quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
wat had je ervan willen maken dan?quote:
Ik begin het steeds meer te gelovenquote:
Doe die namen dan eens fatsoenlijk onder elkaar !quote:
Moet je dat in de wiki maar aanpassenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe die namen dan eens fatsoenlijk onder elkaar !
Ik verwacht meer van een "kwaliteits-user" dan dit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je dat in de wiki maar aanpassen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zo me bed is opzoeken,
Cuegirllie slaap lekker![]()
Chris afblijven h'e !!![]()
quote:
Weinig gemist hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeeeetje. Bijna een heel topic gemist
Maar nu ga ik slapen, met mn meisje naast me
En wat is 't geworden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net terug uit ZutphenM'n hond is vorige week overleden en m'n moeder heeft alweer een nieuwe, dus ik moest even het puppietje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |