Ik heb liever ook iets anders op een mijn eikel dan een teek.quote:
Ok, ik vat um!quote:
Owjee, hoe krijg je dat voor elkaar ? En waarom wenste je dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
@djayzz: gisteren wenste ik dat ik mijn intelligentie even kwijt kon zijn, dat is nu gebeurd volgens mij. Ben heel mijn helder denkvermogen kwijt
quote:
Heel mei zit ik al vol in de weekenden. Dus op z'n vroegst juniquote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, ik vat um!
Wanneer gaan we weer touren? zbbrox, Ludo, jij en ik
I have that effect on people.quote:
Ok, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
@djayzz: gisteren wenste ik dat ik mijn intelligentie even kwijt kon zijn, dat is nu gebeurd volgens mij. Ben heel mijn helder denkvermogen kwijt
Dat doe ik zelfs niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
me neither.. seks is vies!ik vrij alleen maar
Dan is het ook pas lekker weerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel mei zit ik al vol in de weekenden. Dus op z'n vroegst juni
En daar is zequote:
Ohjah, als je het woord teder erbij plaatst is het gelijk ook weer stom! gedver...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs niet..
Dat is mij veels te teder!
Jij wil alleen ruige SM sex?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs niet..
Dat is mij veels te teder!
Afsluiten ervoor. Omdat het soms makkelijker is om niet alles te wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, hoe krijg je dat voor elkaar ? En waarom wenste je dat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |