Wat doe jij de hele dag, van rond 11 uur tot 2 uur snachts fokken, slapen en weer hetzelfde daarna?quote:

Natuurlijk!! ik ben een verslaafde!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat doe jij de hele dag, van rond 11 uur tot 2 uur snachts fokken, slapen en weer hetzelfde daarna?![]()

Ik heb wel oke geslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa zeker! En u dan?
Ik lig nog steeds in me nest

Denk vanmiddag nog ff fitnessen en moet vanavond nog ff werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee eigenlijk niet. Misschien vanavond dus nog de stad in. Maar wordt lekker rustig vrij dagje. Morgen weer aan de slag dus nu effe genieten van het niks doen
jij dan?

Gemist?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Schindler's List weer gemist hoorIk keek Brokeback Mountain en toen viel ik in slaap. Zonde.

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef Samzz het volgende:
Inderdaad schandalig... ik voel me nu verplicht hem te kopen en alsnog te gaan zien vanavond.
Ik ben officieel in opleiding tot boerin hoor ik net.

Ik werd geattendeerd op het feit dat ik trekker kan rijden en kalfjes aan m'n vingers laat zuigen. Blijkbaar ben je dan boerin in opleidingquote:

quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd geattendeerd op het feit dat ik trekker kan rijden en kalfjes aan m'n vingers laat zuigen. Blijkbaar ben je dan boerin in opleiding
Maakt mij niet uit, ik vind dat wel tofBoerin met Prada

En al een Externe HD besteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |