abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 22:51:00 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68674127
Vanaf nu is dit het centrale topics om de kevers te verdelgen die de thuispagina van Der Bunker opeten.

Kever 1: Als ik stem op een referendum verdwijnen er 2 munteenheden van mijn Bunkerportemonnee.. echter, ze zijn niet echt weg, er komt er weer 1 terug.. maar het is wel verwarrend en onnodig paniequerend.

Dikke tor 2: Is het gegeven dat je al zeker 3 dagen geen programma-ideeën meer kan inzenden, terwijl die mogelijkheid wel wordt aangeboden (op het ControlPanel) ook een kever, of is dat meer een lieveheersbeestje?

Kameelhalsvlieg 3: Bij mij staat ie al een tijd op min 15, dus ik kan niets bestellen, de prijzen staan niet bij de producten vermeld, en er is geen sprake van een tussenstand zodat het transparant is.
Ik denk dat je die boodschappenlijst als mislukt moet beschouwen (bij een evenbuele Bunker-2 kan je een nieuwe poging wagen), en van de site moet halen.
Er staat trouwens ook nog bij dat je kans maakt op te gekke dagprijzen.

Mochten jullie nog meer kevers of andere insecten vinden, zet de omschrijving van deze kever of ander insect dan in dit onderwerp zodat ik ze aan de openingsbijdrage kan toevoegen. Ook zal ik (of iemand met bewerkrechten op deze tekst) hier bij houden hoe de verdelging van deze kevers vordert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maanvis op 05-05-2009 11:35:16 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 mei 2009 @ 22:58:45 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68674510
een bug is een insect, geen kever.

tevens is het webplek, geen webzijde.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 4 mei 2009 @ 23:00:20 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68674574
kevers zijn toch insecten, of zie ik dat nou verkeerd?
maargoed, andere insecten dan de kever zijn ook welkom!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 23:03:04 #4
128220 Peter6000
pi_68674709
Is het gegeven dat je al zeker 3 dagen geen programma-ideeën meer kan inzenden, terwijl die mogelijkheid wel wordt aangeboden (op het ControlPanel) ook een kever, of is dat meer een lieveheersbeestje?
  maandag 4 mei 2009 @ 23:05:13 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68674817
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Is het gegeven dat je al zeker 3 dagen geen programma-ideeën meer kan inzenden, terwijl die mogelijkheid wel wordt aangeboden (op het ControlPanel) ook een kever, of is dat meer een lieveheersbeestje?
Da's eerder een dikke tor. Staat nu in de OP!
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 10:46:53 #6
128220 Peter6000
pi_68684213
Ik heb uit de COS een kameelhalsvlieg gehaald: de boodschappenlijst.

Bij mij staat ie al een tijd op min 15, dus ik kan niets bestellen, de prijzen staan niet bij de producten vermeld, en er is geen sprake van een tussenstand zodat het transparant is.
Ik denk dat je die boodschappenlijst als mislukt moet beschouwen (bij een evenbuele Bunker-2 kan je een nieuwe poging wagen), en van de site moet halen.
Er staat trouwens ook nog bij dat je kans maakt op te gekke dagprijzen.

Dit neigt wel meer naar inhoudelijke kritiek ipv bug-kritiek, maar kameelhalsvliegen mogen dat.

edit: N.a.v. de opmerkingen in de COS staat het weer op ¤15, maar ik doe er niets meer mee verder.
Het kan best zijn dat er vanavond boodschappen worden bezorgd, die gebaseerd zijn op de voorkeur van de kijker, maar ik heb daar geen boodschap aan. Een wel/ geen drank Poll heeft wat mij betreft hetzelfde effect, en daarbij kan je een tussenstand zien, nadat je gestemd hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Peter6000 op 05-05-2009 11:04:04 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:43:56 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68686472
De kameelhalsvlieg is toegevoegd aan de OP!
Een gedicht over Maanvis
pi_68690760
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
een bug is een insect, geen kever.

tevens is het webplek, geen webzijde.
Lesje in Engels kan nooit kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')