Doei doei. Timmyquote:
Kwaliteitje he? Gemaakt van echt geitenhaarquote:
Zo, ik weet één huisarts waar ik me nooit aan ga meldenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ben aan het spijbelen!
Nou ja, zo maar eerst even douchen, de prullenbak legen. Een reader kopen.quote:
Oh ja? Ik word geen huisarts.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik weet één huisarts waar ik me nooit aan ga melden
Moet je eerst leren hoe een kettingzaag werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, zo maar eerst even douchen, de prullenbak legen. Een reader kopen.![]()
En dan toch wat huiswerk maken.
Ik was al eerder op, maar ik had gewoon geen zin om weg te gaan.![]()
[..]
Oh ja? Ik word geen huisarts.![]()
Ik word eerder zo'n maffe chirurg met een kettingzaag in de hand.
Is de ru gewoon open dan? Volgens mij heb ik nog vakantie.quote:
Probeer 'm nou eerst maar eens op te tillenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef wyccie het volgende:
Dat kan nooit zo moeilijk zijn.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef Soempie het volgende:
Is de ru gewoon open dan? Volgens mij heb ik nog vakantie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer 'm nou eerst maar eens op te tillen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer 'm nou eerst maar eens op te tillen
Heb ik een beeld van je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij een verkeerd beeld van me hebt.
Hm, de faculteit sociale wetenschappen heeft wel vrij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
De medische faculteit heeft in ieder geval geen vrij. Mijn responsiecollege is een kwartier bezig.
Nou, dat valt mee. Ik heb hier echt al zo veel dingen verteld die gewoon niet zijn opgepikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik een beeld van je?
Schier onmogelijk met al dat mysterieuze gedoe
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:04 schreef Soempie het volgende:
Hm, de faculteit sociale wetenschappen heeft wel vrij.![]()
Typisch.
Ik heb ook geen herfstvakantie gehad. Wel kerstvakantie en dus nu vrij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef wyccie het volgende:
![]()
Wel leuk toch, kun je nog in de regen bij de bevrijdingsfestivals gaan kijken.
Wel flauw hoor, wij hebben ook al geen herfstvakantie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat valt mee. Ik heb hier echt al zo veel dingen verteld die gewoon niet zijn opgepikt.
Of niemand laat doorschemeren dat ze iets opgepikt hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat valt mee. Ik heb hier echt al zo veel dingen verteld die gewoon niet zijn opgepikt.
Ik kan me de gespierde armendiscussie nog herinnerenquote:Ik ben best sterk.![]()
Er is maar één vraag mogelijk: welke smaak?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog aan het brunchen met een zak chips. Heel studenterig.
Naturel. Kartelchips van de Coop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Er is maar één vraag mogelijk: welke smaak?
Dus je woont in de buurt van een Coop.quote:
Haha, je leert snel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Soempie het volgende:
Dus je woont in de buurt van een Coop.![]()
* aantekening maakt
I'll have a list for you by the end of the dayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef wyccie het volgende:
Als jullie een lijstje opstellen met wat ik hier allemaal vertel dan kunnen jullie me zo opsporen. Mocht je daar behoefte aan hebben.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, misschien was het dan wel Etcie. Zeker weten doe ik het niet. Jullie lijken ook te veel op elkaar.
Aubergines? Als haarkleur?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, jullie LARP-personages.
Ik was niet serieus.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
En we kunnen natuurlijk altijd nog een joker inzetten, de verdubbelaar en van koffer verwisselen. Als ze dan zegt dat dit 2voor12 is roepen we hard "NO DEAL!"
Het gaat van kwaad naar ergerquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwaliteitje he? Gemaakt van echt geitenhaar
Ik wist waar je woontquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef wyccie het volgende:
Als jullie een lijstje opstellen met wat ik hier allemaal vertel dan kunnen jullie me zo opsporen. Mocht je daar behoefte aan hebben.
Misschien had hij beter een ander liedje kunnen uitkiezenquote:
Heb je de envelop ook nog? Misschien staat er nog wat nuttigs op de stempelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog een briefje van wyccie, dus handschriftanalyse is ook een optie.
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de envelop ook nog? Misschien staat er nog wat nuttigs op de stempel
DNA analyse op het speeksel kan ook nog. Dan kunnen we een kloon maken en zie wie het isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog een briefje van wyccie, dus handschriftanalyse is ook een optie.
Dan weet je alleen waar dat ding is gesorteerd. Waarschijnlijk Zwolle?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je de envelop ook nog? Misschien staat er nog wat nuttigs op de stempel
Ik denk niet dat ze heeft gekwijlt op het briefje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DNA analyse op het speeksel kan ook nog. Dan kunnen we een kloon maken en zie wie het is
Ja, maar de evenloppe zelf moet ook dichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weet je alleen waar dat ding is gesorteerd. Waarschijnlijk Zwolle?
En het was geen likpostzegel, maar een pakketzegel.
Huidcellen. Kom op zeg, beetje CSI ertegenaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heeft gekwijlt op het briefje.
Bedankt voor je vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef Soempie het volgende:
Ik denk niet dat ze heeft gekwijlt op het briefje.
Ze had geen envelop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar de evenloppe zelf moet ook dicht
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen.![]()
Hoe vond je die jelly trouwens? Ik laat die kutzeepjes en jellies altijd minstens drie keer vallen. En als ik dan ga bukken, moet ik altijd zo lachen.
Je denkt ook aan alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze had geen envelop.
En ik gebruik altijd enveloppen met een zelfklevende rand.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fucksocks, de site van de Nijmeegse faculteit voor medische wetenschappen stelt moeilijke vragen wanneer ik rooster en groepsindeling wil opvragen
Omdat ik vermoedde dat je niet blij zou zijn als ik het opzocht en dan verdwijnt zoiets in m'n korte termijngeheugenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Soempie het volgende:
Heb je expres gedaan zeker. Als ik met Wiebel douche dat ik af en toe moet bukken.![]()
![]()
![]()
Die is slecht.
Heb je het nu over mijn woonplaats? Dat is gewoon Nijmegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik vermoedde dat je niet blij zou zijn als ik het opzocht en dan verdwijnt zoiets in m'n korte termijngeheugen
Ik ga uit van praktisch oogpunt, niet van paranoiaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze had geen envelop.
En ik gebruik altijd enveloppen met een zelfklevende rand.
Nee maar wel een puzzel. Met postcode. En huisnummer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn woonplaats? Dat is gewoon Nijmegen.
De straat kun je niet weten, want ik heb jou toch geen Sint-cadeautje gestuurd?
Oh ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Nee maar wel een puzzel. Met postcode. En huisnummer.
Voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga uit van praktisch oogpunt, niet van paranoia
Clowns.quote:
Die was voorspelbaar zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen fan van papercuts en bebloede tongen. En dta plaksel is ook vies.
[..]
Clowns.
Nou, laat ik dan maar een uitzondering voor jou maken? Ik ben ook voor jou niet bang.quote:
Nah, we vieren moederdag een week later. Zaterdag sjouw ik me suf hier in Drachten dus ik zou op zondag heen en weer moeten en dat is niet handig. Een week later zou ik er toch zijn, dus we vieren het danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet ook nog douchen
Maar ik heb geen zin en verveel me eigenlijk stieklijk. Het is bevrijdingsdag maar er is geen hol te doen.
Hebben jullie al een cadeautje uitgezocht voor moederdag? Dat is zondag a.s.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja!
Jij mag weten waar mijn huis woont. Ik ben niet bang voor jou.
Mijn mama isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie al een cadeautje uitgezocht voor moederdag? Dat is zondag a.s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |