quote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef xalo het volgende:
Noem eens een origineel cadeau om met 'n stel mensen te geven? Ik heb geen inspiratie en 'n vriendin geeft morgen voor 't eerst sinds 3 jaar weer 'n feest.
Haha wou zeggen, ik vind het tofquote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje eng hoeveel overeenkomst er is bij ons, maar het is tof
quote:
Heeft ze al voor d'r 16de verjaardag gehad.quote:
Yup, en k had alleen die foto met dat pak drinken in je muilquote:
Was het een grap of was het echt bedoeldquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]Ik heb een keer met een stel vrienden een Ikea-kast gegeven aan iemand. Hij snapte de grap wel
Oh zo'n overlevingspakketquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Heeft ze al voor d'r 16de verjaardag gehad.! Samen met véeeel drank, condooms een pakje sigaretten en nog meer onzin.
Wat begrijp jij niet aan 't woord origineel?quote:
Hij was vast een rommelkontquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Was het een grap of was het echt bedoeld.
Allebeiquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Was het een grap of was het echt bedoeld.
Whehehehehequote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yup, en k had alleen die foto met dat pak drinken in je muil
geef dan kwak cadeau (speciaalbier).quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 't woord origineel?
Zo'n "we kopen alles wat belachelijk is en waar ze zich kapot voor zal schamen als d'r ouders het zien"-pakket.quote:
Issie half gayquote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
AllebeiMaar hij vond het niet erg gelukkig
Ik denk:quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 't woord origineel?
quote:"Bier"
Shuffle kan soms leuke dingen doen ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Van Bon Jovi naar Marilyn Manson... Wat een switch![]()
Niet half.quote:
Ik weet ook niet wat dat isquote:
Omdatk zei dat jij me door m'n nietkunnensmsendipje hielpquote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehehehehe.. Hoe de neuk komt ze benieuwd naar mij?
Welke shuffle, gewoon zelf MM kiezenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Shuffle kan soms leuke dingen doen ja.
Oh, duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |