een puntzak, met je handen onder de mayo om de laatste frietjes uit de bodem te halenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat nou zo stom is? Ik heb opeens trek in een zak marktpatat
Dat jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
een puntzak, met je handen onder de mayo om de laatste frietjes uit de bodem te halen
Ik ook. Maar ik heb geen lijst voor vandaag behalve vanavond naar de bioscoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb punt 1 van mijn lijst waargemaakt. Oh...het stond niet eens op de lijst.
Nou ja, ik ben in ieder geval weer schoon en fris.
F*ck, heb jij hetzelfde lijstje als ik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Soempie het volgende:
Het stond wel op de lijst. Nu de prullenbak legen.
Eng toch?quote:
Met head and shoulders?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, mijn tanden heb ik wel netjes gepoetst, tijdens het douchen.
Ik vind dat ook wel iets voor wyccie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, ik heb een hele coole reisbestemming gevonden op TV: San Juan Chamula in Mexico
Daar staat een kerk en in de kerk ligt allemaal stro, kaarsen en colaflesjes. Men gelooft namelijk dat je door hard boeren de bozen geesten verjaagd
[ afbeelding ]
Marges op 0 zetten en met ee papiersnijder de rest afsnijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Weet iemand of je een pdf full color zonder witte randen kunt printen(Ik ga sowieso naar een repro trouwens, ga het niet thuis printen)
Dat is geen reisbestemming maar een bedevaartsoord voor jou en MaJo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, ik heb een hele coole reisbestemming gevonden op TV: San Juan Chamula in Mexico
Daar staat een kerk en in de kerk ligt allemaal stro, kaarsen en colaflesjes. Men gelooft namelijk dat je door hard boeren de bozen geesten verjaagd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Dan wil ik ook een foto van de binnenkant zien
Uhuhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is geen reisbestemming maar een bedevaartsoord voor jou en MaJo!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Marges op 0 zetten en met ee papiersnijder de rest afsnijden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
Slaapt iedereen al? MaJo? IARL? Jullie horen nog wakker te zijn.
quote:
quote:
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef wyccie het volgende:
Etcie, kun jij even voor me keihard gaan vloeken op mijn pc. Daar ben jij zo goed in.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:Dus ik heb ook een reputatie
Gallige hoerige klote tyfus tering stront pc! WERK!
Zoiets?
Ik spreek geen Binair.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Graag gedaan
Ik praat trouwens tegen de mijne, geen idee of dat bij jou helpt![]()
Jij hebt een tattoo, dan mag hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef wyccie het volgende:
Mijn winterjas maar aangedaan.
Ik vind dat ik te veel vloek voor zo'n net meisje als ik.
Ik nietquote:
Zeker als het nog functioneel is ook.quote:
Laatste aflevering al gezien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HIMYM![]()
![]()
En vooral de discussie over hoe we de AKQSC in het nieuws/op tv kunnen krijgen
600. Nee, maar ik zat te denken aan Boeren in de kerk, als hedendaagse variant op vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit nog halverwege seizoen 2... totaal gebrek aan tijd
Iemand al een idee voor een epic-topic-titel voor #500?
Dan ga je nog heerlijke afleveringen zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit nog halverwege seizoen 2... totaal gebrek aan tijd
Iemand al een idee voor een epic-topic-titel voor #500?
Dan is het maar goed dat je me niet hoort hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |