ik niet. Iemand hierboven.quote:
Nee joh, dan krijg ik heibel met Xiancequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie wil Mike Hunt zonder mutsje?
Dat is erg onveilig hoor!
ben in cádiz stad geboren in 1979quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
vertel eens wat over jezelf. Ben je in Sevilla geboren? hoe oud? verliefd verloofd getrouwd? Ik kan ook in het Spaans verder, kijken of je een kloon bent![]()
Hoiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben in cádiz stad geboren in 1979met me 5de verhuist naar Sevilla, daar nog 5 jaar gewoond ongeveer, vanaf me 11de in nederland komen te wonen, en nu sinds 4 jaar woon ik weer min of meer in Sevilla
Ik kom uit Zaragoza, toen Amstelveen en toen NY.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben in cádiz stad geboren in 1979met me 5de verhuist naar Sevilla, daar nog 5 jaar gewoond ongeveer, vanaf me 11de in nederland komen te wonen, en nu sinds 4 jaar woon ik weer min of meer in Sevilla
waarom zou dat niet mogen?quote:
ha serieus! zo cool, Lang in NL gewoond? en nu nog steeds nyc?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kom uit Zaragoza, toen Amstelveen en toen NY.
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomadequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ha serieus! zo cool, Lang in NL gewoond? en nu nog steeds nyc?
Ik heb maar heel even in NL gewoondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomade
zeg dan globetrotter, dat klinkt toch veel stoerderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomade
hehe Gitanoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg dan globetrotter, dat klinkt toch veel stoerder
Juist ja en dus blijf ik lekker en post gewoon mijn avontuurtjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno de arrogante zak die zich zo maar laat wegjagen ?![]()
dat zou de wereld op z'n kop zijn
Ik moet hoognodig een tijdje naar Spanje, dit weekend sprak ik met een Spanjaard en maakte veels te veel foutenquote:
schatje haai1 alles goed?quote:
dan moest ik dat maar weer eens snel herstellenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
schatje haai1 alles goed?
Waarom zijn wij gestopt met mailen?
qua taal of je versier tactics :-)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet hoognodig een tijdje naar Spanje, dit weekend sprak ik met een Spanjaard en maakte veels te veel fouten
adiosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
qua taal of je versier tactics :-)
me voy a cena aora laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |