Vanavond om 22:55.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dat heb ik gemist wegens voetbal, is dit binnenkort ergens terug te zien?
carnaval in rio, die was vorige week op tv, is wel grappig, maar niet echt spannend > wel mooie samba queenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Sirolf het volgende:
Net de Colombia-aflevering gekeken in de trein. Was erg spannend!
Die van volgende week is dan weer iets meer in de sfeer van de Carnaval-aflevering. Blijkbaar doen ze het om-en-om.
Dat vind ik ook ja. Het is nu gewoon dat lauren en de cameraploeg meegaan met de fotograaf, hij brengt ze naar de plek en gaat zelf foto's maken terwijl lauren zich ook op het onderwerp richt. Het leek mij leuker om het beroep en de gevaren en akties van een fotograaf in verschillende landen/steden in beeld te brengen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Had zelf gehoopt dat je wat meer van de fotograaf aan het werk zou zien, nu loopt die daar vaak maar een beetje als beeldvulling bij heb ik het idee. Daarnaast vind ik haar, in de afleveringen die ik gezien heb, wel erg naief overkomen/domme vragen stellen.
Indrukwekkende aflevering vond ik hetquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Vanavond PKK kampen in Koerdistan
En dan heb je een avatar van mijn favoriete ARG ploeg als sig?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef reem het volgende:
Toch erg waardeloos.
Documentaire over Caracas ging nergens over. Lauren is een mooie jongedame,
maar had geloof ik geen idee waar ze zich bevond. De interviews waren in ieder
geval om te huilen, een intelligentere vraag dan "heb je wel eens iemand vermoord?"
kwam er niet uit.
Er werd een beetje een karikatuur geschetst van de Venezolaanse samenleving,
zonder uitgebreid aandacht te besteden aan de context waarin al die moorden
plaatsvinden. Slecht huiswerk van de redactie. Men had interessantere gespreks
partners kunnen bedenken.
Daarnaast is de montage helemaal bedroevend: er wordt de suggestie gewekt dat
bepaalde zaken zich in een bepaalde volgorde afspelen, terwijl dat in werkelijkheid
niet zo is. Dat was heel duidelijk te zien toen ze in het ene shot met mensen van de
politie van Chacao stond te praten (al doende alsof ze in een sloppenwijk was -
terwijl Chacao de rijkste gemeente van Caracas is), terwijl in het volgende shot
ze dan met de Policia Metropolitana staat te praten (die over een heel ander
gedeelte van Caracas gaan) om 't shot daarna weer bij de politie in Chacao te zijn.
Dit programma gaat volgens mij vooral over Lauren zelf en bedient het Veronica
publiek daarmee op z'n wenken.
Maar ik herken (mijn) Caracas er niet in terug.
Ik heb ook in Buenos Aires gewoond, van die stad ben ik gaan houden. Dat is met Caracas nooit echt gebeurdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:32 schreef FP128 het volgende:
En dan heb je een avatar van mijn favoriete ARG ploeg als sig?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |