Superquote:
quote:
Waaromquote:
Vergeet niet dat 'ie er ook uit kan zien als een afro en een rare naam heeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je naar de waalkade komt, zie je waarschijnlijk wel iemand met megavet (letterlijk vet) haar, dat is een vriend die dan ook altijd gezellig meegaat
En meestal stoned isquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 'ie er ook uit kan zien als een afro en een rare naam heeft.
Die naam ka nje ook zien als je er rondlooptquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 'ie er ook uit kan zien als een afro en een rare naam heeft.
Ik weet wel wanneer ik mensen van tevoren moet regelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Het is dat je deze geweldige man zo vroeg boekt
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die naam ka nje ook zien als je er rondloopt![]()
Ja beter als erna hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer ik mensen van tevoren moet regelen.
quote:
quote:
Je leert 't nog wel eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer ik mensen van tevoren moet regelen.
Beter alsquote:
Aangezien je naam op de vierdaagsefeesten gemiddeld 50 keer geroepen wordt omdat je iedereen kwijt bent en je veel mensen kent, jaquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die naam ka nje ook zien als je er rondloopt![]()
Ja maar je moet gewoon niet iemand kwijt raken, want op de waalkade... OKE JIJ HEBT GELIJKquote:Op maandag 4 mei 2009 23:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Aangezien je naam op de vierdaagsefeesten gemiddeld 50 keer geroepen wordt omdat je iedereen kwijt bent en je veel mensen kent, ja.
Ik kom niet altijd even snugger over, maar zo dom ben ik ook weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |