Ik heb geen zin om alles uitgebreid te volgen..quote:
Aah oke.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Bier zit wel goed, naar tieten zul je toch echt zelf opzoek moeten gaan, al lopen er genoeg vrouwen/meisjes rond.
Maar juist dan hoef je toch niet op zoekquote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Bier zit wel goed, naar tieten zul je toch echt zelf opzoek moeten gaan, al lopen er genoeg vrouwen/meisjes rond.
Join the club.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles uitgebreid te volgen..![]()
Ja, was niet echt gezelligquote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Onder andere, maar ook waalkademomentjes
take it hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiighhhh
[..]
Tering die gozer wil ik nog een keer voor z'n kop rammen, wat een klapmongool was dat
Trapperquote:
Kayquote:
Ze gaan ze echt niet even showen als je erom vraagt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar juist dan hoef je toch niet op zoek?
En dan bas en joepquote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, was niet echt gezelligHij heeft overigens wel een lekker breezerzusje
Dat geloof ik ook wel hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze gaan ze echt niet even showen als je erom vraagt.
Je weet maar nooit hoe gek ze zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Bas wie?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En dan bas en joepdat was wel geniaal vaak
Oh ik ken wel een paar leuke meiden die dat doenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoe ist met uquote:
He jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef xalo het volgende:
[..]
viespeuk, ne maar zeggen dat sjoerd het doetquote:
Ik vind het voor mijn doen prima gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef LOVExMUSIC het volgende:
@ Sjoegerd: hoe staat het met je krabbel?
Was dat niet jimmy?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ik ga geen achternamen posten, broer van milou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |