Dat was puur omdat je er voor betaalt hebt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je zei dat je van me hield!!!!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Samzz het volgende:
Verdammt ich Lieb dich, ich Lieb dich nicht.
Verdammt ich brauch dich, ich brauch dich nicht *Ik zing dus zeg maar...*
Ja dat deed ik ook toen je weg wasquote:
Ik heb net ook brood gehad, moet straks trainen en 't warme vret'n is pas over een half uur klaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm ik heb honger, maar totaal geen zin om te kokenHeb brood in huis, maar geen soep, en de winkels zijn allemaal dicht.
Jaja webcammen zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pass me trouwens even je msn, chris, dan heb ik er weer eentje bij van ToF
Uiteraardquote:
Weet ik veel... hoorde ik net.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]wat is dat voor een euh, mooi lied?
Wolverine? Ooooh X-men. Met een vriendin?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel... hoorde ik net.
TralalalaaaaaaaaMorgen naar Wolverine
JA! Die! Die is tofquote:
Neeee, niet met een vriendin.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wolverine? Ooooh X-men. Met een vriendin?
quote:
quote:
Ik zou zeggen, hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik doe t niet met hem, dus nee, geen scharrel![]()
Misschien dat t wat word, maar dat soort dingen weet ik nooit
vooral die toevoeging doet het hem natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Samzz het volgende:
Verdammt ich Lieb dich, ich Lieb dich nicht.
Verdammt ich brauch dich, ich brauch dich nicht *Ik zing dus zeg maar...*
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, anders dacht ik dat je spruiten aan het koken was.
Oke... ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooral die toevoeging doet het hem natuurlijk
Ouwe snoeperdquote:
Wie spelen er?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben voetbal kijken, iedereen fijne avond en tot de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |