Ik heb het over de layout.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Mensen die hun bank uitkiezen obv de kleur van de pas
Dus je bent een NSB'er.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oranje is zo nationalistisch en dat roept bij mij nix goeds op.
Btw, de rabo pas is goudkleurig (bij mij)quote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb het over de layout.
Oranje is zo nationalistisch en dat roept bij mij nix goeds op.
blauw is nou eenmaal een rustige betrouwbare kleur.
Ben nu die ing buddy aan het vertellen wat ik van ING vind![]()
![]()
De poes van je vriendin?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef ouderejongere het volgende:
Je kon bij Postbank je eigen pas ontwerpen, dat kan ook nog bij ING, ik wil mijn poes op mijn pas hebben
Ik heb ook een foto op mijn creditcard. Altijd reactie als ik ermee betaalquote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef ouderejongere het volgende:
Je kon bij Postbank je eigen pas ontwerpen, dat kan ook nog bij ING, ik wil mijn poes op mijn pas hebben
Foto van je 3de been?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto op mijn creditcard. Altijd reactie als ik ermee betaal
Je oma?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto op mijn creditcard. Altijd reactie als ik ermee betaal
hallo lief moslimmeisjequote:
Ja... dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit topic las, what the fuck boeid die kleur nou, als ik maar kan betalen met dat ding !! en wat is er nou weer slecht aan de ING.,. sjonge jonge nederlanders moeten ook altijd wel wat te zeiken hebben he, net of die andere kut banken wel goed zijn zoals de rabobank...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Mensen die hun bank uitkiezen obv de kleur van de pas
Met postbank had ik een stuk minder gezeik.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Thice het volgende:
[..]
Ja... dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit topic las, what the fuck boeid die kleur nou, als ik maar kan betalen met dat ding !! en wat is er nou weer slecht aan de ING.,. sjonge jonge nederlanders moeten ook altijd wel wat te zeiken hebben he, net of die andere kut banken wel goed zijn zoals de rabobank...
Mijn custom pimped "mijn postbank pas" is lekker nog niet vervangenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds postbank ING is geworden is alles kut. Onderhoud overdag en een lelijke felle oranje kutpas(als ik oranje had gewild had ik wel bij de rabobank gegaan)
En nu is die stomme kutbuddy weer sprakeloos.
Is het nou zo moeilijk om zoiets te regelen.
Klacht: ING pauperbank. Ik hoop dat ze omvallen
http://www.ad.nl/economie(...)t_bij_ING_beter.htmlquote:Internetbankieren gaat bij ING beter
Door ELLEN DEN HOLLANDER
ALPHEN AAN DEN RIJN - Klanten die bij de Postbank last hadden van problemen met internetbankieren, zijn na de fusie met ING beter af. De ING-site en mijning.nl zijn uitstekend bereikbaar.
De internetsite van de Postbank was slecht bereikbaar. FOTO ANP/LEX VAN LIESHOUT
Dat blijkt uit een onderzoek van www.Uptrends.com naar zestien banken in opdracht van AD. Mijning.nl was tijdens de meting gedurende een hele maand 130 minuten onbereikbaar. In augustus 2007 was mijnpostbank.nl 864 minuten onbereikbaar in een meetperiode van een maand.
,,Wij herkennen het beeld dat Uptrends schetst en we zijn tevreden met de resultaten,'' meldt Stijn Wesselink van ING. ,,We streven naar een bereikbaarheid van 99 procent.'' Wesselink meldt dat de nieuwe mijning.nl -site is genomineerd voor de Usability Award voor de meest gebruiksvriendelijke site.
,,Kennelijk wordt de gebruiksvriendelijkheid van onze site herkend door experts.'' Hoewel sommige sites om te internetbankieren soms onbereikbaar zijn, hebben de Nederlandse banken de bereikbaarheid van hun internetsites over het algemeen goed op orde.
,,Het slechtst scoorde de groene bank Triodos, die in 30 dagen bijna negen uur niet te bereiken was,'' zegt Niels Brinkman, een van de oprichters van Uptrends.com . De site die Triodos-klanten gebruiken om te bankieren was 518 minuten niet te gebruiken. Toch scoorde de bank 98,8 procent als het gaat om de bereikbaarheid. Providers streven naar 99,9 procent. De gewone site was wel altijd goed bereikbaar.
Het valt Brinkman op dat zowel grote als kleine banken soms niet goed bereikbaar zijn voor bezoekers en gebruikers. De site voor internetbankieren van ABN lag er 86 minuten uit, die van Rabobank en Fortis waren continu bereikbaar.
Uptrends meet de bereikbaarheid via controlestations over de hele wereld door elke vijf minuten een meting te doen. Is een website niet bereikbaar, dan controleert Uptrends meteen opnieuw.
Als je al een pas met een eigen foto hebt dan krijg je de keuze om weer een afbeelding op de ING pas te krijgen. Zonder kosten in dit geval.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn custom pimped "mijn postbank pas" is lekker nog niet vervangen
Helaas willen die malloten hem wel over een aantal maanden gaan vervangen![]()
Het slaat ook gewoon nergens op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |