Even wat drinken inschenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik kreeg hem ook al n paar keer, moet ik telkens mn post opnieuw typeniemand daar n oplossing voor?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik kreeg hem ook al n paar keer, moet ik telkens mn post opnieuw typeniemand daar n oplossing voor?
Ctrl+C Ctrl+Vquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
Je post kopieren voordat je hem post.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
had ik ook eens, dan heeft je toetsenbord een virus. ff opschonen en hopla, je kan er weer tegenaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
je bent ook weer aan het werk?quote:
Ik hoefde niets opnieuw te typen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik doen, als ik er over een paar dagen nog aan denk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:20 schreef BereNDD het volgende:
waarom alleen een topic openen als fok! even een minuutje down is, maar niet als hij een paar dagen up is
ik ga toch niet elke post ff opslaan ''voor het geval dat ''quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:20 schreef JJH het volgende:
Had ik ook alweer last van, meerder malen vandaag.![]()
[..]
Ctrl+C Ctrl+V
dan moet ik alsnog mn post opnieuw typen, nadat ik die error ge f5t hebquote:
Je weet het niet, hoef je hem in ieder geval niet meer opnieuw te typen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga toch niet elke post ff opslaan ''voor het geval dat ''
Dan heb je in elk geval wat drinken om van de schrik te bekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet ik alsnog mn post opnieuw typen, nadat ik die error ge f5t heb
eis je 1 euro terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb de hele dag al constant time-outs, ik word er schijtziek van.
Ik weet niet wat voor schijtbrowser jij hebt maar bijna alle browser laten de ingevoerde form data zien als je op "Back" kliktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet ik alsnog mn post opnieuw typen, nadat ik die error ge f5t heb
bij de nieuwste IE dus mooi nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schijtbrowser jij hebt maar bijna alle browser laten de ingevoerde form data zien als je op "Back" klikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |