abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:43:41 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72038514
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter tinny!
En sterkte met de hele situatie... het is niet niks zeg...
pi_72038519
Gefeliciteerd!! met Isa!
En tis allemaal behoorlijk heftig geweest zo te lezen! Sterkte daarmee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72038677
Gefeliciteerd met jullie dochter

tjee, nou...het was een gedoe maar het einde is er dan en hopenlijk knappen ze beiden snel op!
pi_72038690
gefeliciteerd Tinny!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:11:33 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72039373
Heftig tinny, maar desondanks toch gefeliciteerd met Isa
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72042312
mhhh het wordt er niet beter op...

er zit een plekje wat ze niet kunnen identificeren op haar longen... ze zijn preventief met AB begonnen.
Glucose gehalte wil maar niet omhoog...ademhaling blijft alleen goed werken als ze 100% zuurstof geven

Als de situatie binnen 12 uur niet verbeterd moet ze worden verplaatst naar een kinderziekenhuis

godver de godver
pi_72042333
Gefeliciteerd met Isa
Klinkt heftig! Hoop dat ze snel opknapt en mee naar huis mag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:37:27 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72042479
Wat rot, tinny... Enig idee waarom het niet zo goed gaat?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72042538
Ow, mijn post lijkt wat misplaatst, maar ik had je laatste post nog niet gezien, tinny.

Wat naar dat het niet zo goed gaat. Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72048219
Allereerst gefeliciteerd met Isa, mooie naam!!
Wat een ontzettende rotsituatie alleen die het prille geluk overschaduwd. Ik hoop dat ze binnen de 12 uur opknapt en jullie gewoon volop kunnen gaan genieten.
pi_72067668
tinny van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isa!
Gelukkig kunnen jullie het hoofdstuk 'zwangerschap' nu sluiten, maar wát een nasleep. Jullie krijgen het met z'n allen flink te verduren op deze manier en dat wens je niemand toe. Ik wens Isa heel veel en snelle beterschap toe en de rest van het gezin veel sterkte om door deze periode heen te komen. Hoe is het inmiddels met je vrouw?
pi_72074862
Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Isa.

Ik wens jullie heel veel sterkte met alles en heel veel beterschap met moeder en dochter.
pi_72086831
Hoe gaat t nu met Isa? Of heb je ergens anders al een udate gegeven?
pi_72087284
update
Mijn vrouw mag morgen naar huis of ze mag nog blijven omdat Isa daar ook nog moet blijven..
maar ze kiest ervoor om naar huis te gaan want ze mist die andere kleine te veel..

met Isa gata het langzamerhand beter... ze leeft nog op glucose en gaan vandaag beginnen met flesjes met melk t egeven (3 cc)
pi_72087307
en het vlekje op een van dr longetjes, weten jullie daar al iets meer over?
Begrijpelijk dat je vrouw naar huis wilt
pi_72090777
Ach wat naar allemaal, ik lees het hele verhaal nu. Eerst zo'n zwangerschap en nu dit...

Ontzettend veel sterkte en geduld en kracht toegewenst voor jullie gezinnetje!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:42:16 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72185733
tinny, hoe is het nu met jullie? Is er nog nieuws?
pi_72251824
oh ja sorry door alle hektiek vergeten.. dit kwam er nl ook nog even tussendoor.
Het hele spul is sinds donderdag (27 aug) weer thuis...
Das wel even wennen nu met 2 van die freules thuis..

Gisteren terug geweest om te wegen en helaas was Isa nog wat afgevallen (weegt nu 2280 geb gewicht op 20-8-2009 was 2495) en dat was niet de bedoeling.. ze moest nu toch echt weer zijn aangekomen...
Moeten nu fantomalt bij voeding doen en als ze maandag weer is afgevallen wordt ze (weer)opgenomen in zh...

Maar men wat is dat druk zeg met een 2 wkn oude baby en dan nog een "baby" van 15 maanden...
Heel je leven was al ingericht op die oudste maar nu draait het echt alleen nog maar om die 2...
pi_72251852
Overigens is het met de moeder wel allemaal ok...er is echt een lodenlast van haar afgevallen...
geen bloedingen meer, die dikek buik weg... ze kan weer alles...
das ook voor mij wel even wennen want ik wa sgewend dat ik thuis alles moest doen (wassen drogen strijken, dweilen, stofzuigen, kleine in bad/bed etc etc) en dat hoeft nu niet meer
pi_89434426
Hierbij wil ik eventjes mijn verhaal kwijt over mijn situatie op dit moment en wie weet herkent iemand hier iets in. Hoor graag je ervaringen hiermee en hopelijk goede afloop.

Ik ben op dit moment namelijk bijna 18 weken zwanger en heb al een paar weken bloedingen. VK is op de hoogte en ik heb ook al extra echo gehad. Mogelijkheid voor het bloedverlies kan zijn dat de placenta een heel klein stukje voor de baarmoedermond ligt. Met het kleintje gaat vooralsnog alles goed. Afgelopen maandag nog het hartslagje gehoord. Maar wel heeft VK me even benadrukt wat het gevaar is van de continue bloedingen. Ik moet dus per direct rustig aan doen. Stoppen met werken voorlopig en hopelijk stopt 't bloeden dan binnenkort iig. Wel maak ik me nu erg druk om 't kleintje, want stel dat het echt fout gaat, dan is het nog veel te klein.

Hopelijk herkent iemand iets in mijn verhaal, en hopelijk had dit verhaal dan ook nog een goede afloop.

Liefs
pi_89435431
Er is een topic hierover geweest. Geen idee meer wat er precies instaat, maar misschien heb je er wat aan Het Placenta Previa Topic

Lijkt me iig wel erg vervelend als je je zo'n zorgen moet maken de hele tijd!
pi_89436275
Wat een zorgen, Kaatje. Mijn placenta lag ook aan de voorkant en sloot m'n baarmoedermond zelfs volledig af, maar is gedurende de zwangerschap steeds verder naar boven komen te liggen. Uiteindelijk lag ie ver genoeg naar boven (en aan de voorkant) om gewoon te kunnen bevallen. Ik had dus geen bloedingen. Heeft je vk jou ook verteld dat de kans groot is dat je placenta naar boven schuift?
pi_89438670
M'n verloskundige heeft idd vertelt dat de kans heel groot is dat de placenta nog naar boven schuift. Daar gaat ze zelfs al vanuit, omdat het maar zo'n klein stukje is dat hij ervoor ligt. Maar wat het zo 'eng' maakt zijn die bloedingen gaf zij aan. Ik deed hier zelf eigenlijk heel nuchter over. Werkte ook gewoon nog enzo. Maar toen ze hoorde dat het inmiddels al bijna 3 weken duurde, heeft ze me echt even op pauze gezet. Kijken of dit de cirkel doorbreekt. Want: placenta ligt op een wat rottig plekje, dus komt daar wat druk op te staan, dan knapt er waarschijnlijk een vaatje. Het bloed in m'n buik zorgt ervoor dat m'n buik reageert, want bloed moet eruit (denk maar aan een menstruatie), dus buikpijn. M'n lichaam schijnt (alle) energie nu even nodig te hebben om steeds nieuwe vaatjes aan te maken, maar ik ben veel te druk met andere dingen (m'n andere 2 kids, m'n werk, dingen in huis). Oftewel, spanning.... en dit kan er weer toe lijden dat... idd er een vaatje knapt.
Maar wat nu iig niet moet gebeuren is dat er een te groot vat gaat knappen. Dus... rust. En ik word in de gaten gehouden door m'n VK. Moeilijk hoor, rust!
pi_89438802
Bij mij ligt de placenta ook een heel klein stukje voor mijn baarmoedermond, maar ik heb geen bloedingen. De echoscopiste die de 20weken echo deed, verwachtte ook dat de placenta met het groeien van de buik naar boven zal schuiven. Ook kon het verder geen kwaad voor het kindje of voor mij, werd me verzekerd.

Je hebt dus niet heel veel aan mijn verhaal, maar ik duim voor je dat het bloeden in ieder geval snel stopt.
pi_89463174
Kaatje, Ik heb het bij twee zwangerschappen gehad.

Het Placenta Previa Topic hier staat een stukje over mijn eerste. Ik heb toen acht weken in het ziekenhuis doorgebracht want ik had vreselijk veel bloedingen en verloor zeer grote stolsels. De placenta lag er toen maar een stukje voor. Uiteindelijk ben ik vaginaal bevallen maar het was natuurlijk geen leuke zwangerschap zo.

Bij mijn derde kind had ik het weer. Deze keer lag de placenta er helemaal voor en hij is er ook voor blijven liggen tot op het einde dus werd het een keizersnede.
Ik had deze keer wel af en toe een bloedinkje maar vele malen minder dan de eerste keer, godzijdank.

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 03-12-2010 07:30:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')