Vanaf nu is dit het centrale topics om de kevers te verdelgen die de thuispagina van Der Bunker opeten.
Kever 1: Als ik stem op een referendum verdwijnen er 2 munteenheden van mijn Bunkerportemonnee.. echter, ze zijn niet echt weg, er komt er weer 1 terug.. maar het is wel verwarrend en onnodig paniequerend.
Dikke tor 2: Is het gegeven dat je al zeker 3 dagen geen programma-ideeën meer kan inzenden, terwijl die mogelijkheid wel wordt aangeboden (op het ControlPanel) ook een kever, of is dat meer een lieveheersbeestje?
Kameelhalsvlieg 3: Bij mij staat ie al een tijd op min 15, dus ik kan niets bestellen, de prijzen staan niet bij de producten vermeld, en er is geen sprake van een tussenstand zodat het transparant is.
Ik denk dat je die boodschappenlijst als mislukt moet beschouwen (bij een evenbuele Bunker-2 kan je een nieuwe poging wagen), en van de site moet halen.
Er staat trouwens ook nog bij dat je kans maakt op te gekke dagprijzen.
Mochten jullie nog meer kevers of andere insecten vinden, zet de omschrijving van deze kever of ander insect dan in dit onderwerp zodat ik ze aan de openingsbijdrage kan toevoegen. Ook zal ik (of iemand met bewerkrechten op deze tekst) hier bij houden hoe de verdelging van deze kevers vordert.
[ Bericht 5% gewijzigd door Maanvis op 05-05-2009 11:35:16 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een
gedicht over MaanvisHet
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!