quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
wat had je ervan willen maken dan?quote:
Ik begin het steeds meer te gelovenquote:
Doe die namen dan eens fatsoenlijk onder elkaar !quote:
Moet je dat in de wiki maar aanpassenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe die namen dan eens fatsoenlijk onder elkaar !
Ik verwacht meer van een "kwaliteits-user" dan dit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je dat in de wiki maar aanpassen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zo me bed is opzoeken,
Cuegirllie slaap lekker![]()
Chris afblijven h'e !!![]()
quote:
Weinig gemist hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeeeetje. Bijna een heel topic gemist
Maar nu ga ik slapen, met mn meisje naast me
En wat is 't geworden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net terug uit ZutphenM'n hond is vorige week overleden en m'n moeder heeft alweer een nieuwe, dus ik moest even het puppietje kijken
Wou net vragen wat je gedaan had vandaagquote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:55 schreef Bob-B het volgende:
Hey lieverdsmaareh Norich, jij bent nieuw, vertel eens!
PM me haar msn ff als je wilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu te msnen met een milf die al meerdere keren seks heeft gehad met het vriendje van haar dochter
Nee, tis MIJN milfquote:
Hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu te msnen met een milf die al meerdere keren seks heeft gehad met het vriendje van haar dochter
Ze vond me ooit via het MIlf-topic op Fokquote:
En wanneer ga jij haar neuken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze vond me ooit via het MIlf-topic op Fok
Ik werk voor een jaar in een ijsfabriek. Volgend jaar weer ga ik weer studeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven? Hoe ben je hier terecht gekomen en wat is je naam?
quote:
Ga je binnenkort me naar de griek, of naar de chineesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]en nog wel even, wil het einde van de film zien. Dat is het mooiste stuk
Dan liever de griek... heb de chinees al op de hoek zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je binnenkort me naar de griek, of naar de chineeslekker dineren
Henrikequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef norich het volgende:
[..]
Ik werk voor een jaar in een ijsfabriek. Volgend jaar weer ga ik weer studeren.
En ik keek een keer in STA en toen zag ik ToF dus toen ben ik daar maar eens gaan kijken.
Oh en m'n naam is Henrike
Daan gaan we binnenkort welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan liever de griek... heb de chinees al op de hoek zitten
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
HenrikeLust je bier? Wat is je favo muziek en wil je met me trouwen?
Wat voor muziek staat er op dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Straks denk ik![]()
de muziek houd me nog wakker
Bier gaat er wel in ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
HenrikeLust je bier? Wat is je favo muziek en wil je met me trouwen?
Vrijdag ben je er van! mevrouw Bquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef norich het volgende:
[..]
Bier gaat er wel in ja.
Plan maar vast een datum
Niet geheel mijn ding, maar dat hoeft niet tussen ons in te staan natuurljkquote:
Dan feliciteer ik je vast bij dezequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Henrike is gewoon leuke naam, ik denk prima dat wij mooie kinderen gaan krijgen
Waar luister jij vooral dan na?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet geheel mijn ding, maar dat hoeft niet tussen ons in te staan natuurljk
Dan valt mijn smaak toch wel onder de pop/rockquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar luister jij vooral dan na?
Ik ben ook een beetje aan t zoeken naar wat muziek op de radio, weinig soeps erop
uhu pop luister ik ook wel aardig veel, hij staat hier meestal vast op 538quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan valt mijn smaak toch wel onder de pop/rock
Owja das wel oke. Op het werk staat ie steevast op radio veronica. Lekkere oude nummersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uhu pop luister ik ook wel aardig veel, hij staat hier meestal vast op 538
Veronica is de bom!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja das wel oke. Op het werk staat ie steevast op radio veronica. Lekkere oude nummers
Jij, ik, open plek in bos, dekentje, wijn + toastjes, maanlichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:25 schreef norich het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn. Wat stel je voor?
quote:
en beter slik je de pil, al dat rubber is niet goed voor de natuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij, ik, open plek in bos, dekentje, wijn + toastjes, maanlicht
Pil is toch niet nodig? Anders krijg je nooit kindertjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en beter slik je de pil, al dat rubber is niet goed voor de natuur
Ik hoef nou nog geen kids.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pil is toch niet nodig? Anders krijg je nooit kindertjes
quote:
over negen maanden pas hequote:
Als je het zelf niet eens kan onthouden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
jij gaat mijn projectje worden, justin, help me morgen herinneren als ik nuchter ben!
Gastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
jij gaat mijn projectje worden, justin, help me morgen herinneren als ik nuchter ben!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je woont aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem je wel mee nar mn bed voor harde sex, Henrike
dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef norich het volgende:
[..]
Je woont aan de andere kant van het land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |