geen connecties met postkamer ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Het is 4 vellen dik mooi watermerkerig briefpapier en 1 veer. Plus envelop van hetzelfde spul.
Geen idee.
Juhwel. Zal zo 's vragen.quote:
maar die heeft toch wel in elk geval een brievenweger ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juhwel. Zal zo 's vragen.
Maar da's niet echt een postkamer.
Die brengt 't gewoon weg
Maken ze daar van allerlei elektriken apparaten, maar zelf gene weegschaal in ta house?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juhwel. Zal zo 's vragen.
Maar da's niet echt een postkamer.
Die brengt 't gewoon weg
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maken ze daar van allerlei elektriken apparaten, maar zelf gene weegschaal in ta house?![]()
Ja, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt naar 't machientje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jazo'n speciale in het magazijn. Maar die is voor schroefjes en zo.
Die kan ik zelf ook nog wel bedienen. Erg grappig ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEelooks bored indeed
Ow, en dat werkt dus niet blijkbaarLinken.
Nee nooit geld teveel, maar mensen denken dat het verstandig is om in tijden van crisis markwewting te zien als geldverspilling, terwijl je dan JUIST nmoet marketen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt naar 't machientje.
Heeft de Philips geld te veel? Werd gisteravond dood gegooid met reclame van het leuke assorti dat ze schijnen te hebben
Je moet er wat voor over hebben, als je geen wallen wilt hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Is ie ook wel
Als ie slaapt
Wat ie heel veel doet!
Echt en dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Weeknie. Hope so. Staat wel semi in de planning.
Weeknie. Scary.quote:
Soms?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Scary.
Maar we skypen nu al een dik half jaar kwam ik achter
En hij's nog steeds heel lief en zo. Soms.
Kijk maar naar Wondererquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soms?
Maar als jullie ontmoeten dan is dat heel leuk en zo, maar dan? Hij zit in Mexico, jij hier... toekomst?
Je hebt je vakantiebestemming al vast staan? (er vanuit gaande dat M. groep dan wel over is)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Scary.
Maar we skypen nu al een dik half jaar kwam ik achter
En hij's nog steeds heel lief en zo. Soms.
En jij, zou jij ook kunnen leven op een plek waar je niet elke weet de Witte dame of Effenaar zou kunnen zien ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk maar naar Wonderer
En hij wil uit Mex weg.
Nah ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk maar naar Wonderer
En hij wil uit Mex weg.
Ik ga er vanuit dat ze in Nederland gaan wonen aangezien hij uit Mexico weg wilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij, zou jij ook kunnen leven op een plek waar je niet elke weet de Witte dame of Effenaar zou kunnen zien ?
en dan elke dag Mexicano's eten uit de frituur ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Absoluut niet.
Maar ik was eigenijk wel benieuwd of je daarover nagedacht hebt.
Jij ziet jezelf over een jaar of wat wel samenwonen met het Mexicaantje?
Mexico heeft buiten Nederland nog heel veel ander buitenlandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze in Nederland gaan wonen aangezien hij uit Mexico weg wil
Maar waarom zouden ze ergens in het buitenland gaan wonen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mexico heeft buiten Nederland nog heel veel ander buitenland
Als ik mij niet vergis is het plan van Mexicaan om in Parijs te gaan studeren, en Angl3l werkt toch voor een multinational die daarom wellicht ook een rol kan spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze ergens in het buitenland gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |