te sleuren in je bed en je hoopt dat er iemand toehapt en daadwerkelijk sex met je wil?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, ik hap.
Nee, ik ben het gezeur van mijn vriendinnen over geen seks zat. Mijn plan is om ze gewoon dronken te voeren en op iemand af te sturen. Maar dan moet ik wel bevestiging hebben dat dat gaat werken natuurlijk.
't was trouwens behoorlijk rustig in de stad.
Nu spreek je jezelf tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jawel! Want verder zijn ze heel lief.![]()
Ze kunnen zich alleen soms zo aanstellen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ze zeuren en ze doen er zelf niets aan.
Jij bent wel lekker arrogant mij aan het hekelen, of niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent het gezeur van je vriendinnen zat, dat jij geen sex hebt, nu wil je de mannen dronken voeren om ze vervolgens mee te sleuren in je bed en je hoopt dat er iemand toehapt en daadwerkelijk sex met je wil?
Begrijp ik het zo goed, of leg je het verkeerd uit?
Totaal niet. Ik probeer je te begrijpen, waarna ik er inhoudelijker op kan reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker arrogant mij aan het hekelen, of niet?
Ik heb vaak een flink bord voor mn kop als het om signalen gaat, maar zo wordt het wel heel bot. Het zou wel werken, maar of ik echt met zo'n typ überhaupt wil weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
Vroeger speelden we toch ook graag in de modder als kind zijnde?quote:
Nee niet echt, vooral omdat ik wat anders vroeg net maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aanstellen en zeuren komen toch aardig overeen? Okee, niet helemaal.
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik probeer je te begrijpen, waarna ik er inhoudelijker op kan reageren.
Hmm viez hé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vroeger speelden we toch ook graag in de modder als kind zijnde?
Aha. De truuk is voor de dames af en toe een beetje alleen/afzijdig van de groep te zijn. Dan is de drempel voor mannen om een praatje te maken een stuk lager. Een grote groep kwekkende dames is voor mij flink intimiderend en ik wil natuurlijk geen flater slaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.
Zo beter?
Nou vertel maar dan Sedan, hoe krijg ik jou in mijn bed?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:39 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wil je gewoon zelf advies wat het beste werkt. Kan je ook gewoon vragen hoor
Heb je wel meer kans natuurlijk, als de een niet wil misschien de ander welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aha. De truuk is voor de dames af en toe een beetje alleen/afzijdig van de groep te zijn. Dan is de drempel voor mannen om een praatje te maken een stuk lager. Een grote groep kwekkende dames is voor mij flink intimiderend en ik wil natuurlijk geen flater slaan.
Voor de rest lekker lol hebben en flirten.
Ok, dat klinkt al wat genuanceerder jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De vrijgezell(ig)en onder mijn vriendinnen zeggen dat ze graag zouden zien dat er wat meer spanning in hun leven was, zeker op het gebied van dates/versieren/seks. Maar in plaats van dat ze dan zelf eens op iemand afstappen, blijft het bij kijken en giechelen. Aangezien ik zelf ook geen ster ben in versieren, vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kon pakken.
Zo beter?
Kijk dat is nou een mooi voorbeeld van te direct zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou vertel maar dan Sedan, hoe krijg ik jou in mijn bed?
Bah!quote:
Nog steeds.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bah!![]()
Maar leuk vond ik het altijd wel
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt al wat genuanceerder ja
Klinkt een beetje als typisch vrouwengedrag in groepsvorm, waarbij enige vorm van onzekerheid meespeelt. Veiliger om in de groep te blijven en niet uit de toom te springen, dan blakend van zelfvertrouwen op een leuke jongen af te stappen en ondertussen bang zijn om afgewezen te worden...
In groepsverband mannen versieren werkt over het algemeen niet. Gewoon individueel wat oogcontact zoeken en tactvol je vrouwelijke aspecten en vormen in de strijd gooien. Dan is het aan hem of hij hapt.
Neem ze mee naar de meet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.![]()
Vriendinnen op flirtcursus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yw..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.![]()
Vriendinnen op flirtcursus.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
yw..
Zo erg ben ik dus niet, wil mensen alleen goed begrijpen, voordat ik inhoudelijk reageer of anticipeer
Met wie?quote:
Alleen dus niet met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch al een fuckbuddy? Is ie niet beschikbaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.![]()
[..]
Met wie?slechte grap
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen dus niet met jou
Handjes boven de dekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik er geen 2?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een fuckbuddy? Is ie niet beschikbaar?
Uiteraard...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens.
Dan krijg ik het koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al er bovenop?
Uitslapen, die is vrij.quote:
Awwwquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:14 schreef Snuitebolletje het volgende:2 mooie vrouwen in de ochtend
dat is pas lekker wakker worden!
tsk! Ga je nu ook al zeuren als een vrouw? dan hoeft het van mij niet meer hoor.. Take me as a man!quote:
Hehe, een feestje ben ik bijna altijd wel voor in. Heb er nog helemaal niet bij stil gestaan, kan wel eens wat gaan afspreken ja. Leuk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haai MNRga je nog naar een bevrijdings festival om een mooie man te versieren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |