Ik heb liever ook iets anders op een mijn eikel dan een teek.quote:
Ok, ik vat um!quote:
Owjee, hoe krijg je dat voor elkaar ? En waarom wenste je dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
@djayzz: gisteren wenste ik dat ik mijn intelligentie even kwijt kon zijn, dat is nu gebeurd volgens mij. Ben heel mijn helder denkvermogen kwijt
quote:
Heel mei zit ik al vol in de weekenden. Dus op z'n vroegst juniquote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, ik vat um!
Wanneer gaan we weer touren? zbbrox, Ludo, jij en ik
I have that effect on people.quote:
Ok, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
@djayzz: gisteren wenste ik dat ik mijn intelligentie even kwijt kon zijn, dat is nu gebeurd volgens mij. Ben heel mijn helder denkvermogen kwijt
Dat doe ik zelfs niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
me neither.. seks is vies!ik vrij alleen maar
Dan is het ook pas lekker weerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Heel mei zit ik al vol in de weekenden. Dus op z'n vroegst juni
En daar is zequote:
Ohjah, als je het woord teder erbij plaatst is het gelijk ook weer stom! gedver...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs niet..
Dat is mij veels te teder!
Jij wil alleen ruige SM sex?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs niet..
Dat is mij veels te teder!
Afsluiten ervoor. Omdat het soms makkelijker is om niet alles te wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, hoe krijg je dat voor elkaar ? En waarom wenste je dat?![]()
Hey!quote:
quote:
quote:
Smerig is het he!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, als je het woord teder erbij plaatst is het gelijk ook weer stom! gedver...
Dan maar niets..Leanne, ik sluit me bij je aan! Ook mijn dildo's gaan de deur uit!
Nee, het is niet wat jij denkt. Tenminste, ik vermoed dat je duidt op helder denkvermogen nav hormonen.quote:
Ik was toch de queen?quote:
Ogen dicht!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
Ik dacht aan helder denkvermogen icm verliefdheid, niet sex, maar adt is wel een beetje aan elkaar gerelateerd hequote:Op maandag 4 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat jij denkt. Tenminste, ik vermoed dat je duidt op helder denkvermogen nav hormonen.
Is goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
I have that effect on people.
Paas mij eens wat limo dan.
hee! Das vlakbij mijquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ogen dicht!
* zbbrox tilt mnr op naar de auto en gaat een stukje rijden door niemandsland
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ogen dicht!
* zbbrox tilt mnr op naar de auto en gaat een stukje rijden door niemandsland
Hehe, eigenlijk wel jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht aan helder denkvermogen icm verliefdheid, niet sex, maar adt is wel een beetje aan elkaar gerelateerd he![]()
Mee eens is. Alhoewel ik nog nooit sex heb gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg!
Sex is gewoon hardstikke leuk en lekker enzo, niet zo negatief doen!
Ligt er aan waarover.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je kan mij hier zien liegendat is wel onwijs tof toch?!
Ja reizen!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OP REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS en een crystal skull.
Tja, de meeste hier hebben denk ik te weinig seks om dat positieve in stand te houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg!
Sex is gewoon hardstikke leuk en lekker enzo, niet zo negatief doen!
Was dat zo?quote:
Stuur maar op. Voor m'n slachtoffers. Wel ff wassen hé..quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook mijn dildo's gaan de deur uit!
Je bent weer bezig je verlanglijstje uit te breiden?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OP REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS en een crystal skull.
Ik wil ook.quote:
Je neemt ze ook mee de 9e?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Stuur maar op. Voor m'n slachtoffers. Wel ff wassen hé..
hooiquote:
*kijkt naar leeg glas*quote:
Civ!quote:
Niet specifiekquote:
Heb je die nog niet genoeg dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Negatief omgaan met zoiets leuks en lekkers is ook zonde. Bovendien, heb jij geen wilde fantasie?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, de meeste hier hebben denk ik te weinig seks om dat positieve in stand te houden
Mezelf incluis
Je zou ook hartstikke gek zijn!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat ik nooit meer ga seksen enzo!Dat is zooooo een grote leugen!
boefje dat ik ben!
Sorry ik dronk net het laatste beetje op.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*kijkt naar leeg glas*
.. dude, where's my car Ranja?
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Negatief omgaan met zoiets leuks en lekkers is ook zonde. Bovendien, heb jij geen wilde fantasie?
Par-Don?quote:
niet single zijn heeft ook zo zn voordelenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, de meeste hier hebben denk ik te weinig seks om dat positieve in stand te houden
Mezelf incluis
Ik wil die dingen helemaal niet weten!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Negatief omgaan met zoiets leuks en lekkers is ook zonde. Bovendien, heb jij geen wilde fantasie?
Vertelquote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook waar natuurlijk.
*wilde fantasie heeft![]()
kee wil ik wel zien dan... neuken?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je kan mij hier zien liegendat is wel onwijs tof toch?!
Ik roep dan altijd dat het nooit bewezen is!!!quote:
beschrijf.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook waar natuurlijk.
*wilde fantasie heeft![]()
neequote:
Be patient young padawan. Your times will cum!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens is. Alhoewel ik nog nooit sex heb gehad.
Ruik ik daar een uh bitchfight?quote:
Hij heeft het over liegen, niet liggenquote:
Wakker was ik welquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
hooi![]()
Jaa ik verveel me ook, teminste ik weet niet wat ik momenteel ff heb
9 mei zullen jullie het allemaal wetenquote:
just relax take it slow and let the good times rollquote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mezelf incluis
Juist, totdat ze realiteit worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
9 mei zullen jullie het allemaal weten![]()
Ik bedoel, fantasien zijn er toch om over te fantaseren
antwoord waar ik op hooptequote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee!
okee, voor zo ver het liegen... Waar and when?!Heb wel trek in dropjes
Snifquote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
just relax take it slow and let the good times roll
Surequote:
Yes my time wel cum.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Be patient young padawan. Your times will cum!
QueeN schat. Niet QueeR. Dat ben jij.quote:
Nou, nou, nou jij moet snel naar Spanje hoor ik al wel.quote:
zo te lezen kom jij niets te kort?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
just relax take it slow and let the good times roll
Jaa geen ideequote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef Dropjuh het volgende:
[..]verveel je je nou of niet?
wat kan het anders zijn?
Neuken?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens is. Alhoewel ik nog nooit sex heb gehad.
jaja, lul je er maar uitquote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
9 mei zullen jullie het allemaal weten![]()
Ik bedoel, fantasien zijn er toch om over te fantaseren
quote:
Tis toch zo..quote:
Dan heb je ruimte voor nieuwequote:
voor de vodka martini.. shaken not stirredquote:
Volgens mij ben je snuit en brox al aardig aan het omturnen anders.quote:
dan kun je er alsnog over fantaseren, mijn beste fantasieën gan over dingen die ik gedaan hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |