quote:
Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb echt weinig alcohol gedronken. In totaal 5 glazen ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt, met alcohol mis je juist dingen
Ja gaan we doen op vierdaagsefeest als we heel ff gaan meetenquote:
Daarom dusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, hmm good question.
Ik ben een vrouw dus ik kan multitasken.. maar ik weet niet of ik dat ga doen..
Ik natuurlijk ook forummen
Ik ookquote:
Ik heb sinds mijn geboorte nog geen 5 glazen gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb echt weinig alcohol gedronken. In totaal 5 glazen ofzo
Je gaat sowieso 'n dag met ons mee. Deal?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Zie nog wel wie zo tof is om mij mee te vragenkeuze keuze
Als je naar de waalkade komt, zie je waarschijnlijk wel iemand met megavet (letterlijk vet) haar, dat is een vriend die dan ook altijd gezellig meegaatquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja gaan we doen op vierdaagsefeest als we heel ff gaan meeten.
Oh daar zit ik wel ruimschoots overheenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn geboorte nog geen 5 glazen gehad
in hardenberg?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt, met alcohol mis je juist dingen
Het is dat je deze geweldige man zo vroeg boektquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Je gaat sowieso 'n dag met ons mee. Deal?
quote:
Is toch geen grote neger die me van achter neemt he?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je naar de waalkade komt, zie je waarschijnlijk wel iemand met megavet (letterlijk vet) haar, dat is een vriend die dan ook altijd gezellig meegaat
Staalconstructie geplaatstquote:
Oh het was ene grapquote:
Op een gemiddelde dag alquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh daar zit ik wel ruimschoots overheen
quote:
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is toch geen grote neger die me van achter neemt he?
Mwua dat was ongeveer mijn gemiddelde hoeveelheid toen ik nog fietstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |