quote:
Ik ben zo blij dat ik de andere kant van het beroep heb uitgekozen....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:15 schreef keizerpinguin het volgende:
Goede Nacht......
Pillen rondstrooi
zetpil in anus prop
antibiotica aanhang
kots opruim
diaree billen afveeg
MAW de nachtdienst is er weer!!
hohoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:28 schreef Xiance het volgende:
*jolijt*
Welnu... ZKH Kaiser gaat ook naar de keizerlijke slaapkamers,
wellicht tot morgen!
en dat is mensen ziek zwak en misselijk maken?!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik de andere kant van het beroep heb uitgekozen....
Ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en dat is mensen ziek zwak en misselijk maken?!
het ziekenhuis in helpen?!
nachtzuster bent u er nog?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en dat is mensen ziek zwak en misselijk maken?!
het ziekenhuis in helpen?!
ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
deed je nou zorg in ziekenhuis of bejaardenhuis?
mijn moetie is vandaag ook jarige job achtig!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:29 schreef Stroekie het volgende:
heppie bursdee toe joe. Heppie bursdee toe joe. Heppie bursdee dier Baltar. Heppie bursdee toe joe
dan jullie ook feliquote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mijn moetie is vandaag ook jarige job achtig!!!![]()
*haal slingers en fluitjes te voorschijn doe*
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:29 schreef Stroekie het volgende:
heppie bursdee toe joe. Heppie bursdee toe joe. Heppie bursdee dier Baltar. Heppie bursdee toe joe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Moderne kinderen op mijn MSN:
"Zwaai eens naar de webcam!"
Hup, kind van 1 zwaait vrolijk naar de PC
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Moderne kinderen op mijn MSN:
"Zwaai eens naar de webcam!"
Hup, kind van 1 zwaait vrolijk naar de PC
Ja ze zijn naar Asutralie geemigreerd dus hij ziet natuurlijk opa ook vaak op Skype en zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
Oei, Australiëquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze zijn naar Asutralie geemigreerd dus hij ziet natuurlijk opa ook vaak op Skype en zo.
Dat is ie wel gewend. Mar het zag er zo leuk uit. "Zwaai naar de cam!" hopsa, kind naar de cam hobbelen en zwaaien.
Toast op de goede gezondheid van Baltarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:24 schreef Baltar het volgende:
Wellicht nog een beetje vroeg, maar zet koffie, thee, chocomel, champoepel en gebak klaar voor een ieder
Sydney is leuk, ik was er in november vorig jaar nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, Australië![]()
Daar gaan we in augustus naar toe
En Brisbane is leuk, Cairns ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sydney is leuk geweldig, ik was er in november vorig jaar nog
Gaafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
En Brisbane is leuk, Cairns ook![]()
Deze keer gaan we van Darwin naar Alice Springs met auto. Dan vanuit Alice Springs binnenlandse vlucht naar Brisbane, daar een paar dagen blijven en dan terug. In totaal bijna een maand in Ozzie
Hij mag nog steeds niet terugquote:Gerardo Cabal Urquiza
Vandaag om 4:23
hey lekker diing.
Everything is fine. I am still in Cuernavaca. Lots of friends here and nothing to do.... I wish this all ends soon and I can go away finally.
Maar hij denkt nog steeds aan je, en hij blijft je lekker ding noemen.quote:
Ach hou je mond!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds aan je, en hij blijft je lekker ding noemen.
Dat wil toch wel wat zeggen in tijden van crisis waarin hij eigenlijk veel andere en wellicht belangrijkere zaken aan zijn hoofd heeft
kortom je laat hem niet onberoerd, en volgens mij is dat best wederzijds. Wellicht wel meer dan je toe wil/wenst te geven
www.tntpost.nl geeft toch wel een tarieven overzichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vandaag mijn brief op de post doen, met veer er weer in natuurlijk
Kweet alleen niet hoeveel postzegels er op moeten
Ik heb er zat, maar alleen daarom moet ik naar het opostkantoor, om dat te vragen
EN te laten wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |