Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
die database krijgt meer dan 9000 verzoeken per seconde. dat wordt soms even te veel.
IE is inderdaad de enige grote browser die dat niet ondersteundquote:
Welke halfe-tamme-kut mongool gebruikt er dan ook IE?quote:
boer, kennen, vreten, etcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IE is inderdaad de enige grote browser die dat niet ondersteund![]()
Het bespaart je misschien wel een paar honderd KB cache per dag maar ik vind zo'n auto-save feature toch een stuk chiller![]()
Trouwens, why the fuck gebruik je IE
Je weet toch dat IE qua functionaliteit beroerd is als je het vergelijkt met elke andere browser dan ook?quote:
Fok heeft nou niet de beste serversquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:43 schreef Thomass het volgende:
Tjeh gek, een db servert maar. Knap dat die dit volhoudt juist. Geef ze complimenten i.p.v. negatieve niet-opbouwende kritiek
Echt, dan heb je nog nooit google chrome gebruikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, als je één maal ook maar FF opgestart hebt wil je nooit anders meer.
Die hebbend daar ook wel iets meer geld te bestedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fok heeft nou niet de beste servers![]()
Ze kunnen wel wat leren van Tweakers
Als ik een topic met veel plaatjes wil bezoeken, dan start ik tegenwoordig uit voorzorg IE op, omdat FF vastloopt en het er erg moeilijk allemaal mee heeft, met zulke topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, als je één maal ook maar FF opgestart hebt wil je nooit anders meer.
ik heb geen idee wat die getallen betekenen... zet ze eens uit naast die van fok?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fok heeft nou niet de beste servers![]()
Ze kunnen wel wat leren van Tweakers
het breezersletjestopicquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik een topic met veel plaatjes wil bezoeken, dan start ik tegenwoordig uit voorzorg IE op, omdat FF vastloopt en het er erg moeilijk allemaal mee heeft, met zulke topics.
Ehm, pardon, Google bijt niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat die getallen betekenen... zet ze eens uit naast die van fok?
Maar je hebt er zeker een dagtaak aan om de pop-ups, die met een frequentie van 10 keer per seconde komen, weg te klikken zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik een topic met veel plaatjes wil bezoeken, dan start ik tegenwoordig uit voorzorg IE op, omdat FF vastloopt en het er erg moeilijk allemaal mee heeft, met zulke topics.
ik snap niks van de getallen, zoals ik al zeiquote:
nog nooit gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt er zeker een dagtaak aan om de pop-ups, die met een frequentie van 10 keer per seconde komen, weg te klikken zeker?
Daar noem je precies de reden waarom Chrome hier niet vlotjes wil draaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt, dan heb je nog nooit google chrome gebruikt.
Als je een PC hebt met een beetje redelijk RAM geheugen dan is chrome echt de bom
Whehehe, er missen bij mij ook weleens plaatjes enzo aan het eind van de pagina.quote:
Inderdaad maar ik gebruik hyves dan ook eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar vergelijk je FOK!, Tweakers en Hyves met elkaar, dan heeft laatstgenoemde de brakste webservers.
Nee. Ik heb eigenlijk nooit last van pop-ups gehad, dus daarvoor zou ik niet een bepaalde browser voor moeten gebruiken om 't te vermijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt er zeker een dagtaak aan om de pop-ups, die met een frequentie van 10 keer per seconde komen, weg te klikken zeker?
Maar ik zou toch overwegen iets anders te gebruiken dan IE.quote:
Heb ik toevallig ook soms.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eigenlijk nooit last van pop-ups gehad, dus daarvoor zou ik niet een bepaalde browser voor moeten gebruiken om 't te vermijden.
FF moet iets doen aan de mogelijkheden met foto's. Als die foto's dan op een gegeven moment geladen zijn en je gaat scrollen, verneukt de hele layout en verschuiven alle foto's over elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |