Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef blckbb het volgende:
Doet me denken aan de drummer van de band van Paul McCartney; Abe Laboriel Jr.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
Ik dacht "wat is dat nou toch voor een raar kwastje aan z'n hoed":
[ afbeelding ]
Ff inzoomen en ja hoor het zal niet waar wezen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus! + nieuwe layerquote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef PietPossum het volgende:
Ctrl+u die shit en zet colorize aan, jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Suggestie: een pop-art, met zijn gezicht zoals typisch Che Guevara wordt afgebeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
like that?
Is wilders vast voor, levert weer wat stemmen op!quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
MMM tof, daar moet je een mal van maken en den haag mee vol spuiten !
Het ging eigenlijk hier over,quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
???
das toch wel iets minder
quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Suggestie: een pop-art, met zijn gezicht zoals typisch Che Guevara wordt afgebeeld!Maar die van jou was beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
haha! vet!!, de nieuwe hype.quote:
weet ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk hier over,
[..]
Maar die van jou was beter...
hahah lol,quote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef PietPossum het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
maar mr enait kijkt zo ongeveer zoals ik keek als de lamas op tv waren, dus wel toepasselijk
Nou ik zal je vertellen, dat ik gewoon heel simpel google.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef PietPossum het volgende:
[..]
dat zit er onder die oversized jas..
maar serieus, waar google je in hemelsnaam op?!
moet je je safe search aanzettenquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou ik zal je vertellen, dat ik gewoon heel simpel google.
Maar altijd gore of neare dingen tegen kom.
google maar eens op black gangster!
hahahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Ironhide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |